Для Януковича "Оболонь" на вітринах міняли на "Сармат"

Четвер, 10 липня 2003, 12:44
Під час поїздки прем‘єр-міністра України Віктора Януковича районами Черкаської області, було активно впроваджено досвід відомих "потьомкінських сіл". Так прокоментував поїздку прем'єра на Черкащину у середу голова комітету Верховної ради України з питань свободи слова та інформації Микола Томенко.

Томенко стверджує, що під час відвідин прем'єром ринку було централізовано замінено цінники на всі товари у бік істотного зменшення зазначених на них цін. "У результаті було продемонстровано вроджену мудрість українського народу, коли населення вповні використало час перебування прем‘єра на ринку для поповнення необхідних запасів", іронізує Томенко. Так само, вважає народний депутат, було продемонстровано "непереможне бажання місцевого начальства вислужитися будь-яким шляхом, із застосуванням найсумнівніших засобів".

За словами Томенка, найкомічніші ситуації траплялися в продовольчих крамницях, де під час відвідин Януковича з вітрин знімалося пиво "Оболонь" і замінювалося на пиво "Сармат".

"Однак, сподіваюся, усі ці надзусилля місцевого керівництва не зможуть приховати від прем'єр-міністра реальної ситуації в країні, зокрема в аграрному секторі", зазначив народний депутат.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування