Єврочиновник побачив контракт, що дозволить уникнути реверса "Одеса-Броди"
Вівторок, 24 лютого 2004, 19:44
Представник генерального директорату транспорту й енергетики Єврокомісії Фаузі Бенсарса підтвердив існування контрактів на закупівлю Україною каспійської нафти для заповнення нафтопроводу "Одеса-Броди".
"Ми отримали від українського уряду підтвердження існування контрактів на закупівлю нафти, і у нас немає причин сумніватися в цьому", – сказав Бенсарса на прес-конференції у вівторок у Києві.
Він додав, що подробиці зазначених контрактів є комерційною таємницею і не можуть бути розголошені.
Раніше американська нафтова компанія Chevron Texaco заявляла, що очікує від України ясності в тарифній політиці пропонованого Києвом маршруту транспортування нафти нафтопроводом "Одеса – Броди", який планується добудувати до польського Плоцька.
На цій же прес-конференції міністр палива й енергетики Сергій Єрмілов заявив, що постачання каспійської нафти на нафтопереробні заводи Польщі залізничним транспортом через територію України може розпочатися в квітні-травні 2004 року.
Він також повідомив про досягнення з польською стороною домовленості про те, що польська залізниця до травня закінчить підготовку до прийому каспійської нафти.
Єрмілов відзначив, що залізницею в Польщу буде щорічно транспортуватися від 1 до 5 млн. тонн нафти.
Бенсарса у свою чергу підтвердив домовленість між залізничними компаніями Польщі й України, що дозволяють забезпечити транспортування нафти в Польщу з моменту її появи в нафтопроводі "Одеса-Броди".
"Я хотів сказати, що було досягнуто певного прогресу у розвитку залізничного перевезення. Ми вітаємо спільну роботу української залізниці і польських колег і хотіли подякувати за підтримку, яка була виявлена міністром транспорту паном Кірпою", – сказав Бенсарса.
Він також підтвердив існування можливості транспортування нафти залізницею на НПЗ Польщі, додавши, що наступне завдання робочої групи – опрацювання можливостей транспортування нафти залізницею в Словаччину і Чехію.
Інтерфакс-Україна
"Ми отримали від українського уряду підтвердження існування контрактів на закупівлю нафти, і у нас немає причин сумніватися в цьому", – сказав Бенсарса на прес-конференції у вівторок у Києві.
Він додав, що подробиці зазначених контрактів є комерційною таємницею і не можуть бути розголошені.
Раніше американська нафтова компанія Chevron Texaco заявляла, що очікує від України ясності в тарифній політиці пропонованого Києвом маршруту транспортування нафти нафтопроводом "Одеса – Броди", який планується добудувати до польського Плоцька.
На цій же прес-конференції міністр палива й енергетики Сергій Єрмілов заявив, що постачання каспійської нафти на нафтопереробні заводи Польщі залізничним транспортом через територію України може розпочатися в квітні-травні 2004 року.
Він також повідомив про досягнення з польською стороною домовленості про те, що польська залізниця до травня закінчить підготовку до прийому каспійської нафти.
Єрмілов відзначив, що залізницею в Польщу буде щорічно транспортуватися від 1 до 5 млн. тонн нафти.
Бенсарса у свою чергу підтвердив домовленість між залізничними компаніями Польщі й України, що дозволяють забезпечити транспортування нафти в Польщу з моменту її появи в нафтопроводі "Одеса-Броди".
"Я хотів сказати, що було досягнуто певного прогресу у розвитку залізничного перевезення. Ми вітаємо спільну роботу української залізниці і польських колег і хотіли подякувати за підтримку, яка була виявлена міністром транспорту паном Кірпою", – сказав Бенсарса.
Він також підтвердив існування можливості транспортування нафти залізницею на НПЗ Польщі, додавши, що наступне завдання робочої групи – опрацювання можливостей транспортування нафти залізницею в Словаччину і Чехію.
Інтерфакс-Україна