Глядачі не довіряють УТ-1
Вівторок, 16 січня 2001, 17:47
Інтернет поки що не став повноцінним джерелом інформації для громадськості. Тільки 2,8 % населення країни користується мережею для того, щоб дізнатися про останні події. Напевно, не має сенсу вживати слова "популярність", оскільки при все ж таки широкій популярності цей вид поширення інформації поки в Україні не відноситься до загальнодоступних.
Проте, Інтернету довіряють більше, аніж одіозному Першому національному. За переважної загальнодоступності телебачення взагалі і цього каналу, зокрема, його дивляться лише 1,6% населення країни. Ось вона, ступінь довіри Лапікурі, Долганову і Сторожуку!
Українці зробили вибір на користь "Інтера" і студії "1+1". У буденні дні перевагу цим телеканалам віддають відповідно 10,5% і 10,2% тих, хто звик отримувати новини з екрана телевізора. "Новий канал", який в регіонах транслюють місцеві телекомпанії, дивиться 2,1% населення.
У основному, населення отримує новини із загальноукраїнських телеканалів (64,7%), причому майже половина людей (44,8%) віддають перевагу місцевим телеканалам. На третьому місці за популярністю серед засобів масової інформації виявилися місцеві газети, які використовують 39,6% опитаних, повідомляє Інтерфакс-Україна. Центральні друковані ЗМІ дещо менш популярні - 31,5%.
Згідно з даними опитування, більшість населення тільки в деякій мірі довіряють всім ЗМІ, більше усього - місцевим телеканалам. Їм повністю вірять 14,7%, в деякій мірі - 65,4%, загальноукраїнським - тільки 11,6% довіряють повністю, в деякій мірі - 66,5%. Рівень довіри центральним газетам ще нижче - повністю довіряють їм тільки 6,3%, в деякій мірі - 64,7%.
Популярність каналів не завжди відповідає їх заробіткам - 50% реклами доводиться на телеканал "Інтер", 38% - на студію "1+1", 5% - СТБ, по 2% - "Новий канал" і УТ-1. Що рекламується частіше за все? Більше половини рекламних роликів присвячені товарам, 23% - торговим маркам, 16% - послугам, по 3% доводиться на соціальну рекламу і інші.
Статистика невблаганно констатує зростання кількості періодичних видань в Україні при скороченні кількості виданих книг. Якщо в 1992 році в Україні вийшло 1794 видань, у 1996 - 5497, в 2000 - 10200. 58% всіх українських видань є двомовними, 20% - видаються українською мовою, 9% - російською, 12% - виходять іншими мовами і 1% - на англійською. Загальний тираж книг також знизився з 44,2 млн. примірників у 1998, до 21,9 млн. примірників у 1999 році.
Дані отримані з Державного комітету статистики України, статистичного бюлетеня Euromedia's Quack reference і AC Naelsen Acnaelsen Zet Cam AGB.
Проте, Інтернету довіряють більше, аніж одіозному Першому національному. За переважної загальнодоступності телебачення взагалі і цього каналу, зокрема, його дивляться лише 1,6% населення країни. Ось вона, ступінь довіри Лапікурі, Долганову і Сторожуку!
Українці зробили вибір на користь "Інтера" і студії "1+1". У буденні дні перевагу цим телеканалам віддають відповідно 10,5% і 10,2% тих, хто звик отримувати новини з екрана телевізора. "Новий канал", який в регіонах транслюють місцеві телекомпанії, дивиться 2,1% населення.
У основному, населення отримує новини із загальноукраїнських телеканалів (64,7%), причому майже половина людей (44,8%) віддають перевагу місцевим телеканалам. На третьому місці за популярністю серед засобів масової інформації виявилися місцеві газети, які використовують 39,6% опитаних, повідомляє Інтерфакс-Україна. Центральні друковані ЗМІ дещо менш популярні - 31,5%.
Згідно з даними опитування, більшість населення тільки в деякій мірі довіряють всім ЗМІ, більше усього - місцевим телеканалам. Їм повністю вірять 14,7%, в деякій мірі - 65,4%, загальноукраїнським - тільки 11,6% довіряють повністю, в деякій мірі - 66,5%. Рівень довіри центральним газетам ще нижче - повністю довіряють їм тільки 6,3%, в деякій мірі - 64,7%.
Популярність каналів не завжди відповідає їх заробіткам - 50% реклами доводиться на телеканал "Інтер", 38% - на студію "1+1", 5% - СТБ, по 2% - "Новий канал" і УТ-1. Що рекламується частіше за все? Більше половини рекламних роликів присвячені товарам, 23% - торговим маркам, 16% - послугам, по 3% доводиться на соціальну рекламу і інші.
Статистика невблаганно констатує зростання кількості періодичних видань в Україні при скороченні кількості виданих книг. Якщо в 1992 році в Україні вийшло 1794 видань, у 1996 - 5497, в 2000 - 10200. 58% всіх українських видань є двомовними, 20% - видаються українською мовою, 9% - російською, 12% - виходять іншими мовами і 1% - на англійською. Загальний тираж книг також знизився з 44,2 млн. примірників у 1998, до 21,9 млн. примірників у 1999 році.
Дані отримані з Державного комітету статистики України, статистичного бюлетеня Euromedia's Quack reference і AC Naelsen Acnaelsen Zet Cam AGB.