Поза межами можливого. Відвідайте щорічну премію УП 100

Всевидяче око держави стежить за вами!

Понеділок, 16 серпня 2010, 14:13

Відтепер будь-яке пересування студентів у межах України відбуватиметься під пильним наглядом держави. Адже з вересня міністерство освіти й науки починає впроваджувати електронний студентський квиток. Завдяки такому нововведенню компетентні органи без зусиль зможуть дізнатися, коли й куди поїхав студент.

Мета, яку декларує міністерство: створення інформаційно-аналітичної системи обліку й відшкодування пільг, які надаються студентам і учням при продажу проїзних квитків.

Насправді, і до цього при купівлі будь-якого залізничного квитка в базу залізниці вносилася інформація, що квиток придбаний за рахунок студентської пільги. Відповідно, дуже просто було оцінити загальну суму відшкодування.

Нова ж система, очевидно, дозволить ще й ідентифікувати осіб, які цими пільгами користуються.

Подібна ініціатива чиновників ставить під загрозу свободу мирних зборів в Україні.

Яким чином? Уявіть собі, що міносвіти видало наказ про заборону вивчення української мови. На мітинг під міністерство збираються студенти з різних куточків України. І кожного, хто приїхав на акцію, урядовці тепер знатимуть "в обличчя" саме завдяки електронним квиткам. Хто гарантуватиме, що до активістів студентського руху, імена яких відомі державі, не будуть застосовані репресії?

Але не тільки студентам загрожують нововведення урядовців.

Так, міністерство транспорту і зв'язку зобов'язало автобусних перевізників складати списки пасажирів на маршрутах між містами України, і погоджувати їх із ДАІ і місцевою владою.

Згадаємо останні події, коли представники ДАІ робили все можливе, аби не пустити автобуси з опозиціонерами, а потім і з віруючими на акції протесту. Тепер ДАІ та місцева влада отримали змогу погоджувати чи не погоджувати подібні рейси.

Не слід забувати й про потуги МВС щодо впровадження іменних залізничних квитків.

Цього року під тиском громадськості була призупинена ідея міністерства щодо внесення ПІБ, дати народження та номеру паспорту особи до залізничних квитків. Проте, не факт, що посадовці із цим змирилися, і історія не матиме продовження.

Літаки, автобуси, поїзди... Здається представники влади потурбувалися, аби пересування жодним транспортним засобом не уникнуло пильного ока держави.

Тепер залишилось лише видати наказ про зобов'язання звичайних водіїв отримувати письмовий дозвіл на перевезення пасажира, з наданням його паспортних даних.

Думаю, варто цього очікувати в найближчому майбутньому.

Марина Говорухіна, спеціально для УП

Колонка – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст колонки не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ній піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора колонки.
Реклама:

УП 100. Поза межами можливого

"Українська правда" представить свій другий в історії рейтинг лідерів — сотню українців, які роблять найбільший внесок в незалежність та майбутнє України.

Київ | 20 листопада
КУПИТИ КВИТКИ
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Покоління перемоги. Хто вони та чому ми не можемо собі дозволити їх втратити

Новий регламент для деревини: зелена революція чи криза для українського бізнесу

Цінність життя на дорозі має бути відображена у санкціях для системних порушників ПДР

Декомунізація лісового господарства: як ми це зробили

Чи є путінізм фашизмом?

Швидка угода з Путіним – це глибинна ілюзія