Янукович витратив на кобзонів, соняшники й біг-морди три мільйони доларів

П'ятниця, 19 листопада 2004, 15:34
Вартість президентської кампанії Віктора Януковича на 14 листопада становила 3 016 585 доларів.

Такі дані громадського моніторингу коаліції "Свобода вибору" фінансування виборчої кампанії 2004 року були оприлюднені в п'ятницю на прес-конференції "скільки коштують вибори президента".

За даними організаторів, кошти витрачені на Януковича перевищують законодавчий ліміт виборчого фонду на 526 000 доларів, говориться в прес-релізі коаліції.

Реклама Віктора Ющенка за цей же період коштувала 1 006 851 долар, що становить менше половини дозволеного законом розміру виборчого фонду.

У вказаних сумах враховано, що кандидатам дозволено витратити додатково 574 тисячі доларів перед другим туром.

Також менеджер проекту Анна Ярова оголосила умовну "вартість одного голосу", поданого за кандидатів під час першого туру голосування.

Найдорожчими виявилися голоси за Романа Козака (47,6 доларів), найдешевшими – за кандидата Волгу (2 центи). Голоси за Ющенка та Януковича коштували відповідно 8 та 17 центів, за Мороза 10 центів, за Симоненка 20 центів.

Дані є співвідношенням між вартістю політичної реклами кандидатів (яка, згідно з численними експертними дослідженнями, становить до 60% всіх витрат штабів) та кількістю поданих за них голосів, зазначає "Свобода вибору".

Передбачений законом ліміт витрат на кампанію становить близько 2 490 000 $.

"Українська правда"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування