Трагедія у Львові сталася, можливо, через птахів
Понеділок, 29 липня 2002, 19:08
Слідство у справі авіакатастрофи літака Су-27 розглядає версію потрапляння у двигуни літака птахів. Про це повідомив секретар Ради національної безпеки і оборони, голова Державної комісії з розслідування причин авіакатастрофи та за фактом загибелі людей Євген Марчук на брифінгу у Львові.
За словами Марчука, в зоні польоту літака дійсно були птахи. Зараз експертами ведеться робота над відеозаписами катастрофи, якими володіє слідство. "Відносно потрапляння в двигун птахів є стабільні прикмети", сказав Марчук. За його словами, сьогодні буде огляд двигуна і можна буде підтвердити чи відкинути версію з птахами.
Він сказав, що всі прилади об'єктивного контролю цілі, існують всі дані переговорів пілотів з землею і між собою. За словами Марчука, такі страшні наслідки катастрофи тому, що після критичної точки літак йшов зі швидкістю 100 м/с.
Крім того, Марчук зазначив, що один із льотчиків має 200 годин нальоту на цьому літаку, а другий - 500. В цьому році, за його словами, вони літали відносно мало - до 20 годин.
Він відмовився відповідати на запитання щодо аналізу крові у пілотів на наявність алкоголю, покликаючись на таємницю слідства.
Крім того, Марчук зазначив, що під час показового польоту СУ-27 відбулось відхилення від траєкторії. Причини цього відхилення від траєкторії поки що не з'ясовані. Чому літак пішов у зону, де знаходилися люди, поки що однозначно сказати неможливо, сказав Марчук.
Він застеріг журналістів від коментарів щодо вини льотчиків. Наскільки скоординованими були їхні дії в екстремальній ситуації, покаже експертиза, сказав Марчук.
УНІАН
За словами Марчука, в зоні польоту літака дійсно були птахи. Зараз експертами ведеться робота над відеозаписами катастрофи, якими володіє слідство. "Відносно потрапляння в двигун птахів є стабільні прикмети", сказав Марчук. За його словами, сьогодні буде огляд двигуна і можна буде підтвердити чи відкинути версію з птахами.
Він сказав, що всі прилади об'єктивного контролю цілі, існують всі дані переговорів пілотів з землею і між собою. За словами Марчука, такі страшні наслідки катастрофи тому, що після критичної точки літак йшов зі швидкістю 100 м/с.
Крім того, Марчук зазначив, що один із льотчиків має 200 годин нальоту на цьому літаку, а другий - 500. В цьому році, за його словами, вони літали відносно мало - до 20 годин.
Він відмовився відповідати на запитання щодо аналізу крові у пілотів на наявність алкоголю, покликаючись на таємницю слідства.
Крім того, Марчук зазначив, що під час показового польоту СУ-27 відбулось відхилення від траєкторії. Причини цього відхилення від траєкторії поки що не з'ясовані. Чому літак пішов у зону, де знаходилися люди, поки що однозначно сказати неможливо, сказав Марчук.
Він застеріг журналістів від коментарів щодо вини льотчиків. Наскільки скоординованими були їхні дії в екстремальній ситуації, покаже експертиза, сказав Марчук.
УНІАН