Як Янукович постраждав через еротику
Середа, 8 вересня 2004, 12:07
Еротична тема мусила з'явитися під час цих виборів. І не тільки тому, що на час президентської кампанії статеве життя ніхто не відміняв. Але й тому, що до України підгодуватися приїхали російські політтехнологи, які на перших президентських виборах Путіна в 2000 році запам’яталися й тим, що організували мітинг повій на підтримку одного із тодішніх кандидатів – екс-генпрокурора Росії Юрія Скуратова.
Однак дебют еротики на виборах в Україні виявився несподіваним. Спрямовано його було не проти опозиційного кандидата – постраждав висуванець влади.
У гарячому місті Херсоні наприкінці літа розповсюджували флаєра-запрошення: 28 серпня відвідати "Еротик-шоу Одеса" у розважальному комплексі "Каліпсо". Угорі флаєра напис... "Наш вибір – Янукович!"
При цьому на кольоровому папірці не уточнюється, чий саме вибір – дівчат, які пристрасно роздягаються навколо жердини, власників розважального комплексу чи їх гостей. Також із запрошення не зрозуміло, чи будуть у програмі шоу якісь спеціальні пози, присвячені політичному вибору танцівниць.
Однак, як би там не було, факт оригінальний. Щоправда, іде у розріз із законом – бо флаєр можна вважати агітаційною листівкою, а жодних вихідних даних там немає. Крім того, флаєр дає 50% знижку на вхід – замість 30 гривень, щоб подивитися на політ-еротичні пристрасті, потрібно викласти 15 грн. А закон забороняє надання пільг від імені кандидатів – це вважається підкупом виборців.
Головне ж у цій історії те, що автори геніальної ідеї поєднати голе тіло і політичну напругу не хочуть озиватися.
Найперше, "Українська правда" звернулася до центрального штабу Януковича. За усталеною традицією, там від коментарів геть відмовилися, а порадили написати запит на ім’я керівника Сергія Тігіпка, що нами і було зроблено. Але отримати відповідь ми не сподіваємося – на попередні два листи було нуль реакції із "Зоряного".
Значно гуманнішою виявилася прес-секретар херсонського штабу Януковича. Вона чесно розповіла, що бачила такі флаєра – і навіть не один вид, а два; на другому цей самий клуб "Каліпсо" запрошував на розіграш призів, а внизу стояло ще одне запевнення "Ми – за Януковича!".
Ці витвори ентузіастів Януковича речник херсонського штабу передала у юридичну службу, "а більше я їх не питала – розумієте, роботи у них дуже багато". Потім вона зачитала по телефону уривок із статті у місцевій газеті про ці флаєра.
Припущення про те, що штаб якось причетний до еротизації образу Януковича, вона рішучо відкинула. "Ми всі тут розумні люди, не дурні, щоб таке робити!" На цьому і відвіталися.
Далі детективні інстинкти привели нас у саму фірму "Каліпсо". Питання, що роблять слова "Наш вибір – Янукович!" на запрошенні оголених красунь, "Українській правді" порадили поставити "продюсеру Владу".
Півдня, протягом якого ми його видзвонювали, не було втрачено даремно. Відповідь Влада виявилася оригінальною: "Розумієте, ми до цього не маємо відношення. Я замовив флаєра і віддав макет у типографію без цього напису – "Наш вибір – Янукович!". А коли отримав їх готові у пачках – то не став відкривати. Бо що мені перевіряти – я ж знаю, які вони мали бути! І віддали на розповсюдження. А цей напис "Наш вибір – Янукович!" я вперше побачив, коли люди стали приходити з нашими флаєрами".
Загалом тираж флаєрів у "Каліпсо" становить 5 тисяч екземплярів – що забагато для 350-тисячного Херсону. Завершив свою розповідь Владислав метафорично – він порівняв слова "Наш вибір – Янукович" із "гидким каченям", яке самовільно вискочило на флаєрі.
Що ж, схоже, ми так і не дізнаємося всієї правди у цій історії. Залишається лише здогадуватися.
Наші джерела у Херсоні повідомляють, що "Каліпсо" – відома у місті фірма, яка займається різнопрофільним бізнесом, у тому числі й експортом металолому. "Каліпсо" орендує великий міський пляж, мінімальна ціна за вхід – 5 гривень. Дискотека, де і мали зібратися прихильники еротики і Януковича, знаходиться в зоні пляжу.
То ж окрім версій, що сексуально-політичний флаєр є продуктом рідного або ворожого штабу, можна припустити ще одну: можливо, "Каліпсо" таким оригінальним способом хотіла зробити приємну послугу кандидату від влади. З розрахунком отримати прихильність влади місцевої.
Але вийшло все зовсім не так...
P.S. Між тим, як стало відомо із звіту Комітету виборців, сплеск політичної еротики стався не тільки у Херсоні. Не так масово, але дещо раніше у Запоріжжі роздавали листівки категорії XXX. Однак, на відміну від випадку із флаєрами, це відверто "чорний PR".
Як повідомляє КВУ, на запорізькій листівці "з використанням корпоративних кольорів та символіки виборчого штабу Ющенка був зображений чоловічій статевий орган, а також містився напис образливого змісту". Зрозуміло, "вихідні дані на цих листівках відсутні".
Однак дебют еротики на виборах в Україні виявився несподіваним. Спрямовано його було не проти опозиційного кандидата – постраждав висуванець влади.
У гарячому місті Херсоні наприкінці літа розповсюджували флаєра-запрошення: 28 серпня відвідати "Еротик-шоу Одеса" у розважальному комплексі "Каліпсо". Угорі флаєра напис... "Наш вибір – Янукович!"
При цьому на кольоровому папірці не уточнюється, чий саме вибір – дівчат, які пристрасно роздягаються навколо жердини, власників розважального комплексу чи їх гостей. Також із запрошення не зрозуміло, чи будуть у програмі шоу якісь спеціальні пози, присвячені політичному вибору танцівниць.
Найперше, "Українська правда" звернулася до центрального штабу Януковича. За усталеною традицією, там від коментарів геть відмовилися, а порадили написати запит на ім’я керівника Сергія Тігіпка, що нами і було зроблено. Але отримати відповідь ми не сподіваємося – на попередні два листи було нуль реакції із "Зоряного".
Значно гуманнішою виявилася прес-секретар херсонського штабу Януковича. Вона чесно розповіла, що бачила такі флаєра – і навіть не один вид, а два; на другому цей самий клуб "Каліпсо" запрошував на розіграш призів, а внизу стояло ще одне запевнення "Ми – за Януковича!".
Ці витвори ентузіастів Януковича речник херсонського штабу передала у юридичну службу, "а більше я їх не питала – розумієте, роботи у них дуже багато". Потім вона зачитала по телефону уривок із статті у місцевій газеті про ці флаєра.
Припущення про те, що штаб якось причетний до еротизації образу Януковича, вона рішучо відкинула. "Ми всі тут розумні люди, не дурні, щоб таке робити!" На цьому і відвіталися.
Далі детективні інстинкти привели нас у саму фірму "Каліпсо". Питання, що роблять слова "Наш вибір – Янукович!" на запрошенні оголених красунь, "Українській правді" порадили поставити "продюсеру Владу".
Півдня, протягом якого ми його видзвонювали, не було втрачено даремно. Відповідь Влада виявилася оригінальною: "Розумієте, ми до цього не маємо відношення. Я замовив флаєра і віддав макет у типографію без цього напису – "Наш вибір – Янукович!". А коли отримав їх готові у пачках – то не став відкривати. Бо що мені перевіряти – я ж знаю, які вони мали бути! І віддали на розповсюдження. А цей напис "Наш вибір – Янукович!" я вперше побачив, коли люди стали приходити з нашими флаєрами".
Загалом тираж флаєрів у "Каліпсо" становить 5 тисяч екземплярів – що забагато для 350-тисячного Херсону. Завершив свою розповідь Владислав метафорично – він порівняв слова "Наш вибір – Янукович" із "гидким каченям", яке самовільно вискочило на флаєрі.
Що ж, схоже, ми так і не дізнаємося всієї правди у цій історії. Залишається лише здогадуватися.
Наші джерела у Херсоні повідомляють, що "Каліпсо" – відома у місті фірма, яка займається різнопрофільним бізнесом, у тому числі й експортом металолому. "Каліпсо" орендує великий міський пляж, мінімальна ціна за вхід – 5 гривень. Дискотека, де і мали зібратися прихильники еротики і Януковича, знаходиться в зоні пляжу.
То ж окрім версій, що сексуально-політичний флаєр є продуктом рідного або ворожого штабу, можна припустити ще одну: можливо, "Каліпсо" таким оригінальним способом хотіла зробити приємну послугу кандидату від влади. З розрахунком отримати прихильність влади місцевої.
Але вийшло все зовсім не так...
P.S. Між тим, як стало відомо із звіту Комітету виборців, сплеск політичної еротики стався не тільки у Херсоні. Не так масово, але дещо раніше у Запоріжжі роздавали листівки категорії XXX. Однак, на відміну від випадку із флаєрами, це відверто "чорний PR".
Як повідомляє КВУ, на запорізькій листівці "з використанням корпоративних кольорів та символіки виборчого штабу Ющенка був зображений чоловічій статевий орган, а також містився напис образливого змісту". Зрозуміло, "вихідні дані на цих листівках відсутні".