ПІАР-ФІРМА З США "ПРИМАЗУЄТЬСЯ" ДО ПОМАРАНЧЕВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
Середа, 9 лютого 2005, 09:25
Відома американська піар-компанія "Rock Creek Creative" заявляє, що сприяла Україні в "розробці інформаційної стратегії, бренда й політики для інтернет-сайту "помаранчевої революції".
У розповсюдженому у Вашингтоні прес-релізі піар-компанії повідомляється, що інформаційний інтернет-портал "помаранчевої революції" був розміщений на декількох серверах у неназваних країнах Європи, і що все програмне забезпечення для порталу було зареєстровано в Чехії.
"Ми мали створити такий інтернет-сайт, який не тільки був захищений від атак (хакерів), але який при цьому не повинен був виглядати як інструмент для просування політичних матеріалів, розроблених у США", - підкреслює в прес-релізі головний розроблювач сайту Пол Уард.
"Важливо, щоб відвідувачі сайту, якими б підготовленими вони не були, не здогадалися про будь-яку американську участь", - заявив Уард.
Інформаційний портал "помаранчевої революції" вперше запрацював у грудні 2003 року й став "головним громадським форумом, який забезпечив політичний діалог протягом хаотичних 12 місяців, які передували виборам", вказується в релізі.
Сайт також названо "віртуальною площею свободи для демократичного руху" в Україні.
"До появи сайту більшість українців не підозрювали про свою чисельність і про масштаби підтримки з боку Заходу", - вказується в документі.
"Ми почали всі зусилля для того, щоб наша участь не створила б проблеми для нашого клієнта або для демократичного руху", - підкреслює керівник піару-компанії Скотт Джонсон.
Він не розкриває замовника послуг очолюваної ним компанії, яка має досвід міжнародної піар-роботи протягом 19 років.
"Ми розробляли такі інформаційні матеріали, які заслуговували довіри й знаходили відгук у всіляких аудиторій - в українських лідерів, українського народу, інших європейських країн і закордонних ЗМІ", - заявляє Джонсон.
"До сьогоднішнього дня "Rock Creek Creative" не хотіла розкривати свою роль у просуванні української демократії. За 19 років свого існування ми брали участь у багатьох міжнародних проектах, але дотепер жодного разу ще не брали настільки прямої участі в кампанії, що настільки зміцнила б демократію в будь-якій країні", - підкреслив глава піар-фірми.
"Ми пишаємося тим, що зіграли свою роль. Україні потрібні дебати, конференція й щось схоже на "помаранчеву революцію". Дійсним переможцем тут є український народ", - заявив Джонсон.
"Rock Creek Creative" є приватною компанією, яка спеціалізується на піарі, брендінгу й "креативному маркетингу".
Компанія раніше надавала свої послуги й проводила кампанії по брендингу на замовлення НАТО, ЦРУ, французької оборонної й аерокосмічної корпорації Thales, а також для "різних структур уряду США", повідомляє РІА "Новості".
P.S. "Українська правда" спробувала з'ясувати, про який такий сайт помаранчевої революції ідеться у прес-релізі американської кампанії, якщо в Україні про нього нічого не відомо.
Виявляється, що РІА "Новості" не подало у своєму повідомленні, що ідеться про сайт www.ukraineineurope.com/, який всього-навсього є сайтом міжнародної конференції, яку провів рік тому Борис Тарасюк.
На цьому сайті немає навіть стрічки новин помаранчевої революції, не говорячи вже про якийсь мінімальним масив інформації про події минулої осені. Тому, як здається, "Rock Creek Creative" сама хотіла використати резонанс навколо подій в Україні для самореклами.
У розповсюдженому у Вашингтоні прес-релізі піар-компанії повідомляється, що інформаційний інтернет-портал "помаранчевої революції" був розміщений на декількох серверах у неназваних країнах Європи, і що все програмне забезпечення для порталу було зареєстровано в Чехії.
"Ми мали створити такий інтернет-сайт, який не тільки був захищений від атак (хакерів), але який при цьому не повинен був виглядати як інструмент для просування політичних матеріалів, розроблених у США", - підкреслює в прес-релізі головний розроблювач сайту Пол Уард.
"Важливо, щоб відвідувачі сайту, якими б підготовленими вони не були, не здогадалися про будь-яку американську участь", - заявив Уард.
Інформаційний портал "помаранчевої революції" вперше запрацював у грудні 2003 року й став "головним громадським форумом, який забезпечив політичний діалог протягом хаотичних 12 місяців, які передували виборам", вказується в релізі.
Сайт також названо "віртуальною площею свободи для демократичного руху" в Україні.
"До появи сайту більшість українців не підозрювали про свою чисельність і про масштаби підтримки з боку Заходу", - вказується в документі.
"Ми почали всі зусилля для того, щоб наша участь не створила б проблеми для нашого клієнта або для демократичного руху", - підкреслює керівник піару-компанії Скотт Джонсон.
Він не розкриває замовника послуг очолюваної ним компанії, яка має досвід міжнародної піар-роботи протягом 19 років.
"Ми розробляли такі інформаційні матеріали, які заслуговували довіри й знаходили відгук у всіляких аудиторій - в українських лідерів, українського народу, інших європейських країн і закордонних ЗМІ", - заявляє Джонсон.
"До сьогоднішнього дня "Rock Creek Creative" не хотіла розкривати свою роль у просуванні української демократії. За 19 років свого існування ми брали участь у багатьох міжнародних проектах, але дотепер жодного разу ще не брали настільки прямої участі в кампанії, що настільки зміцнила б демократію в будь-якій країні", - підкреслив глава піар-фірми.
"Ми пишаємося тим, що зіграли свою роль. Україні потрібні дебати, конференція й щось схоже на "помаранчеву революцію". Дійсним переможцем тут є український народ", - заявив Джонсон.
"Rock Creek Creative" є приватною компанією, яка спеціалізується на піарі, брендінгу й "креативному маркетингу".
Компанія раніше надавала свої послуги й проводила кампанії по брендингу на замовлення НАТО, ЦРУ, французької оборонної й аерокосмічної корпорації Thales, а також для "різних структур уряду США", повідомляє РІА "Новості".
P.S. "Українська правда" спробувала з'ясувати, про який такий сайт помаранчевої революції ідеться у прес-релізі американської кампанії, якщо в Україні про нього нічого не відомо.
Виявляється, що РІА "Новості" не подало у своєму повідомленні, що ідеться про сайт www.ukraineineurope.com/, який всього-навсього є сайтом міжнародної конференції, яку провів рік тому Борис Тарасюк.
На цьому сайті немає навіть стрічки новин помаранчевої революції, не говорячи вже про якийсь мінімальним масив інформації про події минулої осені. Тому, як здається, "Rock Creek Creative" сама хотіла використати резонанс навколо подій в Україні для самореклами.