Канали Медведчука поновили військові дії проти Ющенка
Четвер, 18 листопада 2004, 16:34
Комітет "Рівність можливостей" й асоціація "Спільний простір" повідомляють, що засоби масової інформації 8-14 листопада, після тижня відносної об'єктивності й спроб висвітлення подій збалансовано, повернулися до попереднього формату, поновивши інформаційну війну проти кандидата в президенти Віктора Ющенка.
Про це повідомили на прес-конференції голова "Рівності можливостей" Олександр Чекмишев і президент "Спільного простору" Юрій Нестиряк, передає Український вибір.
З їхніх слів, найбільші телеканали розгорнули інформаційну війну проти Ющенка: якщо програма ТСН ("1+1") і "Подробиці" ("Інтер") на початку тижня намагалися подавати інформацію збалансовано, то наприкінці тижня знову почали віддавати перевагу в позитивній тональності кандидатові в президенти, прем'єр-міністрові Віктору Януковичу, у негативній - Ющенку.
Інформаційна програма "Події" ("ТРК Україна") перетворилася на відверту інформаційну війну проти Ющенка, а "5 канал" намагався подавати інформацію об'єктивно, але використовував своєрідні способи привернення уваги до Ющенка, наприклад, запросивши в студію його довірену особу лідера групи "Океан Ельзи" Святослава Вакарчука.
Відповідно до досліджень, інформаційні програми "Нового каналу", СТБ й ICTV не використовували маніпулятивні технології, але, водночас, на ICTV виходила авторська програма "Подробно с Дмитрием Киселевым", спрямована проти Ющенка.
Відповідно до досліджень центральної преси, видання, наближені до Соціал-демократичної партії (об'єднаної), уникали негативної тональності щодо Януковича, але активно критикували Ющенка, зокрема, "Газета 2000" на першій шпальті надрукувала виключно матеріали, які компрометують Ющенка.
Регіональне телебачення (зокрема, північного, південного й східного регіонів) віддавало відчутну перевагу Януковичу, не оприлюднивши щодо нього жодного негативного факту.
Телебачення західних регіонів віддавало перевагу позитивній тональності щодо Ющенка, 10% негативної інформації на адресу Януковича.
В решті регіонів негативна інформація стосувалася лише Ющенка (не більше 7%).
Регіональна преса минулого тижня давала більше негативних матеріалів проти 2 кандидатів.
Преса південного регіону в 27% матеріалів критикувала Ющенка, східна в 16%.
Негативна інформація про 2 кандидатів представлена в 6% матеріалів північного регіону.
На заході критика Януковича була найактивнішою - 11%, але помітно, що основний акцент всієї регіональної преси - критика Ющенка.
Моніторинг проводився в 24 регіонах за вибіркою 93 регіональних телепрограм й 126 газет, у Києві досліджувалися 12 інформаційних телепрограм й 10 газет.
Про це повідомили на прес-конференції голова "Рівності можливостей" Олександр Чекмишев і президент "Спільного простору" Юрій Нестиряк, передає Український вибір.
З їхніх слів, найбільші телеканали розгорнули інформаційну війну проти Ющенка: якщо програма ТСН ("1+1") і "Подробиці" ("Інтер") на початку тижня намагалися подавати інформацію збалансовано, то наприкінці тижня знову почали віддавати перевагу в позитивній тональності кандидатові в президенти, прем'єр-міністрові Віктору Януковичу, у негативній - Ющенку.
Інформаційна програма "Події" ("ТРК Україна") перетворилася на відверту інформаційну війну проти Ющенка, а "5 канал" намагався подавати інформацію об'єктивно, але використовував своєрідні способи привернення уваги до Ющенка, наприклад, запросивши в студію його довірену особу лідера групи "Океан Ельзи" Святослава Вакарчука.
Відповідно до досліджень, інформаційні програми "Нового каналу", СТБ й ICTV не використовували маніпулятивні технології, але, водночас, на ICTV виходила авторська програма "Подробно с Дмитрием Киселевым", спрямована проти Ющенка.
Відповідно до досліджень центральної преси, видання, наближені до Соціал-демократичної партії (об'єднаної), уникали негативної тональності щодо Януковича, але активно критикували Ющенка, зокрема, "Газета 2000" на першій шпальті надрукувала виключно матеріали, які компрометують Ющенка.
Регіональне телебачення (зокрема, північного, південного й східного регіонів) віддавало відчутну перевагу Януковичу, не оприлюднивши щодо нього жодного негативного факту.
Телебачення західних регіонів віддавало перевагу позитивній тональності щодо Ющенка, 10% негативної інформації на адресу Януковича.
В решті регіонів негативна інформація стосувалася лише Ющенка (не більше 7%).
Регіональна преса минулого тижня давала більше негативних матеріалів проти 2 кандидатів.
Преса південного регіону в 27% матеріалів критикувала Ющенка, східна в 16%.
Негативна інформація про 2 кандидатів представлена в 6% матеріалів північного регіону.
На заході критика Януковича була найактивнішою - 11%, але помітно, що основний акцент всієї регіональної преси - критика Ющенка.
Моніторинг проводився в 24 регіонах за вибіркою 93 регіональних телепрограм й 126 газет, у Києві досліджувалися 12 інформаційних телепрограм й 10 газет.