Зеленський і технологія трьох китів

Середа, 10 квітня 2019, 09:35

Зеленський – це бренд. Зеленський це технологія.

Технологія базується на трьох китах.

Кит перший: Висміяти все українське

Через "Квартал 95" висміюється все українське. Знімаються всі українські міфи.

Спочатку заходиш здалеку:

1. Висміюємо махровий націоналізм, "запрєдєльний", антисемітизм, ми нівелюємо українське, зводячи його до якогось сільського ширпотребу, і виводимо головне: "а какая разница, на каком языке говорить, если можно быть патриотом УкрАины и по-русски?" Це виводиться як основне.

2. Висміюються всі політики без винятку. Це починалося ще коли висміювався і Азаров, і Ющенко, і Юля, прийшов Петро – і Петро почав висміюватися. Стираються всі. Немає класних. У всіх у них один "договорняк", і ми про всіх можемо зняти "мультики", де вони всі в одному – і Кличко, і всі. У кожного своя роль, але разом це якась пісочниця абсурду. І це нам втюхують у голову.

Кит другий: Технологія нав'язаного вибору

Працюють соціологи. Соціологи визначають: а що потрібно простим людям? Виявляється, по всім дослідженням, людям потрібен порядний керівник. Порядний, справедливий і чесний керівник.

Що мається на увазі. Це може бути і президент держави, і керівник невеличкого підрозділу, начальник відділу – керівник взагалі.

Керівник потрібен порядний. Щоб десь жінку відпустив раніше дитину з дитсадка забрать, щоб не ображав їх з преміями чи ще з чимось, щоб на корпоративі був частиною колективу. Нам всім потрібен порядний керівник.

Потрібен? Нате! І нам порядних заряджають через серіал "Слуга народа". Ось вам порядний президент, який є частиною народу, який не буде красти, який маладєц, який їздить на велосипеді, який премії собі не вимагає…

Секретарша ж хоче, щоб керівник який був? Щоб отримував таку ж зарплату, як вона, відпускав її дитину вчасно з дитсадка забрати, десь на корпоративі виступав – такий свій-свій-свій, душечка!

І нам такого і пропонують. Ось він – порядний. І вже непотрібні інші маркери: ті критерії, які керівнику потрібні (підбирать кадри, стратегічне мислення, комунікабельність, вміння вести переговори…) – це все вторинне. Головне, щоб "человек хороший был", щоб порядний був, а ще справедливий щоб був, щоб наказав тих, хто непорядні.

Реклама:
І все. Ми маємо в "Слузі народу" якраз цю людину: ось він порядний, ось він справедливий. Зараз він всіх з Верховної Ради зажене за Можайськ – і буде все "харашо".

Хто не дивиться "Слугу народу", ми введем ще один формат: ми на інтерв'ю Гордону 100 разів скажемо: "я людина порядна", "у нас у всіх в "Кварталі" однакові зарплати", "я не зраджую дружині" (як вроді на камеру якийсь чоловік, із ненормальних, скаже, що зраджує).

То все неважливо. Важливо, що він говорить, і всі: "ой, як повезло цій дружині!", "який він молодець! він он не зраджує, а міг би!"...

І ми маємо другу частину технології. Ми маємо ту цукерочку… Нам уже ж сказали, що Roshen – це погане. А Вова – це хароше. Чому? Тому що дуже порядний і дуже справедливий.

Кит третій: Хто перший нав'яже рамку

І третій кит, третя частина технології – це рамка: хто перший нав'яже рамку.

У військових це називається стратегічна ініціатива: на чиїй стороні ініціатива; хто заряджає перший; хто перший говорить: оті всі – погані, а ми – класні.

Хто перший говорить: а ми не підем на ваші ток-шоу, у нас спілкування з виборцем буде тільки в нашому форматі: через Skype, через Instagram, через Telegram, через Facebook – через що завгодно, але не так, як у вас.

Ми креативніші, ніж ви. Ми Зе!команда, у нас анекдоти, ми задаєм тон. Ми кажемо: "сядуть усі!", "весна покаже". І опоненти, які воюють один з одним, не встигають за нами. І ми можемо нав'язувати навіть, здавалося б, "запрєдєльне": ми можемо президенту сказать: "Отут і зараз стрєлка! Буде на стадіоні! І аналізи здать! Шо не ясно?"

Читайте також:

Чому наступним президентом стане Зеленський

Тобто ми маємо всі три елементи технології, які ведуть до успіху:

      1. Ми знімаємо ваші міфи: ваші міфи – ніщо. Тепер, па-русскі, як в "Слугє народа": а какая разница, на каком языке говорить? І дійсно, плебсу яка разніца – лишь бы колбаса по 2.20.
      2. Друга технологія. Дуже чітко. Ми нав'язали свій міф.
      3. І третє: ми його нав'язуємо агресивно, а вашого нічого не чуємо: вас нєт – тільки наше.

От, власне, те, що привело до перемоги. Але якщо хтось на повному серйозі думає, що він голосує за Зеленського – ні, він голосує за образ, він голосує за технологію.

Ми можемо довго аплодувати політтехнологам і говорити, що один олігарх зробив іншого за допомогою технологій. Але ми не можемо порадіти за тих людей, яких зробили болванчиками і пішаками у цій грі.

Я би назвав цю технологію технологією нав'язаної порядності. Або технологія "ну, какая разница?!".

Дивіться відео:

Віктор Бобиренко

Оригінальне відео взято з Facebook-сторінки Віктора Бобиренка

Колонка – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст колонки не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ній піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора колонки.
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

ЄС обмежує, Україна – надає преференції. Що має змінитися у рекламуванні тютюнових виробів

Діти Майдану

Дорогою ціною

Санкції працюють, проте недостатньо: як посилити міжнародний тиск на Росію

План стійкості президента в дії: як Рада може покращити ведення бізнесу

Корупційна екологічна євроінтеграція