Ющенко зрадив Тимошенко. 2 000 000 разів
Понеділок, 17 лютого 2003, 23:15
Стають відомі подробиці прем'єри "чорного PR" у рамках президентської кампанії-2004. Тираж глянцевих листівок від псевдо-Ющенка, який агітував за якнайшвидший арешт Тимошенко, може досягати… 2 000 000 екземплярів.
Організатори провокації мають ловити особливий кайф від вседозволеності та безкарності. Адже для поширення листівок було укладено угоду з держпідприємством "Укрпошта". Маркувалося все це як "рекламна продукція". Замовлення ж розмістила структура на ім'я "Українська телевізійна агенція". Про це повідомив в інтерв'ю "Українській правді" нардеп зі Львівщини Олег Тягнибок, який разом з іншими галицькими депутатами провів невелике розслідування.
Що це за фірма така, "Українська телевізійна агенція", ні Тягнибок, ні інші депутати не знають. Пошук слідів її діяльності на Львівщині завершився нічим. Можливо, структура взагалі фізично не існує. А така назва обрана, бо вона співзвучна з "Незалежною телевізійною агенцією" – львівською продакшн-студією, яка робить передачі для телекомпаній в інших регіонах.
У свою чергу у Києві УП дзвонила у довідкові служби 09 та 059. Дива не сталося – "Українська телевізійна агенція" у цих базах даних теж не значиться.
Тернопільська організація Руху Костенка виявила, що директиви у регіони поширювати листівку розсилалися директором із питань маркетингу та реалізації послуг "Укрпошти" Івановим В.П. У цьому ж листі подавалася таблиця-схема поширення "листа Ющенка".
Як зазначив Тягнибок з посиланням на анонімного посадовця "Укрпошти", на Львів було спрямовано 93 тисячі листівок за підписом псевдо-Ющенка. По районах області роздавали від 3 до 14 тисяч. Поширювали їх, починаючи з минулого четверга.
Тягнибок також відслідкував таку закономірність – у тих регіонах Львівщини, де позиції Ющенка міцніші, тиражі були менші. Так, у Бродовський район, де "Наша Україна" на виборах заволоділа серцями 70% виборців, спрямували 3 тисячі. У Дрогобицький, де рейтинг блоку Ющенка був 56%, відправили 14 тисяч. Тобто, вважає депутат, це може свідчити про намір зловмисників послабляти Ющенка там, де на це є більші шанси.
Загалом, за словами депутата, Львівщина отримала близько 200 000 листів. Враховуючи, що в області мешкає 2,75 мільйона, тож "привіт" від підробного Ющенка отримала кожна п'ята-шоста родина.
Вище "концентрація" фальшивих листівок на Тернопільщині. В області мешкає 1,1 мільйон, туди було спрямовано 100 000. Тепер правду про ставлення Ющенка до Тимошенко вивчають у кожній третій-четвертій хаті.
Як каже Тягнибок із посиланням на джерело в "Укрпошті", загальне число листівок по Україні становить "орієнтовно 2 мільйони екземплярів". Випадки зафіксовано не тільки на Західній Україні. Так, повідомляє Майдан-інформ, листівки роздавали у Києві біля станцій метро – "Либідська" та "Вокзальна".
Представники "Нашої України" припускають різні цифри бюджету цієї операції. Порошенко назвав "мільйони гривень". Томенко – "п'ять мільйонів доларів".
Серед кроків у відповідь "Наша Україна" планує позов до суду про захист честі та гідності Ющенко.
Також представники "Нашої України" внесли до парламенту проект постанови, де вимагають від міліції, СБУ та Генпрокуратури правди про неправдиві листівки.
Тим часом півсотні молодих людей у Києві пікетували пусту (у понеділок немає засідань!) Верховну Раду. Вони агітували (о диво!) за Тимошенко і вимагали від Ющенка справедливого ставлення до екс-заступниці, щоб він поводився з нею як "чоловік" і не забув взяти прем'єром. Доповнювали мітинг... збільшені макети яєць. Телеведуча натякнула на приналежність цих предметів до статі лідера "Нашої України". Вийшов чудовий сюжет у головному випуску ТСН каналу "1+1" о 19:30. Так само як напередодні "Епіцентр" розповів про аналогічні акції протесту проти небажання Ющенка співпрацювати з Тимошенко. Відбулися вони у Тернополі та Львові. "Основний мотив – закиди Віктору Ющенку у політичній невизначеності, у слабкій позиції чи у відсутності позиції: із ким він, – із владою, чи з опозицією, чи з Вашингтоном? В тому, що він не захищає і вже посаджених УНСОвців, і не захищає Юлію Тимошенко, демонстративно дистанціюється від неї", - чесно прочитав ним же складений "темник" В'ячеслав Піховшек.
Читайте також:
Президентські вибори-2004: старт "чорного PR"
Організатори провокації мають ловити особливий кайф від вседозволеності та безкарності. Адже для поширення листівок було укладено угоду з держпідприємством "Укрпошта". Маркувалося все це як "рекламна продукція". Замовлення ж розмістила структура на ім'я "Українська телевізійна агенція". Про це повідомив в інтерв'ю "Українській правді" нардеп зі Львівщини Олег Тягнибок, який разом з іншими галицькими депутатами провів невелике розслідування.
Що це за фірма така, "Українська телевізійна агенція", ні Тягнибок, ні інші депутати не знають. Пошук слідів її діяльності на Львівщині завершився нічим. Можливо, структура взагалі фізично не існує. А така назва обрана, бо вона співзвучна з "Незалежною телевізійною агенцією" – львівською продакшн-студією, яка робить передачі для телекомпаній в інших регіонах.
У свою чергу у Києві УП дзвонила у довідкові служби 09 та 059. Дива не сталося – "Українська телевізійна агенція" у цих базах даних теж не значиться.
Тернопільська організація Руху Костенка виявила, що директиви у регіони поширювати листівку розсилалися директором із питань маркетингу та реалізації послуг "Укрпошти" Івановим В.П. У цьому ж листі подавалася таблиця-схема поширення "листа Ющенка".
Як зазначив Тягнибок з посиланням на анонімного посадовця "Укрпошти", на Львів було спрямовано 93 тисячі листівок за підписом псевдо-Ющенка. По районах області роздавали від 3 до 14 тисяч. Поширювали їх, починаючи з минулого четверга.
Тягнибок також відслідкував таку закономірність – у тих регіонах Львівщини, де позиції Ющенка міцніші, тиражі були менші. Так, у Бродовський район, де "Наша Україна" на виборах заволоділа серцями 70% виборців, спрямували 3 тисячі. У Дрогобицький, де рейтинг блоку Ющенка був 56%, відправили 14 тисяч. Тобто, вважає депутат, це може свідчити про намір зловмисників послабляти Ющенка там, де на це є більші шанси.
Загалом, за словами депутата, Львівщина отримала близько 200 000 листів. Враховуючи, що в області мешкає 2,75 мільйона, тож "привіт" від підробного Ющенка отримала кожна п'ята-шоста родина.
Вище "концентрація" фальшивих листівок на Тернопільщині. В області мешкає 1,1 мільйон, туди було спрямовано 100 000. Тепер правду про ставлення Ющенка до Тимошенко вивчають у кожній третій-четвертій хаті.
Як каже Тягнибок із посиланням на джерело в "Укрпошті", загальне число листівок по Україні становить "орієнтовно 2 мільйони екземплярів". Випадки зафіксовано не тільки на Західній Україні. Так, повідомляє Майдан-інформ, листівки роздавали у Києві біля станцій метро – "Либідська" та "Вокзальна".
Представники "Нашої України" припускають різні цифри бюджету цієї операції. Порошенко назвав "мільйони гривень". Томенко – "п'ять мільйонів доларів".
Серед кроків у відповідь "Наша Україна" планує позов до суду про захист честі та гідності Ющенко.
Також представники "Нашої України" внесли до парламенту проект постанови, де вимагають від міліції, СБУ та Генпрокуратури правди про неправдиві листівки.
Тим часом півсотні молодих людей у Києві пікетували пусту (у понеділок немає засідань!) Верховну Раду. Вони агітували (о диво!) за Тимошенко і вимагали від Ющенка справедливого ставлення до екс-заступниці, щоб він поводився з нею як "чоловік" і не забув взяти прем'єром. Доповнювали мітинг... збільшені макети яєць. Телеведуча натякнула на приналежність цих предметів до статі лідера "Нашої України". Вийшов чудовий сюжет у головному випуску ТСН каналу "1+1" о 19:30. Так само як напередодні "Епіцентр" розповів про аналогічні акції протесту проти небажання Ющенка співпрацювати з Тимошенко. Відбулися вони у Тернополі та Львові. "Основний мотив – закиди Віктору Ющенку у політичній невизначеності, у слабкій позиції чи у відсутності позиції: із ким він, – із владою, чи з опозицією, чи з Вашингтоном? В тому, що він не захищає і вже посаджених УНСОвців, і не захищає Юлію Тимошенко, демонстративно дистанціюється від неї", - чесно прочитав ним же складений "темник" В'ячеслав Піховшек.
Читайте також:
Президентські вибори-2004: старт "чорного PR"