Кучма віддав Януковичу телевізор
Середа, 8 вересня 2004, 14:59
Тема діяльності президента Кучми в новинах на восьми провідних телеканалах відійшла на третє місце, поступившись першою позицією президентським виборам, а другою – висвітленню діяльності прем'єра Януковича.
Про це свідчать дані контент-аналізу програм новин провідних українських телеканалів за перший тиждень, з 2 по 7 серпня.
Відповідно до аналізу, висвітлення діяльності Кучми, яке стабільно займало пріоритетну позицію протягом останніх місяців, скоротилося з 16% у липні до 5% у серпні.
Головними темами тижня стали президентські вибори (13%) і діяльність Януковича (7%).
Повідомлення про події, позв'язані з передвиборчою кампанією, так як у липні, займають чверть усіх новин про Україну.
Лідером уваги в новинах серед суб'єктів виборчого процесу залишається блок "Наша Україна", про яке стали говорити більше (6% проти 4,5% у липні), однак в іронічному або негативному контексті.
Серед політичних персон безперечним лідером уваги залишається Янукович, причому йому приділяється майже в 2 рази більше уваги, ніж президенту (23% проти 12%) і Ющенку (23% проти 11%).
Кожне третє повідомлення про Ющенка має іронічну або негативну тональність.
Майже порівну розподілили свою увагу Януковичу і Ющенку канали ICTV, СТБ (по 9% прем'єру на кожному з каналів і 7% Ющенку) і "5 канал" (43% і 38%).
На інших каналах увага до Януковича залишається значно більш високою: на УТ-1, ТРК "Україна", "Інтері" - 26% проти 8-12% у Ющенка, на Новому каналі - 19% проти 6-8%.
Моніторинг політичних новин у рамках контент-анализу здійснювався на телеканалах УТ-1, "1+1", "Інтер", Новому каналі, ICTV, СТБ, ТРК "Україна" і "5 каналі".
Контент-аналіз проводиться вже десятий місяць. Проект реалізується Академією української преси й Інститутом соціології НАНУ за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" і посольства США в Україні.
Інтерфакс-Україна
Читайте також:
Медведчуківські канали не знають добрих слів про Ющенка
Про це свідчать дані контент-аналізу програм новин провідних українських телеканалів за перший тиждень, з 2 по 7 серпня.
Відповідно до аналізу, висвітлення діяльності Кучми, яке стабільно займало пріоритетну позицію протягом останніх місяців, скоротилося з 16% у липні до 5% у серпні.
Головними темами тижня стали президентські вибори (13%) і діяльність Януковича (7%).
Повідомлення про події, позв'язані з передвиборчою кампанією, так як у липні, займають чверть усіх новин про Україну.
Лідером уваги в новинах серед суб'єктів виборчого процесу залишається блок "Наша Україна", про яке стали говорити більше (6% проти 4,5% у липні), однак в іронічному або негативному контексті.
Серед політичних персон безперечним лідером уваги залишається Янукович, причому йому приділяється майже в 2 рази більше уваги, ніж президенту (23% проти 12%) і Ющенку (23% проти 11%).
Кожне третє повідомлення про Ющенка має іронічну або негативну тональність.
Майже порівну розподілили свою увагу Януковичу і Ющенку канали ICTV, СТБ (по 9% прем'єру на кожному з каналів і 7% Ющенку) і "5 канал" (43% і 38%).
На інших каналах увага до Януковича залишається значно більш високою: на УТ-1, ТРК "Україна", "Інтері" - 26% проти 8-12% у Ющенка, на Новому каналі - 19% проти 6-8%.
Моніторинг політичних новин у рамках контент-анализу здійснювався на телеканалах УТ-1, "1+1", "Інтер", Новому каналі, ICTV, СТБ, ТРК "Україна" і "5 каналі".
Контент-аналіз проводиться вже десятий місяць. Проект реалізується Академією української преси й Інститутом соціології НАНУ за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" і посольства США в Україні.
Інтерфакс-Україна
Читайте також:
Медведчуківські канали не знають добрих слів про Ющенка