Uanet у вересні сягнув 2 мільйонів юзерів

Середа, 31 жовтня 2001, 16:11
Закінчено нове дослідження українського сегменту мережі Інтернет, що регулярно проводиться компанією SpyLOG Ukraine, - "Глобальна статистика UAНЕТ".

Український Інтернет сьогодні – це поле для комерційного пошуку багатьох підприємливих людей. Незважаючи на короткий вік цієї нової галузі, багато подій Інтернет-ринку підкоряються законам і правилам, застосовним до багатьох інших традиційних галузей. Як для успішного планування, так і для досягнення поставлених цілей дуже важливо мати під рукою інформацію про ситуацію на ринку, дані про зміни і їх динаміку.

Прагнучи допомогти вітчизняним компаніям, в SpyLOG Ukraine ухвалили рішення про збільшення обсягу інформації, доступної в безкоштовних публічних версіях регулярного дослідження "Глобальна статистика UAНЕТ". Засновуючись на аналізі даних про відвідування Інтернет-ресурсів, що акумулюються найбільшою системою Інтернет-статистики SpyLOG, це дослідження дає змогу оцінити не лише об'єм відвідування Uaнет, але і багато його якісних параметрів.

За результатами дослідження, місячна аудиторія відвідувачів українських Інтернет-ресурсів у вересні зросла на 15% і становила 2 180 тис. чоловік. Тижнева аудиторія Uaнету становила 790 тисяч чоловік, при цьому тільки 620 тисяч користувачів відвідує Uaнет принаймні один раз на тиждень і тільки 130 тисяч користувачів (6%) звертається до ресурсів Uaнет кожного буденного дня.

Аудиторія українців в Uaнеті за вересень поповнилася 130 тисячами користувачів. Частка українців в загальному числі аудиторії Uaнету зросла на 1,5% і становить 56,2 %. При цьому основне зростання припадає на нерегулярну аудиторію, тобто користувачів, що підключаються до Інтернету раз на тиждень і рідше. Зростання ядра у вересні становило 40 тисяч чоловік, що на 9,4% більше, ніж в серпні. Треба зазначити, що зростання української аудиторії пояснюється, насамперед, закінченням періоду відпусток і початком нового учбового року. Примітно, що зростання ядра української аудиторії нижче за зростання кількісного складу української аудиторії (9,4% проти 11,6%).

Цікаво, що частки української аудиторії за хітами і кількістю користувачів істотно різняться (56,2% проти 64,6%), це говорить про те, що активність українських користувачів вища, ніж активність зарубіжної аудиторії в Uaнеті.

43,8% аудиторії відвідувачів Uaнету - це закордонні користувачі мережі Інтернет.

У середньому на Україні не менше 130 тис. чоловік кожного робочого дня відвідують хоч би один український інтернет-ресурс а у вихідні дні вилазку в Uaнет здійснюють, в середньому, 80 тис. чоловік.

Майже половина відвідувачів українських сайтів переглядає в середньому не більше однієї сторінки сайту, і тільки 2,4 % відвідувачів переглядають 10 і більше сторінок.

При вересневому дослідженні "SpyLOG-Глобальна статистика Uaнет" уперше надала дані про глибину перегляду користувачами сайту протягом однієї сесії. Дослідження показало значний об'єм "нецільової" аудиторії" в Uaнеті. Так, протягом майже половини всіх сесій переглядається лише одна сторінка (і сюди не віднесена ще більшість користувачів, що не чекають завантаження сторінки). І майже 56% всіх сесій тривають менше 1 хвилини (куди входять також і всі сесії з нульовою тривалістю).

Отримані дані можуть означати, що з одного боку сучасний Uaнет дуже складний для навігації, а з іншого - велика кількість користувачів попадає на сторінки ресурсів Uaнету випадково.

Потрібно зазначити, що тривалість сесій падає зі зменшенням відвідувань сайту. Популярні сайти не тільки переглядаються уважніше, але і частіше відвідуються.

Дослідження компанії SpyLOG підтверджує те, що вересневі події в США викликали великий інтерес у користувачів інтернету. Загалом розподіл аудиторії у будні за вересень місяць досить рівномірний. Протягом другого тижня вересня були зареєстровані сплески відвідувань, які припадають на період трагедії в США. Вочевидь простежується падіння кількості відвідувачів на вихідних. Максимальна аудиторія Uaнету була зафіксована 12 вересня, вона становила 155 тисяч чоловік, що на 13% вище середньостатистичної аудиторії буденного дня. Сплеск відвідувань тривав протягом двох днів з 11 по 12 вересня. Аудиторія за цей період перевищила середню “буденну” на 10%.

Більше половини інтернет-аудиторії Uaнету припадає на Україну. Значні групи користувачів (біля 20% ) проживають також в Росії. Частка аудиторії з країн - центрів іміграції російськомовного населення, таких як США, Німеччина і Ізраїль складає близько 8%. Аудиторія інших країн і, насамперед, колишніх радянських республік істотно менша.

В цілому на країни СНД припадає 22% всієї аудиторії Uaнету (50% від всієї зарубіжної аудиторії).

Однак, інтерес зарубіжної аудиторії до ресурсів Uaнету не однозначний. Значна частка зарубіжної аудиторії, в тому числі і російської, йде з ресурсів Uaнету, не ознайомившись з усім змістом сайту.

Основним джерелом трафіка в Uaнеті став type-in трафік, тобто прямий набір "ручками" адреси сайту і переходи по закладках. Саме на type-in трафік припадає переважна частина (за нашими оцінками, близько 90%) невизначених лінків, які дають більше половини всіх переходів на сайти Uaнету.

Другим за важливістю джерелом є лінки між сайтами, встановленими по дружбі, знайомству, якій-небудь домовленості або як реклама. На такі зовнішні лінки припадає майже третина всіх переходів, в той час як на навігаційні сервіси (каталоги, рейтинги і пошукові системи) - близько 10%.

Детальніше ознайомитися з дослідженнями компанії SpyLOG Ukraine можна на сайті компанії http://spylog.com.ua.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування