Іспанські солдати летіли українським літаком, щоб зекономити?
Вівторок, 27 травня 2003, 11:43
Компанія "Українсько-середземноморські авіалінії", якій належав Як-42, що розбився у Туреччині, запевняє, що літак був у відмінному технічному стані й мав висококласний екіпаж.
Разом із тим керівництво компанії уникає обговорювати можливі причини аварії. Заступник директора "Українсько-середземноморських авіаліній" Володимир Горбуновський повідомив, що літак Як-42Д після капремонту у 2001 році мав на борту одну із найкращих в Україні навігаційних систем, і тому сумнівається, що погодні умови могли завадити посадці.
Держдепартамент авіатранспорту України також підтвердив, що літак мав дійсний сертифікат придатності. Водночас заступник голови департаменту Юрій Кордянин заявив, що це - друга за півроку аварія українського літака, і тому цей випадок вимагає особливо ретельного вивчення.
Нагадаємо, що катастрофа українського літака Як-42 у Туреччині призвела до загибелі 62 іспанських миротворців із контингенту в Афганістані та дванадцяти членів екіпажу.
Як повідомляє Німецька хвиля, розслідуванням аварії займеться особисто міністр оборони Іспанії Федеріко Трільо, який вже вилетів до Туреччини.
Іспанські оглядачі ставлять слушне питання, чому було зафрахтовано український літак, який не є придатним для таких далеких перельотів та чи не відомі керівництву іспанської армії трагічні історії з українськими літаками? І хіба не має Іспанія своїх власних транспортних літаків?
Разом із тим оглядачі висловлюють припущення, що вибір на користь українського перевізника було зроблено заради економії коштів. Якщо ця версія підтвердиться, то, на думку відомого мадридського журналіста Сесара Відаля, може розгорітися великий політичний скандал.
Утім, навіть іспанська ліва опозиція не дуже в цьому і зацікавлена, оскільки сама завжди наполягала на скороченні військових витрат. Тим часом, система тотальної економії в армії призвела до того, що вона укомплектована особовим складом лише на 70%, а бронетехніку вимушена через брак коштів брати на прокат у Німеччини.
Нагадаємо, що у понеділок, після двох невдалих спроб приземлитися літак Як-42 у густому тумані врізався у гору неподалік турецького міста Трабзон.
Літак належав "Українсько-середземноморським авіалініям", які виконували регулярні рейси до Туреччини та Близького Сходу. Компанія утримувала 6 літаків, серед яких був один "Боїнг". Проте пасажири часто скаржились на деякі технічні незручності, а також на надмірну щільність рейсів, через що
пілоти часто недосипали.
Читайте також:
На шляху з Афганістану розбився український літак. Там було 74 особи
У загиблому Як-42 було 12 українців й іспанська еліта танкістів
Разом із тим керівництво компанії уникає обговорювати можливі причини аварії. Заступник директора "Українсько-середземноморських авіаліній" Володимир Горбуновський повідомив, що літак Як-42Д після капремонту у 2001 році мав на борту одну із найкращих в Україні навігаційних систем, і тому сумнівається, що погодні умови могли завадити посадці.
Держдепартамент авіатранспорту України також підтвердив, що літак мав дійсний сертифікат придатності. Водночас заступник голови департаменту Юрій Кордянин заявив, що це - друга за півроку аварія українського літака, і тому цей випадок вимагає особливо ретельного вивчення.
Нагадаємо, що катастрофа українського літака Як-42 у Туреччині призвела до загибелі 62 іспанських миротворців із контингенту в Афганістані та дванадцяти членів екіпажу.
Як повідомляє Німецька хвиля, розслідуванням аварії займеться особисто міністр оборони Іспанії Федеріко Трільо, який вже вилетів до Туреччини.
Іспанські оглядачі ставлять слушне питання, чому було зафрахтовано український літак, який не є придатним для таких далеких перельотів та чи не відомі керівництву іспанської армії трагічні історії з українськими літаками? І хіба не має Іспанія своїх власних транспортних літаків?
Разом із тим оглядачі висловлюють припущення, що вибір на користь українського перевізника було зроблено заради економії коштів. Якщо ця версія підтвердиться, то, на думку відомого мадридського журналіста Сесара Відаля, може розгорітися великий політичний скандал.
Утім, навіть іспанська ліва опозиція не дуже в цьому і зацікавлена, оскільки сама завжди наполягала на скороченні військових витрат. Тим часом, система тотальної економії в армії призвела до того, що вона укомплектована особовим складом лише на 70%, а бронетехніку вимушена через брак коштів брати на прокат у Німеччини.
Нагадаємо, що у понеділок, після двох невдалих спроб приземлитися літак Як-42 у густому тумані врізався у гору неподалік турецького міста Трабзон.
Літак належав "Українсько-середземноморським авіалініям", які виконували регулярні рейси до Туреччини та Близького Сходу. Компанія утримувала 6 літаків, серед яких був один "Боїнг". Проте пасажири часто скаржились на деякі технічні незручності, а також на надмірну щільність рейсів, через що
пілоти часто недосипали.
Читайте також:
На шляху з Афганістану розбився український літак. Там було 74 особи
У загиблому Як-42 було 12 українців й іспанська еліта танкістів