Ющенко відірвався від Януковича на 11%
Вівторок, 21 грудня 2004, 16:35
Віктор Ющенко перемагає Віктора Януковича на виборах президента 26 грудня з результатом 53% проти 42%.
Про це свідчить опитування, проведене Центром Разумкова серед 2008 респондентів з 14 по 19 грудня, до теледебатів Ющенка і Януковича. Похибка не перевищує 2,3%, без урахування дизайн-ефекту.
Відповіді респондентів на питання "За кого ви збираєтеся голосувати в повторному другому турі президентських виборів?" розподілилися так:
за Ющенка – 48%,
за Януковича – 39%;
проти обох кандидатів – 5%,
не підуть голосувати – 3%,
не визначилися зі своїм вибором – 5% опитаних.
Серед тих, хто має намір взяти участь у голосуванні, Ющенко готовий підтримати 52%, Януковича – 40%.
Серед тих, хто має намір взяти участь у голосуванні і уже визначився зі своїм вибором, Ющенка готові підтримати 53%, Януковича – 42%.
Центр Разумкова називає "важливим фактором", що в період після першого туру Ющенко удалося вселити у виборців впевненість у невідворотності його перемоги.
За даними опитування, сьогодні вже половина (50%) опитаних упевнені, що Ющенко "має більше шансів стати президентом України", хоча півтора місяця тому у його перемогу вірили лише 19%.
Навпаки, у перемогу Віктора Януковича сьогодні вірять набагато менше – лише 21% опитаних, хоча півтора місяця назад цей показник досягав 58%.
За даними опитування, ще більш переконливу перемогу Ющенко одержить у випадку, якщо Янукович зніме свою кандидатуру.
Тоді за Ющенка проголосують 50%, проти – 35%; не підуть голосувати – 9%, не визначилися зі своїм вибором – 6% опитаних.
Серед тих, хто має намір у цьому разі взяти участь у голосуванні, Ющенка готові підтримати 56%, проти – 40%, не визначилися з вибором – 4% опитаних.
Серед тих, хто має намір взяти участь у голосуванні і уже визначився зі своїм вибором, Ющенка готові підтримати 59%, проти – 41% респондентів.
Особливістю даного опитування Центра Разумкова було проведення інтерв'ю з респондентами за межами їхнього житла, на вулиці, без фіксації в анкеті адреси респондентів.
Умовна анонімність дозволила частково компенсувати "фактор страху" респондентів відверто говорити про свої електоральні переваги з незнайомим інтерв'юером, зафіксований у ході попередніх опитувань Центру Разумкова.
"Українська правда"
Про це свідчить опитування, проведене Центром Разумкова серед 2008 респондентів з 14 по 19 грудня, до теледебатів Ющенка і Януковича. Похибка не перевищує 2,3%, без урахування дизайн-ефекту.
Відповіді респондентів на питання "За кого ви збираєтеся голосувати в повторному другому турі президентських виборів?" розподілилися так:
за Ющенка – 48%,
за Януковича – 39%;
проти обох кандидатів – 5%,
не підуть голосувати – 3%,
не визначилися зі своїм вибором – 5% опитаних.
Серед тих, хто має намір взяти участь у голосуванні, Ющенко готовий підтримати 52%, Януковича – 40%.
Серед тих, хто має намір взяти участь у голосуванні і уже визначився зі своїм вибором, Ющенка готові підтримати 53%, Януковича – 42%.
Центр Разумкова називає "важливим фактором", що в період після першого туру Ющенко удалося вселити у виборців впевненість у невідворотності його перемоги.
За даними опитування, сьогодні вже половина (50%) опитаних упевнені, що Ющенко "має більше шансів стати президентом України", хоча півтора місяця тому у його перемогу вірили лише 19%.
Навпаки, у перемогу Віктора Януковича сьогодні вірять набагато менше – лише 21% опитаних, хоча півтора місяця назад цей показник досягав 58%.
За даними опитування, ще більш переконливу перемогу Ющенко одержить у випадку, якщо Янукович зніме свою кандидатуру.
Тоді за Ющенка проголосують 50%, проти – 35%; не підуть голосувати – 9%, не визначилися зі своїм вибором – 6% опитаних.
Серед тих, хто має намір у цьому разі взяти участь у голосуванні, Ющенка готові підтримати 56%, проти – 40%, не визначилися з вибором – 4% опитаних.
Серед тих, хто має намір взяти участь у голосуванні і уже визначився зі своїм вибором, Ющенка готові підтримати 59%, проти – 41% респондентів.
Особливістю даного опитування Центра Разумкова було проведення інтерв'ю з респондентами за межами їхнього житла, на вулиці, без фіксації в анкеті адреси респондентів.
Умовна анонімність дозволила частково компенсувати "фактор страху" респондентів відверто говорити про свої електоральні переваги з незнайомим інтерв'юером, зафіксований у ході попередніх опитувань Центру Разумкова.
"Українська правда"