Майдан в інформаційній війні

Середа, 12 лютого 2014, 16:48

Влада використовує темники. Вони розповсюджуються на телеканалах, поміж політиків та спрямовується на "електорат". Наша боротьба з темниками обмежується зневагою до телеканалів та політиків.

Потужної відповіді темникам немає.

Ефективним засобом проти темника на час революції міг би стати такий-собі "світлик" – узгоджена позиція всіх опозиційних сил, яка буде дорівнювати позиції майдану. Темами ж "світлика" можуть бути будь-яка з великої бази позитивних інформаційних запасів, яка чомусь не використовується на повну силу.

Необхідна Інформаційна служба Майдану, яка б вела узгоджену інформаційну боротьбу проти темників та пропагувала імідж Майдану.

Такі позитивні речі як:

– безпека та дисципліна на Майдані;

– чистота на Майдані;

– відсутність та недопустимість алкоголю на Майдані;

– привітність та взаємодопомога на Майдані;

– підзвітність та економіка Майдану;

– відсутність корупції на Майдані, –

– повинні використовуватися набагато активніше. Ці тези можуть бути використано для листівок, які роздаватимуться в метро, а також в інших містах. Вони можуть бути на бігбордах, на блокнотах, ручках і мільйонах інших речей.

Треба залучати дизайнерів та художників, які й без того підтримують майдан усіма силами, робити конкурси на найкращі ідеї інформаційних акцій тощо.

Акції потрібно оголошувати за тиждень до їхнього початку – тоді ці оголошення матимуть час, щоб облетіти тисячі сторінок на ФБ та Вконтакті, а також бути оголошеними на незалежних каналах, як, наприклад, з акцією про перше віче 24 листопада на Європейській площі. Такі акції будуть мати великий ажіотаж.

Ці ідеї мають бути першочерговими на виступах політиків у містах. Замість заяв, що ми скинемо режим – потрібно говорити про порядок, підзвітність, корупцію.

Це те, що об'єднує всі регіони України. Без винятку. "У вас брудно на вулиці? Вам нахамили в ЖЕКу? Від вас вимагають хабара? – тоді вам до нас на Майдан. Ми боремося проти цього".

Політичні партій тут ні до чого.

До тітушок потрібно говорити не "розходьтеся по домівках", як було в суботу біля ЦУМу, а – "ставайте до нас і розкажіть про це своїм рідним та друзям, у нас один ворог".

Влада не втомлюється робити дискредитаційні заяви про Майдан, серед яких – підкидання трупів, закиди про погроми, бруд, гроші Заходу тощо. Ми маємо пам'ятати, що рівень їхніх дискредитацій визначає наша інформаційна політика.

Якщо розвернемо широку кампанію стосовно чистоти та дисципліни Майдану – то заставимо знизити рівень дискредитацій. Влада буде намагатися тишком-нишком підкидати на майдан сміття. Якщо звіт Майдану увійде в інформаційний "світлик" – то не буде питань стосовно грошей Заходу.

Головою інформаційної служби повинен стати хтось позапартійний, але з дуже чіткою та визначеною позицією та авторитетом.

Ми добре бачимо, що ведеться дуже жорстка інформаційна війна з боку Росії, провладних каналів, усіх бюджетних сфер та окремих політиків. У результаті, пересічний житель Сходу чи Росії вірить у міф про те,що на Майдані брудно та тут кишить політичними амбіціями.

У цій інформаційній війні ми поки що зазнаємо нищівних поразок – а потрібно йти в наступ.

Тим більше, що нам не треба вигадувати неправдивої інформації.

Віталій Різник, спеціально для УП

Колонка – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст колонки не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ній піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора колонки.
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Час перевірити свій софт

Пам'ятаємо Голодомор – геноцид українців триває

Голодомор як частина геноциду: чому про нього варто говорити не так, як ми звикли

Час Трампа чи стрибок історії?

Навіщо нам кодекс корпоративного управління

"Кагарлицька справа". Історія розкриття