ДВА КАНАЛИ МЕДВЕДЧУКА ЗІЗНАЛИСЬ, ЩО ЗАРОБИЛИ ЧВЕРТЬ МІЛЬЯРДА, А УТ-1"ЗАЖУЧИВ"?
Середа, 10 грудня 2003, 18:20
Найбільші доходи від реклами за 9 місяців цього року мав телеканал "Інтер" – 130066,44 тис.грн. Наступну позицію посідає "Студія "1+1" – 115300 тис. грн., далі йдуть "Новий канал" (52000 тис.грн.), ICTV (44138,8 тис. грн.), СТБ – 23460,8 тис. грн.
Найменші доходи від реклами були у Національної телекомпанії України – 3578,8 тис. грн.
Такі дані оприлюднив в середу голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації Микола Томенко у виступі на парламентських слуханнях "Стратегія розвитку телерадіоінформаційного простору України", наголосивши, що керівники відповідних телеканалів погодилися на їх поширення.
Це офіційна інформація про надходження від реклами провідних вітчизняних телеканалів за 9 місяців поточного року.
Томенко звернув увагу на парадокс: при рівних частках місць на рекламному ринку СТБ та НТКУ перший з них заробив на рекламі 23 млн. грн., а другий лише 3,5 млн. грн. "Я не хотів би нікого звинувачувати, думаю, спеціальна слідча комісія розбереться з цим питанням", - зауважив Томенко.
На його думку, ця ж комісія має з`ясувати, чому ще торік НТКУ заробила на рекламі 15,5 млн. грн, а за 9 місяців цього року лише 3,5 млн. грн.
"Куди дівалися прогнозовані десятки мільйонів гривень надходжень при тому, що УТ-1 має найбільшу територію розповсюдження сигналу, найбільшу потенційну аудиторію, бюджетне фінансування (на 2004 рік держбюджетом передбачається виділити НТКУ понад 45 млн. грн.) та найнижчі серед журналістів-телевізійників зарплати?", - запитав голова профільного комітету.
Томенко водночас наголосив, що тепер даною проблемою мають займатися, крім комісії ВР, також правоохоронні органи.
УНІАН
Найменші доходи від реклами були у Національної телекомпанії України – 3578,8 тис. грн.
Такі дані оприлюднив в середу голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації Микола Томенко у виступі на парламентських слуханнях "Стратегія розвитку телерадіоінформаційного простору України", наголосивши, що керівники відповідних телеканалів погодилися на їх поширення.
Це офіційна інформація про надходження від реклами провідних вітчизняних телеканалів за 9 місяців поточного року.
Томенко звернув увагу на парадокс: при рівних частках місць на рекламному ринку СТБ та НТКУ перший з них заробив на рекламі 23 млн. грн., а другий лише 3,5 млн. грн. "Я не хотів би нікого звинувачувати, думаю, спеціальна слідча комісія розбереться з цим питанням", - зауважив Томенко.
На його думку, ця ж комісія має з`ясувати, чому ще торік НТКУ заробила на рекламі 15,5 млн. грн, а за 9 місяців цього року лише 3,5 млн. грн.
"Куди дівалися прогнозовані десятки мільйонів гривень надходжень при тому, що УТ-1 має найбільшу територію розповсюдження сигналу, найбільшу потенційну аудиторію, бюджетне фінансування (на 2004 рік держбюджетом передбачається виділити НТКУ понад 45 млн. грн.) та найнижчі серед журналістів-телевізійників зарплати?", - запитав голова профільного комітету.
Томенко водночас наголосив, що тепер даною проблемою мають займатися, крім комісії ВР, також правоохоронні органи.
УНІАН