Апельсиновий ролик Януковича відмовляються розміщати на телебаченні
Вівторок, 21 грудня 2004, 14:03
Керівник штабу Віктора Януковича Тарас Чорновіл заявляє, що телеканали, які входять в умовний медіа-холдинг Пінчука, відмовляються розміщати рекламу Януковича з вичавленими апельсинами, викинутими у сміттєвий кошик.
За словами Чорновола, телеканали пояснюють відмову тим, що цей ролик не є політичною рекламою, повідомляє "Телекритика".
Юридичний відділ телеканалу "Новий канал" підтвердив, що відмовив у розміщенні ролика, у зв'язку з порушенням процедури розміщення реклами.
"У випадку з розміщенням рекламного ролика за назвою "Апельсин" рекламодавцем не був дотриманий цілий ряд положень відповідного законодавства. Зокрема, відеокасета з роликом була передана на "Новий канал" без офіційного звернення розпорядника поточного рахунку кандидата в президенти, з яким підписаний договір про поширення передвиборчої агітації", - йдеться в коментарі юридичного відділу "Нового каналу".
"Оскільки у відеоролику немає прямої вказівки на рекламу того або іншого кандидата в президенти, а також при відсутності офіційної заявки на розміщення, "Новий канал" не мав легальних підстав для розміщення в ефірі непідтвердженої належним чином політичної агітації", - сказано в коментарі.
Спроби "Нового каналу" одержати від рекламодавця інформацію, відповідно до вимог українського законодавства, а саме - від імені кого, а також "за" або "проти" якого кандидата така агітація поширюється, залишилися без відповіді.
Комерційний директор телеканалу ICTV, який також входить у холдинг Пінчука, Дмитро Котеленець заявив, що цей ролик був розміщений через комерційну дирекцію каналу ще в минулу суботу, тому претензії Чорновола явно не відносяться до каналу ICTV.
До умовного медіа-холдингу Пінчука входять телеканали ICTV, "Новий канал", СТБ і музичний канал "М1".
За словами Чорновола, телеканали пояснюють відмову тим, що цей ролик не є політичною рекламою, повідомляє "Телекритика".
Юридичний відділ телеканалу "Новий канал" підтвердив, що відмовив у розміщенні ролика, у зв'язку з порушенням процедури розміщення реклами.
"У випадку з розміщенням рекламного ролика за назвою "Апельсин" рекламодавцем не був дотриманий цілий ряд положень відповідного законодавства. Зокрема, відеокасета з роликом була передана на "Новий канал" без офіційного звернення розпорядника поточного рахунку кандидата в президенти, з яким підписаний договір про поширення передвиборчої агітації", - йдеться в коментарі юридичного відділу "Нового каналу".
"Оскільки у відеоролику немає прямої вказівки на рекламу того або іншого кандидата в президенти, а також при відсутності офіційної заявки на розміщення, "Новий канал" не мав легальних підстав для розміщення в ефірі непідтвердженої належним чином політичної агітації", - сказано в коментарі.
Спроби "Нового каналу" одержати від рекламодавця інформацію, відповідно до вимог українського законодавства, а саме - від імені кого, а також "за" або "проти" якого кандидата така агітація поширюється, залишилися без відповіді.
Комерційний директор телеканалу ICTV, який також входить у холдинг Пінчука, Дмитро Котеленець заявив, що цей ролик був розміщений через комерційну дирекцію каналу ще в минулу суботу, тому претензії Чорновола явно не відносяться до каналу ICTV.
До умовного медіа-холдингу Пінчука входять телеканали ICTV, "Новий канал", СТБ і музичний канал "М1".