Дзвонити на мобільний стане дорожче, а проблеми будуть іще рік
Понеділок, 6 жовтня 2003, 12:35
Держкомітет зв'язку й інформатизації України може змінити тариф на дзвінок із стаціонарного телефону на мобільний, який зараз складає 1,2 грн. за хвилину розмови.
"Ми будемо відслідковувати [тариф], аналізувати, дивитися, як він буде працювати, і я не виключаю, що можуть бути деякі зміни", - заявив у неділю в інтерв'ю програмі "Діловий світ. Тиждень" на Першому Національному телеканалі України заступник глави Держкомзв'язку Олег Проживальський.
Він не дав позитивної відповіді, чи буде збільшений цей тариф, однак відзначив, що нинішній тариф "у цілому не покриває витрат, що потрібні для цього з'єднання [стаціонарного телефону з мобільним], оскільки ми виходили з того, що люди не зможуть платити великі гроші".
"Якщо ви проаналізуєте, то вихідні з мобільного телефону дорожче, ніж такий же дзвінок з місцевого телефону", - додав він.
Коментуючи дію 15-секундного інтервалу тарифікації дзвінків з таксофонів, при якому оплата починається з першої секунди розмови, заступник голови Держкомзв'язку відзначив, що це обумовлено неможливістю в короткий термін замінити викуплені населенням телефонні картки на картки нового стандарту.
"Нам довелося б змусити все населення повернути всі картки, що вони купили до цього часу, і придбати нові. Тому що в нинішніх картках закладені такі алгоритми, що ми вийшли тільки на те, що можна зробити 15 секунд, щоб люди не змінювали, щоб люди менше відчули цей перехід на посекундну оплату", - сказав Проживальський, додавши, що в майбутньому, можливо, буде проведений перехід на більш короткий часовий інтервал.
Проживальский заявив також, що проблеми з додзвоном на мобільні телефони, викликані введенням безкоштовних вхідних дзвоників, в Україні будуть вирішені не раніше ніж через півроку-рік.
"Я думаю, що це залежить від операторів, як вони швидко будуть вкладати гроші, щоб вирішити ці проблемні питання (із додзвоном). Але я думаю, що протягом півроку-року вони повинні ці питання зняти", - відзначив Проживальський.
За словами заступника голови Держкомзв'язку, такий тривалий період обумовлений тим, що операторам мобільного зв'язку "треба замовляти додаткове устаткування, встановлювати його, входити в контакт із місцевими телефонними мережами, додаткові лінії давати".
Підводячи перші підсумки дії системи безкоштовних вхідних телефонних дзвінків, Проживальський сказав: "Це більш справедливо, коли платить той, хто замовляє послугу, але ми стояли на тій позиції, що це передчасно, мережі не були готові, щоб вводити такий порядок".
"Зараз, ми це зробили відповідно до закону, але багато хто відчув відразу ж, що були відмовлення, перевантаження... тепер потрібен час, щоб усе це зробити, треба, щоб оператори вклали відповідні кошти, щоб знову прийти до цього рівня якості, який повинен бути. На жаль, той термін, що був відведений законом, він був недостатнім", - додав він.
Як раніше повідомлялося, 19 і 21 вересня набрали сили виправлення до закону "Про зв'язок", якими, зокрема, встановлено заборону всім операторам зв'язку брати плату за вхідні сигнали і, у випадку, якщо оператор використовує при тарифікації тимчасові інтервали, абонент платить тільки за цілком витрачені інтервали часу.
Після вступу в силу закону про безкоштовний вхідний 19 вересня поточного року збільшилася кількість дзвінків із стаціонарних телефонів на мобільні, що призвело до серйозних перевантажень. Найбільш серйозні проблеми з додзвоном спостерігалися, якщо абонент "Укртелекому" дзвонив на телефон абонента "Київстару".
Інтерфакс-Україна
"Ми будемо відслідковувати [тариф], аналізувати, дивитися, як він буде працювати, і я не виключаю, що можуть бути деякі зміни", - заявив у неділю в інтерв'ю програмі "Діловий світ. Тиждень" на Першому Національному телеканалі України заступник глави Держкомзв'язку Олег Проживальський.
Він не дав позитивної відповіді, чи буде збільшений цей тариф, однак відзначив, що нинішній тариф "у цілому не покриває витрат, що потрібні для цього з'єднання [стаціонарного телефону з мобільним], оскільки ми виходили з того, що люди не зможуть платити великі гроші".
"Якщо ви проаналізуєте, то вихідні з мобільного телефону дорожче, ніж такий же дзвінок з місцевого телефону", - додав він.
Коментуючи дію 15-секундного інтервалу тарифікації дзвінків з таксофонів, при якому оплата починається з першої секунди розмови, заступник голови Держкомзв'язку відзначив, що це обумовлено неможливістю в короткий термін замінити викуплені населенням телефонні картки на картки нового стандарту.
"Нам довелося б змусити все населення повернути всі картки, що вони купили до цього часу, і придбати нові. Тому що в нинішніх картках закладені такі алгоритми, що ми вийшли тільки на те, що можна зробити 15 секунд, щоб люди не змінювали, щоб люди менше відчули цей перехід на посекундну оплату", - сказав Проживальський, додавши, що в майбутньому, можливо, буде проведений перехід на більш короткий часовий інтервал.
Проживальский заявив також, що проблеми з додзвоном на мобільні телефони, викликані введенням безкоштовних вхідних дзвоників, в Україні будуть вирішені не раніше ніж через півроку-рік.
"Я думаю, що це залежить від операторів, як вони швидко будуть вкладати гроші, щоб вирішити ці проблемні питання (із додзвоном). Але я думаю, що протягом півроку-року вони повинні ці питання зняти", - відзначив Проживальський.
За словами заступника голови Держкомзв'язку, такий тривалий період обумовлений тим, що операторам мобільного зв'язку "треба замовляти додаткове устаткування, встановлювати його, входити в контакт із місцевими телефонними мережами, додаткові лінії давати".
Підводячи перші підсумки дії системи безкоштовних вхідних телефонних дзвінків, Проживальський сказав: "Це більш справедливо, коли платить той, хто замовляє послугу, але ми стояли на тій позиції, що це передчасно, мережі не були готові, щоб вводити такий порядок".
"Зараз, ми це зробили відповідно до закону, але багато хто відчув відразу ж, що були відмовлення, перевантаження... тепер потрібен час, щоб усе це зробити, треба, щоб оператори вклали відповідні кошти, щоб знову прийти до цього рівня якості, який повинен бути. На жаль, той термін, що був відведений законом, він був недостатнім", - додав він.
Як раніше повідомлялося, 19 і 21 вересня набрали сили виправлення до закону "Про зв'язок", якими, зокрема, встановлено заборону всім операторам зв'язку брати плату за вхідні сигнали і, у випадку, якщо оператор використовує при тарифікації тимчасові інтервали, абонент платить тільки за цілком витрачені інтервали часу.
Після вступу в силу закону про безкоштовний вхідний 19 вересня поточного року збільшилася кількість дзвінків із стаціонарних телефонів на мобільні, що призвело до серйозних перевантажень. Найбільш серйозні проблеми з додзвоном спостерігалися, якщо абонент "Укртелекому" дзвонив на телефон абонента "Київстару".
Інтерфакс-Україна