Реверс "Одеса-Броди" будуть доводити чи Energy Solution, чи Explorer Energy Services, чи RPI, чи Purvin&Gertz
Середа, 15 жовтня 2003, 17:05
Тендерний комітет Міністерства палива й енергетики України допустив до участі в тендері на проведення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) роботи нафтопроводу Одеса-Броди в реверсному режимі чотири компанії - Energy Solution (США), Explorer Energy Services Ltd (Канада), RPI Inc (США) і Purvin &Gertz Inc. (Великобританія).
Про це повідомили в прес-службі Мінпаливенерго після розкриття конвертів з тендерними пропозиціями 13 жовтня.
Переможець тендеру буде визначений до 20 жовтня.
Раніше повідомлялося, що переможець тендеру буде визначений шляхом оцінки вигідності цінової пропозиції, термінів виконання і глибини пророблення технічної задачі.
Технічна задача містить у собі, зокрема, визначення, чи є на ринках Європи достатній попит на додаткові 9 млн. тонн російської нафти, що буде прокачана по маршруту Броди-"Південний", діапазону припустимих тарифів на прокачування і перевалку, при яких цей маршрут може ефективно конкурувати з альтернативними маршрутами експорту російської нафти (Одеса, Новоросійськ, Приморськ та ін.).
Крім того, передбачене визначення максимально можливого і мінімально економічно виправданого рівня транзиту і перевалки нафти (межа беззбитковості) по даному маршруту, а також розрахунок повного щорічного економічного ефекту для України від роботи нафтопроводу і строк окупності проекту.
Інтерфакс-Україна
Про це повідомили в прес-службі Мінпаливенерго після розкриття конвертів з тендерними пропозиціями 13 жовтня.
Переможець тендеру буде визначений до 20 жовтня.
Раніше повідомлялося, що переможець тендеру буде визначений шляхом оцінки вигідності цінової пропозиції, термінів виконання і глибини пророблення технічної задачі.
Технічна задача містить у собі, зокрема, визначення, чи є на ринках Європи достатній попит на додаткові 9 млн. тонн російської нафти, що буде прокачана по маршруту Броди-"Південний", діапазону припустимих тарифів на прокачування і перевалку, при яких цей маршрут може ефективно конкурувати з альтернативними маршрутами експорту російської нафти (Одеса, Новоросійськ, Приморськ та ін.).
Крім того, передбачене визначення максимально можливого і мінімально економічно виправданого рівня транзиту і перевалки нафти (межа беззбитковості) по даному маршруту, а також розрахунок повного щорічного економічного ефекту для України від роботи нафтопроводу і строк окупності проекту.
Інтерфакс-Україна