"Кучмастар" не витримав перехід на безкоштовні вхідні
Вівторок, 23 вересня 2003, 18:52
На телефони абонентів "Київстар GSM" складно додзвонитися зі стаціонарних телефонів.
Як повідомили "Інтерфакс-Україна" абоненти "Київстару", часто при дзвінках зі стаціонарного телефону на мобільний цієї компанії з'єднання не відбувається: абонент стаціонарного телефону чує сигнал "зайнято" при тому, що насправді телефон не зайнятий. Причому це відбувається як при дзвінках на "прямий" номер, так і на мережевий (через код 8-067).
За їх словами, такі проблеми з'явилися після 19 вересня, коли вхідні дзвінки на мобільні телефони стали безкоштовними.
У сервісному центрі "Київстару" агентству повідомили, що проблема дійсно існує. "Ми зверталися до "Укртелекому", і нам відповіли, що обладнання перезавантажене. Зараз наші фахівці намагаються спільно вирішити це питання".
Тим часом в "Укртелекомі" агентству сказали: "Це проблема не наша, а "Київстару".
За оцінками експертів, скасування плати за вхідні дзвінки призвело до зростання трафіку зі стаціонарних телефонів на мобільні, причому на деяких напрямах обсяги трафіку збільшилися до 40%.
"Київстар" є одним з лідерів мобільного ринку України. За станом на 23 вересня він обслуговує 2,5 млн. абонентів. Їх число збільшилося з початку року на 34,7%.
Як повідомили "Інтерфакс-Україна" абоненти "Київстару", часто при дзвінках зі стаціонарного телефону на мобільний цієї компанії з'єднання не відбувається: абонент стаціонарного телефону чує сигнал "зайнято" при тому, що насправді телефон не зайнятий. Причому це відбувається як при дзвінках на "прямий" номер, так і на мережевий (через код 8-067).
За їх словами, такі проблеми з'явилися після 19 вересня, коли вхідні дзвінки на мобільні телефони стали безкоштовними.
У сервісному центрі "Київстару" агентству повідомили, що проблема дійсно існує. "Ми зверталися до "Укртелекому", і нам відповіли, що обладнання перезавантажене. Зараз наші фахівці намагаються спільно вирішити це питання".
Тим часом в "Укртелекомі" агентству сказали: "Це проблема не наша, а "Київстару".
За оцінками експертів, скасування плати за вхідні дзвінки призвело до зростання трафіку зі стаціонарних телефонів на мобільні, причому на деяких напрямах обсяги трафіку збільшилися до 40%.
"Київстар" є одним з лідерів мобільного ринку України. За станом на 23 вересня він обслуговує 2,5 млн. абонентів. Їх число збільшилося з початку року на 34,7%.