Янукович – злий маг мильної опери, а Ющенко - Штірліц

Четвер, 12 серпня 2004, 21:09
Якби Віктора Януковича брали на роль у кінофільмі, йому б дістався образ городничого в "Ревізорі" Гоголя або злого мага в жанрі фентезі. Ющенку б дісталася роль Штірліца.

Такі висновки кінознавців, які, зважаючи на зовнішні дані п’яти основних кандидатів на посаду президента України, визначили ролі, котрі ті змогли б зіграти, якби були акторами.

Оригінальне дослідження опублікував журнал "Кореспондент", його результати наводить "Львівська газета".

Крім городничого з "Ревізора", у Януковичі експерти побачили таокж в ролях магната, секретаря міськкому чи літнього лікаря, який спокушає молоденьких медсестер, або ж навіть злого мага в жанрі фентезі.

Експерти вважають, що на телебаченні Янукович мав би незаперечний успіх: "Його стихія – серіали, а найбільш вдячна публіка – жінки бальзаківського віку".

Рекламісти думають, що Янукович виглядав би переконливо, рекламуючи сухі будівельні суміші, а також охоронні системи й автосигналізації.

Натомість амплуа Ющенка – улюбленець долі та герой-коханець. Йому були б до снаги ролі з тонкими ліричними стосунками між чоловіком і жінкою, або ж хлопця з робітничої околиці та його шлях у велике життя.

Також, на думку експертів, він міг би зіграти Штірліца.

У Голлівуді Віктор Ющенко міг би знятися в блокбастері або ковбойському фільмі. В рекламній індустрії лідерові "Нашої України" могли б дістатися солідні ролі – реклама банків, депозитних внесків або пенсійного обслуговування.

Ще, вважають експерти, Ющенко міг би з успіхом рекламувати чай, біодобавки, вітаміни з розрахунком на цільову аудиторію "чоловіки трохи за..."

Згідно з висновками експертів, Морозу пасували б ролі сільського вчителя, голови колгоспу у фільмі часів перебудови. Водночас експерти вважають, що в Голлівуді Мороз міг би стати успішним комедійним актором, як-от Леслі Нільсен (фільми "Гарячі голови").

Щодо реклами, то лідер Соцпартії успішно міг би рекламувати алкоголь, наприклад, горілку, або приваблювати клієнтів "Телемагазину" своєю зовнішністю, яка викликає довіру.

Наталії Вітренко більш за все пасували б ролі з радянського кінематографу: партійний працівник, співробітник ЖЕКу, начальник гардеробу – будь-яка людина при владі, що полюбляє її демонструвати.

Водночас один із експертів заявив: "Які очі! Яка напруга, яка сила! Таку зовнішність варто використовувати не в комедії, а лише у трилері". Щодо реклами, то продуктом для успішної промоції Наталії Вітренко був би лак для волосся.

Героями Симоненка були б "нові українці", "хрещений батько" або офіцер у відставці чи актора на пенсії.

Експерти побачили в Симоненку героя "цинічного, але дрібного", "в’їдливого та жовчного", який також "вічно скаржиться". Рекламісти вважають, що Симоненко успішно рекламував би щось червоне, наприклад, кетчуп.

Як експертів опитували асистента з кастингу Аллу Cамійленко, режисера Сергія Проскурню, режисера Владислава Троїцького, продюсера Романа Кіндрачука, директора агентства рекламної політики Олександра Лебедєва. Експерти визначали їх амплуа за фотографіями.