Фальшиві засновки приводять до хибних висновків

Вівторок, 21 лютого 2012, 20:32

Відповідь Андрію Новаку

Щоб зробити вірний аналіз, треба аналізувати факти. Але чомусь впевнена, що автор Андрій Новак свідомо займається маніпуляціями та підміною понять.

Можливо він чогось не знав, тому що не читав газети та не слідкував за ситуацією, або був відсутній у країні в останні кілька років? Але вимушена йому нагадати про деякі факти.

1. Так звану "Юліну тисячу" почали видавати у 2008 році - це було виконанням передвиборчої програми, з якою БЮТ йшла на позачергові парламентські вибори у жовтні 2007 року. Тому про які передвиборчі тисячі пише автор, незрозуміло.

2. Обмеження експорту зерна - це питання до пана міністра АПК Юрія Мельника - правої руки колишнього президента Віктора Ющенка.

3. Рекапіталізація банків - це також справа Ющенка та його підлеглого колишнього голови НБУ Володимира Стельмаха.

Тому зовсім незрозумілі порівняння Тимошенко з діючим президентом. Паралелі треба проводити у площині: Віктор Ющенко - Віктор Янукович.

Як фахівець з формальної логіки нагадую, що фальшиві засновки приводять до хибних висновків.

Це кандидату економічних наук, який взявся за аналіз, треба знати як таблицю множення.

І ще хочу шановному автору нагадати, що деякім особистостям навіть звання "профффесора" не додали авторитету в фаховому середовищі. А економічний аналіз та політологічні висновки – це різні речі.

Колонка – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст колонки не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ній піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора колонки.
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Соціальний бюджет-2025

Як не перетворити військового омбудсмена на весільного генерала

Полюбіть критичне політичне мистецтво. Промова Олени Апчел на нагородженні УП 100

ЄС обмежує, Україна – надає преференції. Що має змінитися у рекламуванні тютюнових виробів

Діти Майдану

Дорогою ціною