Трагедія у Львові – наслідлок системного розвалу ВПС
Понеділок, 29 липня 2002, 13:03
Колишній начальник авіації 8 танкової армії, полковник авіації Олег Антипов вважає, що катастрофа у Львові - елемент наявного системного розвалу Військово-повітряних сил України.
На підтвердження своєї думки Антипов навів висловлювання міністра оборони Володимира Шкідченка про те, що "у Харківському авіаційному інституті цілий випуск льотчиків не мав жодної години вильотів". Антипов розповів, що у 1993 році пішов з армії, бо "не міг витримати безладу та вакханалії у найсильніших колись ВПС світу".
За його словами, у першій авіаційній бригаді України, якою він колись командував, тепер "є десятки працюючих літаків, і лише кілька льотчиків здатні підняти їх у повітря". Він також констатував, що "нормального фінансування української авіації не існує, нічого не робиться, зокрема, для підтримки бойової готовності найкращих у світі літаків Су-27".
На думку Антипова, є кілька причин аварії під час авіашоу у Львові. Це, зокрема, погані погодні умови, за яких не можна літати, а саме те, що синоптики протягом останніх 5 днів зафіксували 5 потужних викидів сонячної активності, що негативно впливають на стан техніки та людського організму.
Серед інших причин аварії він назвав помилку керівництва авіашоу, яке знизило висоту польотів з 1000 м до нижчої, можливу помилку льотчиків, а також те, що організатори шоу не повинні були пускати на льотну смугу глядачів.
УНІАН
ВСЕ ПРО КАТАСТРОФУ У ЛЬВОВІ
ОБГОВОРИТИ НА ФОРУМІ
На підтвердження своєї думки Антипов навів висловлювання міністра оборони Володимира Шкідченка про те, що "у Харківському авіаційному інституті цілий випуск льотчиків не мав жодної години вильотів". Антипов розповів, що у 1993 році пішов з армії, бо "не міг витримати безладу та вакханалії у найсильніших колись ВПС світу".
За його словами, у першій авіаційній бригаді України, якою він колись командував, тепер "є десятки працюючих літаків, і лише кілька льотчиків здатні підняти їх у повітря". Він також констатував, що "нормального фінансування української авіації не існує, нічого не робиться, зокрема, для підтримки бойової готовності найкращих у світі літаків Су-27".
На думку Антипова, є кілька причин аварії під час авіашоу у Львові. Це, зокрема, погані погодні умови, за яких не можна літати, а саме те, що синоптики протягом останніх 5 днів зафіксували 5 потужних викидів сонячної активності, що негативно впливають на стан техніки та людського організму.
Серед інших причин аварії він назвав помилку керівництва авіашоу, яке знизило висоту польотів з 1000 м до нижчої, можливу помилку льотчиків, а також те, що організатори шоу не повинні були пускати на льотну смугу глядачів.
УНІАН
ВСЕ ПРО КАТАСТРОФУ У ЛЬВОВІ
ОБГОВОРИТИ НА ФОРУМІ