Литвин переживав "необґрунтовано" з приводу палива в літаку?
Середа, 4 червня 2003, 11:17
В літак ІЛ-62, на якому поверталася з Японії українська парламентська делегація на чолі зі спікером Володимиром Литвином, під час проміжної посадки у Хабаровську дійсно залили паливо, у якому вміст протикристалізаційної присадки був нижчим за норму, повідомив в інтерв'ю газеті "Ізвєстія" гендиректор підприємства "Дальавіа" Павло Севастьянов.
Як пише російська газета в середу, під час передбаченого правилами аналізу палива, що залишилося в рукавах заправного агрегату, виявилося, що в паливі є недостатня кількість протикристалізаційної присадки. Ця присадка призначена для того, щоб перетворити воду, яка виділяється під час зміни висоти і температури, в антифриз.
З'ясували, що останнім заправляли український літак. "Ми його відразу і загальмували. Інші борти цим паливом не заправлялися, тому що українцям було потрібно гасу на 9 годин польоту, а це весь заправник", - повідомив Севастьянов.
Він також заявив, що "повернення українського літака зі смуги було необґрунтованим, оскільки, у посібнику з польотної експлуатації ІЛ-62М чорним по білому написано, що допускається виконання польотів без усякої присадки".
"Ще з кінця 70-х років дозволяються польоти на чистому гасі, адже ці борти обладнані системою контролю температури, там є система захисту насосів", - сказав гендиректор підприємства "Дальавіа".
За його словами, після повернення літака співробітники лабораторії аеропорту з'ясували, що невелика кількість протикристалізаційної рідини в паливі, яким перший раз заправили ІЛ-62, була присутня.
"Можна було летіти, але отут українці заявили, що вони нам не вірять, зажадали злити паливо, показати сертифікати, - заявив Севастьянов, висловивши впевненість, що "якби паливо не зливалося, українці без усякого ризику долетіли б до Києва".
"Ізвєстія" процитували гендиректора державіапідприємства "Україна" Леоніда Погребняка, що, за його словами, забороняє "літати без присадок" ("Україна" обслуговує президента, членів уряду і депутатів Верховної ради України). "Добре, що минулої п'ятниці це помітили", - сказав Погребняк.
"Ізвєстія" також наводять думку глави Центру сертифікації пально-мастильних матеріалів НДІ цивільної авіації Росії Павла Михеїчева, за словами якого ІЛ-62М дійсно може безпечно літати на паливі без присадок, що доведено дослідними польотами з Москви до Хабаровська.
Державне авіапідприємство "Україна" до оголошення результатів розслідування конфлікту не має наміру подавати в суд на "Дальавіа". "Я упевнений, що все відбулося за помилкою "Дальавіа", тому що обслуговування літерного літака доручили черговій зміні. Бортові нашому потрібно було приділити більше уваги", - заявив "Ізвєстіям" Погребняк.
Повертаючись минулого четверга з Японії до України, українська делегація на 15 годин затрималася у Хабаровську через проблеми з паливом. МЗС України направив офіційну ноту МЗС Російської Федерації з проханням роз'яснити причини затримки. Російська влада збирається провести розслідування за цим фактом.
Інтерфакс-Україна
Як пише російська газета в середу, під час передбаченого правилами аналізу палива, що залишилося в рукавах заправного агрегату, виявилося, що в паливі є недостатня кількість протикристалізаційної присадки. Ця присадка призначена для того, щоб перетворити воду, яка виділяється під час зміни висоти і температури, в антифриз.
З'ясували, що останнім заправляли український літак. "Ми його відразу і загальмували. Інші борти цим паливом не заправлялися, тому що українцям було потрібно гасу на 9 годин польоту, а це весь заправник", - повідомив Севастьянов.
Він також заявив, що "повернення українського літака зі смуги було необґрунтованим, оскільки, у посібнику з польотної експлуатації ІЛ-62М чорним по білому написано, що допускається виконання польотів без усякої присадки".
"Ще з кінця 70-х років дозволяються польоти на чистому гасі, адже ці борти обладнані системою контролю температури, там є система захисту насосів", - сказав гендиректор підприємства "Дальавіа".
За його словами, після повернення літака співробітники лабораторії аеропорту з'ясували, що невелика кількість протикристалізаційної рідини в паливі, яким перший раз заправили ІЛ-62, була присутня.
"Можна було летіти, але отут українці заявили, що вони нам не вірять, зажадали злити паливо, показати сертифікати, - заявив Севастьянов, висловивши впевненість, що "якби паливо не зливалося, українці без усякого ризику долетіли б до Києва".
"Ізвєстія" процитували гендиректора державіапідприємства "Україна" Леоніда Погребняка, що, за його словами, забороняє "літати без присадок" ("Україна" обслуговує президента, членів уряду і депутатів Верховної ради України). "Добре, що минулої п'ятниці це помітили", - сказав Погребняк.
"Ізвєстія" також наводять думку глави Центру сертифікації пально-мастильних матеріалів НДІ цивільної авіації Росії Павла Михеїчева, за словами якого ІЛ-62М дійсно може безпечно літати на паливі без присадок, що доведено дослідними польотами з Москви до Хабаровська.
Державне авіапідприємство "Україна" до оголошення результатів розслідування конфлікту не має наміру подавати в суд на "Дальавіа". "Я упевнений, що все відбулося за помилкою "Дальавіа", тому що обслуговування літерного літака доручили черговій зміні. Бортові нашому потрібно було приділити більше уваги", - заявив "Ізвєстіям" Погребняк.
Повертаючись минулого четверга з Японії до України, українська делегація на 15 годин затрималася у Хабаровську через проблеми з паливом. МЗС України направив офіційну ноту МЗС Російської Федерації з проханням роз'яснити причини затримки. Російська влада збирається провести розслідування за цим фактом.
Інтерфакс-Україна