Керівники телеканалів вимагають дозволити крутити рекламу посеред кіно

Середа, 17 липня 2002, 17:48
Керівники загальнонаціональних телеканалів України вважають, що до вітчизняного законодавства про телебачення і рекламу необхідно внести зміни, і висловлюють готовність працювати над цим спільно з профільним парламентським комітетом.

Про це повідомив у четвер у Києві на "круглому столі", організованому комітетом Верховної Ради з питань свободи слова і інформації, його голова Микола Томенко.

За його словами, ідею постійної і послідовної роботи над удосконаленням українського телепростору подали самі керівники телеорганізацій. Томенко також висловив надію, що співпраця парламенту і керівників основних телеканалів стане постійною.

За його словами, керівники основних телеканалів запропонували профільному комітету розглянути ряд питань, зокрема, що стосуються ліцензування, регулювання ринку реклами, дотримання авторських прав, законодавчого урегулювання статусу кабельного телебачення.

Як відзначив Томенко, позиція парламентського комітету полягає у тому, що мовець повинен отримувати тільки одну ліцензію Національної ради з телерадіомовлення, у той час як зараз українські мовці стикаються з необхідністю працювати з декількома ліцензіями.

Крім того, залишається неврегульованим питання реклами. За словами голови комітету, необхідно уточнювати і вдосконалити законодавство про рекламу, зокрема, під час трансляції фільмів. Він повідомив, що на сьогодні у комітеті вже зареєстровано декілька законопроектів з цього питання і висловив надію, що експерти або керівники великих телеканалів зможуть дати відповідні консультації з цього питання.

Готовність ініціювати внесення змін до закону про рекламу висловив на "круглому столі" генеральний продюсер телеканалу ICTV Олександр Богуцький. Він підкреслив, що телеканал "покладає великі надії" на співпрацю з профільним комітетом, що може покласти початок змінам у кращий бік. Богуцький також висловив упевненість в тому, що кожний народний депутат виступає за свободу слова, за економічну свободу вітчизняних ЗМІ, і готовий підтримати відповідні закони.

У свою чергу, генпродюсер "Нового каналу" Олександр Ткаченко зазначив, що на відміну від України в жодній європейській країні не існує норми про заборону переривати фільми і великі телепередачі на рекламні блоки.

Як зауважив генпродюсер телеканалу "Інтер" Влад Ряшин, у 2001 році на одного російського глядача доводилося $3-4 рекламних засобів, а на одного українського громадянина - приблизно $1. На його думку, це говорить про те, що ринок реклами в Україні до сьогоднішнього дня не врегульований.

Ряшин назвав своєчасною ідею створення спільної з профільним комітетом групи по роботі над законодавчими актами, підкресливши, що телеканал її підтримує.

Готовність взяти участь у розробці відповідних законопроектів висловив і заступник генерального продюсера телеканалу "1+1" Володимир Оселедчик. За його словами, "об'єм ринку реклами у Росії складає близько $1 млрд., а в Україні - близько $100 млн.", внаслідок чого можливості виробників рекламної продукції у Росії набагато вищі порівняно з Україною.

Таке становище негативно відбивається на українських телеканалах, відзначив Оселедчик, підкресливши, що виступає за "цивілізований дозвіл" реклами тютюнових виробів і алкоголю у певних тимчасових рамках. "Ми вважаємо, що ця реклама повинна бути", - сказав він.

Крім того, генпродюсер "1+1" вважає "абсурдною" заборону переривати фільми на рекламу, нагадавши, що на українських каналах рекламні блоки можуть досягати за часом 10 хвилин. За його словами, такого немає на жодному європейському телеканалі.

Інтерфакс-Україна

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування