У загиблому Як-42 було 12 українців й іспанська еліта танкістів

Понеділок, 26 травня 2003, 13:59
За попередніми даними, причиною аварії українського Як-42 стали погані метеоумови в аеропорту турецького міста Трабзон. Про це повідомило джерело в авіакомпанії "Середземноморські авіалінії" (UM Air), якій належав літак.

Як-42 був випущений у 1988 році, мав наліт 18,7 тис. годин. Авіакомпанія експлуатувала літак з 2001 року.

Зі слів представника "Середземноморських авіаліній", літак був оснащений всім необхідним обладнанням. Він відповідав всім вимогам, які пред'являються до авіатехніки, що експлуатується при виконанні миротворчих операцій.

Як-42 виконував політ Бішкек (Киргизія) - Сарагоса (Іспанія) в рамках контракту з ООН.

За попередніми даними, на борту перебували 13 членів екіпажу (2 екіпажі) - 12 українців і 1 особа, яка в різних повідомленнях називалася громадянином Росії або Білорусі, а також 62 іспанських військовослужбовці.

41 військовослужбовець сухопутних сил Іспанії - вони входили в елітну бронетанкову дивізію "Брунете". Ще 21 чоловік служили в іспанських ВПС.

Вони поверталися в іспанське місто Сарагосу з Афганістану, де провели 4 місяці в складі миротворчої місії. Їх змінили 15 травня.

У результаті авіакатастрофи ніхто не вижив.

За даними Міністерства з надзвичайних ситуацій, замовником літака є компанія "Волга-Днепр" (Росія).

Катастрофа сталася о 4.45 за місцевим часом при посадці в умовах густого туману в турецькому місті Трабзоні.

На місці аварії знаходяться рятувальники. "Літак упав на південь від села Конаклар, - передав кореспондент турецької телекомпанії НТВ. - Сюди прибули рятувальники і лікарі. Багато диму, пожежники намагаються погасити уламки літака. Всюди розкидані шматки машини і мертві тіла". Поки вдалося знайти 25 тіл.

Літак був застрахований київською компанією "Бусин" на $2 мільйони. Про це повідомила її президент Лариса Непочатова.

Цей Як-42 був перестрахований на міжнародних страхових ринках і мав всі необхідні види страхування, зазначила вона. У цей час "Бусин" вживає всіх необхідних заходів для здійснення страхового випадку.

UM Air створена в 1999 році. З квітня 2000 року компанія виконує регулярні і чартерні рейси, зокрема, до Лівану, Єгипту, Словенії, Італії, Іспанії, Хорватії, Великобританії, Туреччини, Болгарії, Греції.

Дані про склад акціонерів авіакомпанії не розголошуються. Президентом авіакомпанії є громадянин Лівану.

У парку компанії по одному літаку Boeing-737 і Як-42, 2 літаки Ту-134, а також в оренді - Ан-24 і L-410.

Інтерфакс-Україна, УНІАН

Читайте також:

На шляху з Афганістану розбився український літак. Там було 74 людини

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування