На "Київстар" і UMC восени очікує бунт абонентів
Четвер, 29 липня 2004, 13:40
На 1 вересня в Україні запланована акція проти високих тарифів на мобільний зв'язок "Мобільна революція".
Усім, хто проти високих тарифів на мобільний зв'язок українських операторів, пропонується відключити свій мобільний телефон 1 вересня 2004 року з 12:00 до 14:00 у знак підтримки акції, повідомляє сайт revolution.nikee.org.ua.
У повідомленні відзначається, що усього за 2 години акції оператори втратять значну суму грошей, що має змусити їх знизити існуючі тарифи. Як приклад наводиться факт, що в Італії аналогічна акція завдала шкоди мобільним операторам у розмірі 500 млн. євро.
У повідомленні на сайті відзначається, що рентабельність "Київстара" і UMC набагато перевищує показник операторів країн Східної Європи і становить 50-60%. За минулий рік "Київстар" отримав чистий прибуток 100 млн. доларів, UMC - 80 млн. доларів.
Організатори акції відзначають, що хвилина мобільного зв'язку в США коштує 2 центи, у Росії - 5-7 центів. У той же час в Україні ціна дзвінка всередині мережі UMC - 19 центів, по Україні - 41 цент, Kyivstar - 15 центів і 35 центів відповідно (ціни зазначені для пакетів Ace (Kyivstar) і Sim-Sim (UMC).
Організатори також підкреслюють, що хоча рік тому оператори мобільного зв'язку змушені були ввести безкоштовні вхідні, тепер та ж плата стягується зі стаціонарних телефонів.
"Обидва національні оператори використовують плату за з'єднання як додаткове джерело доходу. Це прихована такса операторів, яку змушені платити всі абоненти з кожного телефонного дзвінка", - йдеться у повідомленні на сайті.
Організатори закликають взяти участь в акції "Мобільна революція" і "дати операторам зрозуміти, що тобі не байдуже, як вони до тебе ставляться, що ти чекаєш від них реальних дій, які б показали їхню лояльність до абонентів і прихильність до чесності і справедливості".
"Доти, поки абоненти в Україні будуть пасивно йти за операторами, ми не зможемо на це навіть сподіватися".
Організатори також пропонують проголосувати на своєму сайті, щоб оператори бачили думку абонентів, а також розповісти про акцію своїм друзям, щоб до неї залучити якнайбільше людей.
Усім, хто проти високих тарифів на мобільний зв'язок українських операторів, пропонується відключити свій мобільний телефон 1 вересня 2004 року з 12:00 до 14:00 у знак підтримки акції, повідомляє сайт revolution.nikee.org.ua.
У повідомленні відзначається, що усього за 2 години акції оператори втратять значну суму грошей, що має змусити їх знизити існуючі тарифи. Як приклад наводиться факт, що в Італії аналогічна акція завдала шкоди мобільним операторам у розмірі 500 млн. євро.
У повідомленні на сайті відзначається, що рентабельність "Київстара" і UMC набагато перевищує показник операторів країн Східної Європи і становить 50-60%. За минулий рік "Київстар" отримав чистий прибуток 100 млн. доларів, UMC - 80 млн. доларів.
Організатори акції відзначають, що хвилина мобільного зв'язку в США коштує 2 центи, у Росії - 5-7 центів. У той же час в Україні ціна дзвінка всередині мережі UMC - 19 центів, по Україні - 41 цент, Kyivstar - 15 центів і 35 центів відповідно (ціни зазначені для пакетів Ace (Kyivstar) і Sim-Sim (UMC).
Організатори також підкреслюють, що хоча рік тому оператори мобільного зв'язку змушені були ввести безкоштовні вхідні, тепер та ж плата стягується зі стаціонарних телефонів.
"Обидва національні оператори використовують плату за з'єднання як додаткове джерело доходу. Це прихована такса операторів, яку змушені платити всі абоненти з кожного телефонного дзвінка", - йдеться у повідомленні на сайті.
Організатори закликають взяти участь в акції "Мобільна революція" і "дати операторам зрозуміти, що тобі не байдуже, як вони до тебе ставляться, що ти чекаєш від них реальних дій, які б показали їхню лояльність до абонентів і прихильність до чесності і справедливості".
"Доти, поки абоненти в Україні будуть пасивно йти за операторами, ми не зможемо на це навіть сподіватися".
Організатори також пропонують проголосувати на своєму сайті, щоб оператори бачили думку абонентів, а також розповісти про акцію своїм друзям, щоб до неї залучити якнайбільше людей.