"Українська банерна мережа" використовує технології порно-сайтів

Понеділок, 28 серпня 2000, 19:39
Кожен з нас хоче отримати від Інтернету тільки те, чого хоче сам. Але уявіть собі таку картину: ви зайшли на свій улюблений сайт і провели курсором зліва направо, або вверх униз (я, наприклад, маю звичку хаотично проводити курсором по екрану), і несподівано для вас відкрилась купа вікон сайтів, про які ви, навіть, і не згадували. Сьогодні такий жахливий сон користувача Інтернетом може стати реальністю. УБМ пропонує нову банерну послугу...

З перших днів свого існування "Українська правда" зареєструвалась в УБМ, але через деякій час накопичилось надто багато претензій до роботи мережі. Ми не знаємо, за якою схемою відбувається ротація банерів в УБМ - ми бачили результати роботи. Протягом дня можна було спостерігати активну прокрутку банерів самої мережі, а також нового проекту засновників УБМ "Uaportal". Згідно зі статистикою на сайті мережі, накопичувався борг з показу наших банерів, який зникав протягом ночі - ймовірно "найбільш вигідний" для нас час.

Вище перераховані фактори призвели до того, що ми відмовились від послуг компанії й забули про її існування. В Україні з'явились нові банерні мережі, які задовольняли потреби нашого видання і, на наш погляд, пропонували кращий сервіс. Це означає, що один з найстаріших ресурсів українського Інтернету "Українська банерна мережа", яка раніше разом з мережею Ping працювала на українському ринку практично без конкурентів, втрачає монополію.

Якщо конкуренти витісняють вас з ринку, ви маєте декілька шляхів боротьби за своє місце під сонцем. Можна поліпшувати рівень сервісу, можна пропонувати нові послуги, або навіть вводити нові революційні технології. Чи можна вважати "новою революційною технологією" введення формату банерів, який працює за схемою добре відомою відвідувачам західних порно-сайтів?

Робіть висновки самі. "Українська банерна мережа" вводить в дію новий формат банерів розміром 88 на 31, який серед відвідувачів Інтернету, відомий як "кнопка". На головній сторінці свого сайту УБМ називає це "вибухонебезпечним форматом", "маленькою страшною іграшкою", "потужним, як протитанкова міна, засобом".

Такий маленький банер може виглядати як завгодно - він, навіть, не повинен привертати увагу потенційного відвідувача вашого ресурсу. Користувачу достатньо просто, непомітно для себе, провести курсором повз цю кнопку, і сайт, що рекламується, автоматично завантажиться, не дивлячись на те ХОЧЕ ЦЬОГО ЛЮДИНА, ЧИ НІ. Особисто мене це дуже дратує, а вас?

Завершити цю статтю варто словами визнаного професіонала у своїй справі - Артемія Лебедєва. "Зробіть так, щоб ваш сайт був ефективним за допомогою чесних прийомів. Пам'ятайте: який сайт, такі й клієнти", - йдеться в одній з його статей під назвою "Шість недозволених прийомів". Якщо цікаво, прочитайте тут, що і як використовують вебмайстри порно-сайтів, щоб отримати від вас черговий клік.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування