Скільки коштує Олімпіада від "За ЄдУ"
Вівторок, 12 лютого 2002, 13:53
Виявляється, виборцям здається, що про блок "За Єдину Україну" дуже мало пишуть, повідомила № 3 списку блоку заступник голови Аграрної партії Катерина Ващук під час прес-конференції провідних представників "За ЄдУ", що відбулася у вівторок. Зустріч з журналістами була присвячена питанням політичної реклами блоку. Втім, складається враження, що, насправді, основною PR-технологією блоку стає створення якомога більшої кількості інформаційних приводів (за останні чотири дні їх було чи не більше десятка).
Основна ідея, яку має донести до виборця кампанія "За Єдину Україну" – це ідея стабільності. За словами Івана Кириленка, голови штабу "За ЄдУ", "це найсолодше слово, яке ми можемо покласти у рот виборців". Логіка така – якщо вам зараз добре (себто літаки не врізаються у сусідній хмарочос, а ваш син-чоловік-наречений-брат не їде воювати до Чечні), віддячте українську владу своїм голосом...
Під час прес-конференції вдалося дізнатися про кілька цікавих подробиць внутрішньої кухні кампанії блоку. Зокрема, підтримка трансляції Олімпійських ігор коштувала "За ЄдУ" близько 178 тисяч грн (з коштів передвиборчого блоку), зазначив Дмитро Табачник, заступник керівника штабу, партія "Трудова Україна", відповідаючи на питання журналістів.
А за політичну рекламу блоку УТ-1 отримав 25 тисяч. Аналогічні кошти були перераховані й іншим каналам (джерело фінансування – аналогічне). Цікаво, що за спостереженнями Комітету виборців України гроші, витрачені в перші дні агітаційної кампанії, мали б вичерпати передвиборчий фонд "За ЄдУ" вщент.
Готуючись до кампанії, представники "За ЄдУ" озброїлися й до боротьби з наклепами, зокрема, спрямованими проти батька й сина Деркачів (старший, Леонід Деркач йде по мажоритарному округу на Дніпропетровщині, а молодшій – Андрій є одинадцятим у списку блоку). За словами того ж Табачника, від російських служб безпеки та інших міжнародних структур їм вдалося отримати матеріали, що підтверджують непричетність Деркачів до торгівлі зброєю. Ці документи Табачник пообіцяв показати кожному, хто зацікавиться.
Мандруючи регіонами Катерина Ващук – жінка з першої знакової п'ятірки - дізналася про те, що виборці-некияни дуже цікавляться блоком, проте не можуть майже нічого про нього прочитати. Та й об'єктивні дані, зібрані для аналітичних потреб блоку, свідчать про те, що про "За ЄдУ" пишуть та показують набагато менше, ніж про "Нашу Україну" та СДПУ (О). Штабісти пояснюють це своєю законослухняністю – не було дозволу, ми й не розкручувалися у ЗМІ. Звичайно, згадки про різноманітних посадовців-"заєдистів" не є згадками про блок.
А ось реклама на Бориспільській трасі, про яку писали всі, хто вміє писати – так то ініціатива місцевих організацій. За словами Табачника, коли з'ясувалося, що це протизаконно, то частину (!) щитів зняли, але повернули на місце вже після 9 лютого.
А ще "заєдисти" дуже здивовані тим, що на них виливається значно менше бруду, ніж вони очікували. Втім, й самі вони наполягають на тому, що не будуть роздувати скандали. Кириленко зазначив, що блок не буде вдаватися до скандалів, аби підняти свій рейтинг, адже владі це не личить.
Штабісти відзначили, що готові до дебатів, проте відповідь на питання , чи відбудуться дебати лідера блоку Володимира Литвина з Морозом, залишили на розсуд самого Литвина. Втім, Толстоухов поставив риторичне питання, "навіщо піднімати рейтинг соціалістів?".
"Заєдисти" мало говорили про перспективи списочників, зауважуючи, що людей на місцях більше турбує, хто прийде до місцевих органів влади, а не абстрактні партії та списки. Але й пролунали натяки, що блок робить великі ставки на мажоритарщиків. Звісно ж, на місцях й проштовхувати окремих кандидатів у нардепи простіше, й адмінресурс запроваджується непомітніше.
NB. Про всі подробиці походу Ющенка та Медведчука на дискотеку, а Литвина – у народ, про змагання Януковича за мандатом, про передвиборче шоу політичних двійників, про списки майбутніх депутатів, які переховуються за прізвищами Ющенко, Мороз і Тимошенко, про все це читайте у новому розділі "Української правди" ВИБОРИ 2002
Основна ідея, яку має донести до виборця кампанія "За Єдину Україну" – це ідея стабільності. За словами Івана Кириленка, голови штабу "За ЄдУ", "це найсолодше слово, яке ми можемо покласти у рот виборців". Логіка така – якщо вам зараз добре (себто літаки не врізаються у сусідній хмарочос, а ваш син-чоловік-наречений-брат не їде воювати до Чечні), віддячте українську владу своїм голосом...
Під час прес-конференції вдалося дізнатися про кілька цікавих подробиць внутрішньої кухні кампанії блоку. Зокрема, підтримка трансляції Олімпійських ігор коштувала "За ЄдУ" близько 178 тисяч грн (з коштів передвиборчого блоку), зазначив Дмитро Табачник, заступник керівника штабу, партія "Трудова Україна", відповідаючи на питання журналістів.
А за політичну рекламу блоку УТ-1 отримав 25 тисяч. Аналогічні кошти були перераховані й іншим каналам (джерело фінансування – аналогічне). Цікаво, що за спостереженнями Комітету виборців України гроші, витрачені в перші дні агітаційної кампанії, мали б вичерпати передвиборчий фонд "За ЄдУ" вщент.
Готуючись до кампанії, представники "За ЄдУ" озброїлися й до боротьби з наклепами, зокрема, спрямованими проти батька й сина Деркачів (старший, Леонід Деркач йде по мажоритарному округу на Дніпропетровщині, а молодшій – Андрій є одинадцятим у списку блоку). За словами того ж Табачника, від російських служб безпеки та інших міжнародних структур їм вдалося отримати матеріали, що підтверджують непричетність Деркачів до торгівлі зброєю. Ці документи Табачник пообіцяв показати кожному, хто зацікавиться.
Мандруючи регіонами Катерина Ващук – жінка з першої знакової п'ятірки - дізналася про те, що виборці-некияни дуже цікавляться блоком, проте не можуть майже нічого про нього прочитати. Та й об'єктивні дані, зібрані для аналітичних потреб блоку, свідчать про те, що про "За ЄдУ" пишуть та показують набагато менше, ніж про "Нашу Україну" та СДПУ (О). Штабісти пояснюють це своєю законослухняністю – не було дозволу, ми й не розкручувалися у ЗМІ. Звичайно, згадки про різноманітних посадовців-"заєдистів" не є згадками про блок.
А ось реклама на Бориспільській трасі, про яку писали всі, хто вміє писати – так то ініціатива місцевих організацій. За словами Табачника, коли з'ясувалося, що це протизаконно, то частину (!) щитів зняли, але повернули на місце вже після 9 лютого.
А ще "заєдисти" дуже здивовані тим, що на них виливається значно менше бруду, ніж вони очікували. Втім, й самі вони наполягають на тому, що не будуть роздувати скандали. Кириленко зазначив, що блок не буде вдаватися до скандалів, аби підняти свій рейтинг, адже владі це не личить.
Штабісти відзначили, що готові до дебатів, проте відповідь на питання , чи відбудуться дебати лідера блоку Володимира Литвина з Морозом, залишили на розсуд самого Литвина. Втім, Толстоухов поставив риторичне питання, "навіщо піднімати рейтинг соціалістів?".
"Заєдисти" мало говорили про перспективи списочників, зауважуючи, що людей на місцях більше турбує, хто прийде до місцевих органів влади, а не абстрактні партії та списки. Але й пролунали натяки, що блок робить великі ставки на мажоритарщиків. Звісно ж, на місцях й проштовхувати окремих кандидатів у нардепи простіше, й адмінресурс запроваджується непомітніше.
NB. Про всі подробиці походу Ющенка та Медведчука на дискотеку, а Литвина – у народ, про змагання Януковича за мандатом, про передвиборче шоу політичних двійників, про списки майбутніх депутатів, які переховуються за прізвищами Ющенко, Мороз і Тимошенко, про все це читайте у новому розділі "Української правди" ВИБОРИ 2002