Поза межами можливого. Відвідайте щорічну премію УП 100

Системні корки, або "будем їхать, як в Англії…"

П'ятниця, 06 січня 2012, 11:21

Недільний вечір. Їду з Києва по Житомирській трасі. У цей час їхати зі столиці ніколи не було проблемою. Важко було би в’їхати. Неділю ж бо здавна в народі називають "Днем взяття Києва".

Однак на виїзді з області автобус почав гальмувати і, зрештою, зупинився. Ми простояли у заторі посеред траси більше 3-х годин. З’ясувалось, що в результаті аварії був перекритий дорожньо-транспортний рух.

Частина водіїв вирішила випробувати долю і поїхали по зустрічній смузі. Працівники ДАІ не змогли впоратись з регулюванням.

Для столиці затори - це звична справа. Однак на трасі – дивина. На нього ніхто не розраховує, тому люди не встигають потрапити на важливі зустрічі, втрачають прибутки, з’являються непередбачені витрати…

"Палки повидавали, а як ними користуватись – не навчили", – лунав діалог обурених водіїв у рації.

"Так вони ж таких і набирають, щоб не думали, а просто виконували накази! Владі не треба, щоб хтось думав…", – погодилась пані Людмила, пасажирка маршрутки.

"Я завтра в обласному ДАІ каменя на камені не залишу! Зрівняю з землею! Цього не можна так залишати!" – підтримала її пані Клавдія.

Звісно, кваліфікація співробітників Державтоінспекції залишає бажати кращого, однак не лише вони винні у збільшенні аварійності на київській трасі. Справа у тому, що, готуючись до ЄВРО-2012, влада нарешті вирішила відремонтувати дорогу, що з’єднує нас із Європою.

Однак, замість того, щоб заасфальтувати дорогу влітку, коли кращі погодні умови і менший потік транспорту, влада зволікала аж до осені, і тільки потім були виділені кошти і посилено почали будувати. Тому ДАІ і не справляється з аварійністю. Тому на трасі часто утворюються затори.

І проблема не лише в заторах. Мені випала "честь" проїхатись і вже "відремонтованим" шматком дороги. У мене склалось враження, що ми їхали не асфальтованою дорогою, а рельсами. Якість, з дозволу сказати, ремонту залишає бажати кращого.

Та й чи протримається така дорога хоча би до того ж таки "Євро-2012"? Асфальт, покладений під дощами і морозами, швидше за все, зійде разом із весняною відлигою...

"Машини виперлись на зустрічну смугу – на свіжий асфальт. Будем їхать як в Англії!" – констатували по рації. Шкода тільки, що "як в Англії" нам доводиться лише їздити…

І така безгосподарність держави виявляється у всьому – будь то будівництво дороги чи написання шкільної програми. Всюди наші псевдокерівники думають лише про сьогоднішній день, не задумуючись, що їхнє завтра може взагалі й не настати.

Це необхідно змінити як можна швидше. Систему треба відкоркувати!

Дмитро Сінченко, Рух Державотворців, для УП

Колонка – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст колонки не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ній піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора колонки.
Реклама:

УП 100. Поза межами можливого

"Українська правда" представить свій другий в історії рейтинг лідерів — сотню українців, які роблять найбільший внесок в незалежність та майбутнє України.

Київ | 20 листопада
КУПИТИ КВИТКИ
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Зло було подолано, але не знищено: як 35 років тому Центральна Європа здобула свободу

Повернути майбутнє

Реальність жінки під час війни

Час радикальних рішень та підвищеної відповідальності Реброва. 4 інтриги матчу Грузія – Україна

Які ініціативи для бізнесу запроваджує уряд разом із підвищенням податків

Як постраждали українські ґрунти за повномасштабну війну і чи можна щось зробити для відновлення