Лобісти досягли мети: українських ВАЗів стане більше

Четвер, 18 липня 2002, 11:37
Російський "АвтоВАЗ" не має наміру йти з українського ринку і збирається збільшити збирання автомобілів всередині країни, прокоментував введення антидемпінгового мита на російські автомобілі голова ради директорів "АвтоВАЗу" Володимир Каданніков.

Компанії доведеться нарощувати збирання машин на потужностях Луцького і Херсонського автозаводів, заявив Каданніков в інтерв'ю російській газеті "Ведомости". У цьому році в Україні планувалося зібрати 12 000 автомобілів тольятінських моделей, але, в принципі, потужності дозволяють зробити до 25 000 машин.

На думку Юрія Савіних, заступника директора з маркетингу компанії "Кримавтогаз", що збирає "Волги", антидемпінгове мито вигідне передусім ЛуАЗу, який тепер займе монопольне положення на ринку вазівських автомобілів.

За даними "Ведомостей", ініціаторами антидемпінгового розслідування Мінекономіки України став Луцький автомобільний завод (ЛуАЗ) і україно-корейське підприємство "АвтоЗАЗ-Daewoo" (Запоріжжя). У 2001 р. "АвтоЗАЗ-Daewoo" випустив 15 400 автомобілів, ЛуАЗ - 7234 автомобілі.

Російський "АвтоВАЗ" сильніше за інших постраждає від введення з 30 липня до 8 грудня антидемпінгового мита в 31,7% на автомобілі з робочим об'ємом двигуна від 1000 до 1500 куб. см (звичайна ставка для таких машин складає біля 150 євро).

Як розказав "Ведомостям" Володимир Каданніков, компанія планувала в цьому році продати на Україні близько 50 000 автомобілів (в минулому році продаж становив 35 000 автомобілів). Вазівські машини - якраз того класу, на який введене мито. "Якщо ціна автомобіля збільшується на 1%, то продаж падає на 3%, якщо ціна збільшується на 4%, то продаж падає вже на 15% ", - говорить Каданніков.

За прогнозом "Ведомостей", через введення мита може зірватися підписання договору про вільну торгівлю, який вже узгодили президенти Володимир Путін і Леонід Кучма. Список вилучень з режиму вільної торгівлі, який повинен міститися в цьому договорі, вже узгоджений, і про автомобілі в ньому немає ні слова.

Читайте також:

Україна вводить мито на російські автомобілі. Буде скандал?

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування