ПЕРЕД ПРИЛЬОТОМ СААКАШВІЛІ В БАКУ РОЗБИВСЯ УКРАЇНСЬКИЙ ЛІТАК
Четвер, 4 березня 2004, 10:25
У результаті катастрофи українського вантажного літака ІЛ-76 у бакинському аеропорті загинули три члени екіпажу, ще четверо госпіталізовані. Про це повідомив у четвер журналістам генеральний директор державного концерну "Азербайджан Хава Йоллари" (Азал) Джахангир Аскеров.
За його даними, екіпаж літака української компанії "Азовавіа" складався з семи осіб.
У Міністерстві закордонних справ України підтвердили українську прописку літака, що розбився.
У той же час, за попередніми даними МЗС, загинуло 2 пілоти, повідомив агентству керівник прес-служби МЗС Маркіян Лубківський.
За інформацією з достовірних джерел, літак ІЛ-76 експлуатувався на умовах оренди в Міністерства оборони авіакомпанією "Азовавіа" (Маріуполь, Донецька область).
За свідченням очевидців, літак зазнав аварії на зльоті. Відповідно до попередньої інформації, претензій до технічного стану літака не було.
"Літак ІЛ-76 перевозив вантаж рейсом Анкар-Кабул, – сказав Аскеров. – Причиною падіння літака, попередньо, стало те, що екіпаж не впорався з керуванням".
Літак після дозаправки в Баку впав на території аеропорту при зльоті і зайнявся.
"Затверджено склад комісії з розслідування інциденту. Члени комісії вже почали роботу. Через 2-3 дні вже можна буде доповісти про подробиці", – повідомив перший заступник генерального директора державного концерну "Азербайджан Хава Йоллари" (АзАЛ) Сабір Ільясов.
"Протягом місяця після дослідження "чорної скриньки" стануть відомі всі деталі інциденту", – додав він.
На місце трагедії виїхали посол України в Азербайджані та представники дипломатичного відомства, щоб упевнитися в приналежності літака Україні, повідомили агентству в посольстві.
Інформації про характер вантажу в посольстві не мають.
Катастрофа українського вантажного літака в четвер вранці на території бакинського аеропорту не вплинула на виконання регулярних авіарейсів, передбачених графіком польотів. Про це повідомили в службі інформації бакинського аеропорту.
У четвер в аеропорт Баку з першим офіційним візитом прибув президент Грузії Михайло Саакашвілі.
ІЛ-76 є першим радянським серійним транспортним літаком з реактивними двигунами. Екіпаж – 7 осіб. Максимальна швидкість – 850 км/год; практична дальність польоту – 12000 метрів; практична стеля – 20000 кг/7300 км (ІЛ-76ТД), з максимальним корисним навантаженням – 3650 км (ІЛ-76ТД), 5000 км (ІЛ-76Т), 5200 км (ІЛ-76МФ).
Інтерфакс-Україна
За його даними, екіпаж літака української компанії "Азовавіа" складався з семи осіб.
У Міністерстві закордонних справ України підтвердили українську прописку літака, що розбився.
У той же час, за попередніми даними МЗС, загинуло 2 пілоти, повідомив агентству керівник прес-служби МЗС Маркіян Лубківський.
За інформацією з достовірних джерел, літак ІЛ-76 експлуатувався на умовах оренди в Міністерства оборони авіакомпанією "Азовавіа" (Маріуполь, Донецька область).
За свідченням очевидців, літак зазнав аварії на зльоті. Відповідно до попередньої інформації, претензій до технічного стану літака не було.
"Літак ІЛ-76 перевозив вантаж рейсом Анкар-Кабул, – сказав Аскеров. – Причиною падіння літака, попередньо, стало те, що екіпаж не впорався з керуванням".
Літак після дозаправки в Баку впав на території аеропорту при зльоті і зайнявся.
"Затверджено склад комісії з розслідування інциденту. Члени комісії вже почали роботу. Через 2-3 дні вже можна буде доповісти про подробиці", – повідомив перший заступник генерального директора державного концерну "Азербайджан Хава Йоллари" (АзАЛ) Сабір Ільясов.
"Протягом місяця після дослідження "чорної скриньки" стануть відомі всі деталі інциденту", – додав він.
На місце трагедії виїхали посол України в Азербайджані та представники дипломатичного відомства, щоб упевнитися в приналежності літака Україні, повідомили агентству в посольстві.
Інформації про характер вантажу в посольстві не мають.
Катастрофа українського вантажного літака в четвер вранці на території бакинського аеропорту не вплинула на виконання регулярних авіарейсів, передбачених графіком польотів. Про це повідомили в службі інформації бакинського аеропорту.
У четвер в аеропорт Баку з першим офіційним візитом прибув президент Грузії Михайло Саакашвілі.
ІЛ-76 є першим радянським серійним транспортним літаком з реактивними двигунами. Екіпаж – 7 осіб. Максимальна швидкість – 850 км/год; практична дальність польоту – 12000 метрів; практична стеля – 20000 кг/7300 км (ІЛ-76ТД), з максимальним корисним навантаженням – 3650 км (ІЛ-76ТД), 5000 км (ІЛ-76Т), 5200 км (ІЛ-76МФ).
Інтерфакс-Україна