Партію Кірпи сформують з мільйону залізничників, автодорожників і авіаторів
Середа, 16 червня 2004, 11:48
Партія міністра транспорту Георгія Кірпи "Відродження" створена за ініціативою працівників транспортного комплексу і має центристське спрямування.
Про це розповів у коментарі "Поступу" радник міністра транспорту з питань інформаційної політики Едуард Занюк.
За його словами, до створення своєї партії транспортники йшли чотири роки. "Усі процеси, які відбувались у Мінтрансі і в "Укрзалізниці", нарощували потужність галузі, і з часом виникла необхідність у створенні структури, яка б лобіювала інтереси транспортників. Тоді, відповідно, й виникла ідея, що такою структурою може стати власна політична партія", - сказав він.
Відповідаючи на питання, що політична сила Георгію Кірпі знадобилася з огляду на його президентські амбіції, Занюк сказав, що зареєстрована політична партія "ніяк не пов'язана із цьогорічними виборами президента".
"Діяльність нашої партії буде спрямована не під конкретну дату 2004-го чи 2006 року, а на довгострокову перспективу. Ми хочемо мати своїх представників у законодавчих органах усіх рівнів - від районних рад до Верховної. А чи розглядає Георгій Кірпа можливість своєї участі у президентських перегонах, на даний момент у мене інформації немає", – сказав Занюк "Поступу".
Він розповів, що зараз триває робота над створенням реґіональних організацій партії "Відродження", натомість зовнішній PR цієї політичної сили ще не здійснюється.
"Партія існує тільки один день, і говорити про якусь її PR-кампанію зарано. Що ж до особи самого міністра, то з ним теж не працюють жодні політтехнологи - найбільша PR-команда, яка працювала і працюватиме на Кірпу, - це команда тих рядових залізничників, які кожного дня роблять свою справу", - заявив радник Кирпи.
Він також сказав, що у партії сподіваються на вступ працівників транспортної галузі, а також на працівників інших галузей, "адже партія ставить перед собою багато соціальних запитань, в розв'язанні яких зацікавлені широкі верстви населення".
Водночас начальник Львівської залізниці Богдан Піх повідомив "Поступу", що на "Укрзалізниці" приблизно 600 тисяч працівників і 400 тисяч пенсіонерів.
"Отже, у нас уже є близько мільйона потенційних членів партії. Але у "Відродження" прийдуть не тільки залізничники, а й автодорожники, авіатори і працівники інших сфер транспортної галузі", - зазначив Піх.
Він розповів, що має на руках уже близько однієї тисячі заяв на вступ у партію і серед охочих, за його словами, багато вчителів, медиків та директорів заводів. "Але ми не будемо приймати в партію всіх підряд. Ми будемо приймати тільки тих, хто вміє працювати і вже встиг показати себе у конкретних справах", - заявив Піх.
Читайте також:
КІРПА СТВОРИВ СВОЮ ПАРТІЮ І НАЗВАВ "ВІДРОДЖЕННЯ"
Про це розповів у коментарі "Поступу" радник міністра транспорту з питань інформаційної політики Едуард Занюк.
За його словами, до створення своєї партії транспортники йшли чотири роки. "Усі процеси, які відбувались у Мінтрансі і в "Укрзалізниці", нарощували потужність галузі, і з часом виникла необхідність у створенні структури, яка б лобіювала інтереси транспортників. Тоді, відповідно, й виникла ідея, що такою структурою може стати власна політична партія", - сказав він.
Відповідаючи на питання, що політична сила Георгію Кірпі знадобилася з огляду на його президентські амбіції, Занюк сказав, що зареєстрована політична партія "ніяк не пов'язана із цьогорічними виборами президента".
"Діяльність нашої партії буде спрямована не під конкретну дату 2004-го чи 2006 року, а на довгострокову перспективу. Ми хочемо мати своїх представників у законодавчих органах усіх рівнів - від районних рад до Верховної. А чи розглядає Георгій Кірпа можливість своєї участі у президентських перегонах, на даний момент у мене інформації немає", – сказав Занюк "Поступу".
Він розповів, що зараз триває робота над створенням реґіональних організацій партії "Відродження", натомість зовнішній PR цієї політичної сили ще не здійснюється.
"Партія існує тільки один день, і говорити про якусь її PR-кампанію зарано. Що ж до особи самого міністра, то з ним теж не працюють жодні політтехнологи - найбільша PR-команда, яка працювала і працюватиме на Кірпу, - це команда тих рядових залізничників, які кожного дня роблять свою справу", - заявив радник Кирпи.
Він також сказав, що у партії сподіваються на вступ працівників транспортної галузі, а також на працівників інших галузей, "адже партія ставить перед собою багато соціальних запитань, в розв'язанні яких зацікавлені широкі верстви населення".
Водночас начальник Львівської залізниці Богдан Піх повідомив "Поступу", що на "Укрзалізниці" приблизно 600 тисяч працівників і 400 тисяч пенсіонерів.
"Отже, у нас уже є близько мільйона потенційних членів партії. Але у "Відродження" прийдуть не тільки залізничники, а й автодорожники, авіатори і працівники інших сфер транспортної галузі", - зазначив Піх.
Він розповів, що має на руках уже близько однієї тисячі заяв на вступ у партію і серед охочих, за його словами, багато вчителів, медиків та директорів заводів. "Але ми не будемо приймати в партію всіх підряд. Ми будемо приймати тільки тих, хто вміє працювати і вже встиг показати себе у конкретних справах", - заявив Піх.
Читайте також:
КІРПА СТВОРИВ СВОЮ ПАРТІЮ І НАЗВАВ "ВІДРОДЖЕННЯ"