Червоненко заборонив "Укрзалізниці" підвищувати тарифи. Зв'язківці не знають, чого від нього чекати
Понеділок, 7 лютого 2005, 17:28
Міністерство транспорту й зв'язку заборонило Державній адміністрації залізничного транспорту "Укрзалізниця" підвищувати тарифи на пасажирські перевезення в 2,3 рази.
Про це "Українським новинам"
повідомила прес-служба Мінтрансзв'язку.
"Сьогодні не є актуальною потреба у якому-небудь підвищенні тарифів на пасажирські перевезення залізничним транспортом", - сказано в повідомленні прес-служби.
Водночас, відповідно до повідомлення прес-служби, тарифна політика залізниці потребує комплексного перегляду з урахуванням економічної ситуації, що склалася в країні.
Також, як сказано в повідомленні, такі питання (про підвищення тарифів на пасажирські перевезення) будуть вирішуватися тільки президентом і Кабінетом міністрів з урахуванням економічної й соціальної ситуації в Україні.
Натомість "Укрзалізниця" вважає необхідним підвищити тарифи на пасажирські перевезення в 2,3 рази для запобігання збиткам.
Раніше Антимонопольний комітет рекомендував "Укрзалізниці" встановити єдиний порядок формування тарифів на додаткові послуги.
Монополіст залізничних перевезень державна компанія "Укрзалізниця" об'єднує 6 залізниць.
У свою чергу, учасники ринку зв'язку, опитані агентством "Інтерфакс-Україна", не змогли відповісти на питання про те, яких змін слід очікувати на ринку у зв'язку з призначенням Євгена Червоненка на посаду міністра транспорту і зв'язку України.
Як повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна", більшість опитаних ним експертів кажуть, що "новий міністр у телекомунікаційній галузі не відомий, про якісь його інтереси, що стосуються зв'язку, також нічого не відомо, тому прогнозувати його роботу в телекомунікаційній сфері неможливо".
У той же час ряд експертів вважають, що в нинішній ситуації Міністерство транспорту й зв'язку має для телекомунікаційної галузі значно меншу вагу, ніж Національна комісія регулювання зв'язку, і призначення міністра практично не відіб'ється на розвитку ринку зв'язку.
"Для розвитку ринку більше значення має призначення членів НКРС", - сказав в інтерв'ю агентству голова комісії Українського союзу промисловців і підприємців з питань телекомунікацій й інтелектуальних мереж Валерій Пекар.
"Багато хто настроєний, щоб зв'язок відокремився в окреме відомство, тому для ринку набагато цікавіше призначення керівника цього відомства", - вважає президент асоціації операторів зв'язку "Телас" Юрій Соловйов.
Як повідомлялося, 4 лютого президент України Віктор Ющенко призначив міністром транспорту й зв'язку Євгена Червоненка.
В серпні минулого року Держкомітет зв'язку й інформатизації України був розформований, а його правонаступником стало Мінтрансзв'язку, у складі якого було створено департамент зв'язку й інформатизації.
Відповідно до закону "Про телекомунікації", Мінтрансзв'язку виконувало функції регулювання ринку (в тому числі видачу ліцензій і номерної ємності) до 1 січня 2005 року.
Спочатку року ці функції мали перейти до НКРС - колегіального органу з восьми членів, однак торішні укази президента, відповідно до яких були призначені члени комісії, було визнано судом незаконними і скасовано.
Про це "Українським новинам"
повідомила прес-служба Мінтрансзв'язку.
"Сьогодні не є актуальною потреба у якому-небудь підвищенні тарифів на пасажирські перевезення залізничним транспортом", - сказано в повідомленні прес-служби.
Водночас, відповідно до повідомлення прес-служби, тарифна політика залізниці потребує комплексного перегляду з урахуванням економічної ситуації, що склалася в країні.
Також, як сказано в повідомленні, такі питання (про підвищення тарифів на пасажирські перевезення) будуть вирішуватися тільки президентом і Кабінетом міністрів з урахуванням економічної й соціальної ситуації в Україні.
Натомість "Укрзалізниця" вважає необхідним підвищити тарифи на пасажирські перевезення в 2,3 рази для запобігання збиткам.
Раніше Антимонопольний комітет рекомендував "Укрзалізниці" встановити єдиний порядок формування тарифів на додаткові послуги.
Монополіст залізничних перевезень державна компанія "Укрзалізниця" об'єднує 6 залізниць.
У свою чергу, учасники ринку зв'язку, опитані агентством "Інтерфакс-Україна", не змогли відповісти на питання про те, яких змін слід очікувати на ринку у зв'язку з призначенням Євгена Червоненка на посаду міністра транспорту і зв'язку України.
Як повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна", більшість опитаних ним експертів кажуть, що "новий міністр у телекомунікаційній галузі не відомий, про якісь його інтереси, що стосуються зв'язку, також нічого не відомо, тому прогнозувати його роботу в телекомунікаційній сфері неможливо".
У той же час ряд експертів вважають, що в нинішній ситуації Міністерство транспорту й зв'язку має для телекомунікаційної галузі значно меншу вагу, ніж Національна комісія регулювання зв'язку, і призначення міністра практично не відіб'ється на розвитку ринку зв'язку.
"Для розвитку ринку більше значення має призначення членів НКРС", - сказав в інтерв'ю агентству голова комісії Українського союзу промисловців і підприємців з питань телекомунікацій й інтелектуальних мереж Валерій Пекар.
"Багато хто настроєний, щоб зв'язок відокремився в окреме відомство, тому для ринку набагато цікавіше призначення керівника цього відомства", - вважає президент асоціації операторів зв'язку "Телас" Юрій Соловйов.
Як повідомлялося, 4 лютого президент України Віктор Ющенко призначив міністром транспорту й зв'язку Євгена Червоненка.
В серпні минулого року Держкомітет зв'язку й інформатизації України був розформований, а його правонаступником стало Мінтрансзв'язку, у складі якого було створено департамент зв'язку й інформатизації.
Відповідно до закону "Про телекомунікації", Мінтрансзв'язку виконувало функції регулювання ринку (в тому числі видачу ліцензій і номерної ємності) до 1 січня 2005 року.
Спочатку року ці функції мали перейти до НКРС - колегіального органу з восьми членів, однак торішні укази президента, відповідно до яких були призначені члени комісії, було визнано судом незаконними і скасовано.