Бізнес на історичній профанації

Середа, 17 лютого 2010, 16:24

"Моргає турок, шинкарка носить,
Козацтво п'яне, регоче ніч.
- Не пийте, діти, -
Вкраїна просить. -
Не пийте, рідні, проп'єте Січ"
Народна мудрість, автор Степан Пушик

Такого цинізму та нахабства Могилянка не бачила давно: 18 лютого цього року генеральний директор українського підрозділу транснаціональної корпорації Carlsberg Group, відомий українофоб Петро Чернишов зібрався вчити студентів НаУКМА успішності та філософії успіху в рамках студентського гуртка "Наука при каві".

З розмови з організаторами дійства стало зрозуміло, що проведення зустрічі є ініціативою горе-піарщиків "Славутич", Carlsberg Group.

Небайдужі до національної гідності українського народу, справжні могилянські патріоти, об'єднані в організаціях Братство Козацького Бойового Звичаю "Спас" та Спудейське Братство НаУКМА, в свою чергу, виступили з відкритим листом до президента Києво-Могилянської академії Сергія Квіта.

Вони вимагають вжити всіх заходів, аби не допустити ганебного для традицій їхньої Alma Mater виступу цього бізнес-авантюриста, графомана, та неука, автора статей "Спасите наши ОПы" та "Экономика Тараса Бульбы", гідного учня та послідовника у своїх історичних та політекономічних "цікавих дослідах" не менш горезвісного "писаки", одіозного київського журналіста Леся Бузини.

В своїх вищезазначених опусах пан Чернишов порівнює козаків із сомалійськими піратами, чеченськими бойовиками, називаючи українське козацтво "об‘єднаним злочинним угрупованням".

Наведемо кілька цитат зі згаданої статті: "Сомали без других стран жить точно не сможет. Там пока еще много мелких банд - но скоро они укрупнятся, и появится главный рулящий - как кошевой в Сечи и президент в Чечне.

Как казаки заявляли свое право на все окружающие земли, чеченцы на все увиденные ценности, также сомалийцы говорят - раз океан рядом, то он принадлежит нам", "во всех трех случаях мы имеем дело с Организованным Преступным Сообществом (ОПС).

"Возможно, нам уже хватит изо всех сил драться за причастность к тому прошлому, которое учит нас жить без экономики и государства. Учит нас, что страна - так же, как и Сечь - не может прожить самостоятельно, почти как паразит".

У іншій своїй статті, написаній для "Фокусу", Петро Чернишов висловлює свій погляд на вітчизняного виробника ("отечественного производителя"). Назва цього твору звучить як "Спасите наши ОПы", що красномовно показує ставлення автора до проблеми.

У вказаній публікації присутній такий вислів: "Вот так и получается: защищаешь ОПа - получаешь рифмующееся с ним слово из четырёх букв".

Тому виникає багато питань:

Питання до об'єднань та організацій, які вважають себе націоналістичними та патріотичними: як вони можуть спокійно дивитись на те, що елементом ще не затвердженого Великого Державного Герба України може виявитись ... сомалійський пірат, а національний виробник це, виявляється, "...ОПа" ("...рака" українською мовою)?

Статті ж бо вийшли за підписом саме генерального директора "Славутич", Carlsberg Group, а не просто хорошого рязанского пацана Петьки... Вищезгаданого товариша Олеся Бузину за такі статті не раз били по пиці!

Питання до наших парламентарів: чому на державному рівні не дано ходу цій справі?

Чому до сих пір не відправлено офіційного листа до Данії (Carlsberg Group - датське підприємство) з вимогою або офіційно прокоментувати слова свого найманого менеджера, або ганебно звільнити його к бісовій матері, і хай пише, скільки влізе, якщо йому незручно в кріслі генерального директора, а душа проситься на папір?

Питання до акціонерів корпорації: невже настільки їм начхати на національну гідність їхнього споживача, що керувати українським підрозділом поставили людину, яка цей народ, м'яко кажучи, недооцінює?

Питання до городян Львова, традиційно патріотичного "українського П'ємонту": яке після цих наклепницьких статейок моральне право має Carlsberg Group експлуатувати бренд "Львівське"?

Чому львів'яни, які "проковтнули" купівлю українофобами знакового для міста підприємства - міського пивзаводу, що до цього випускав понад десяток сортів живого пива, а зараз перейшов на дешеве стандартизоване транснаціональне пійло, яким споюють нашу молодь, "ковтають" і дебільні статті знахабнілого москалика?

Питання до студентів та викладачів, адміністрації НаУКМА: невже така зустріч відбудеться?.. А завтра що? Олесю Бузині дадуть звання почесного доктора НаУКМА? Петра Чернишова - до наглядової ради Могилянки? Якщо так - в цієї країни немає перспектив! Жодних.

Питання, нарешті, до споживача, до остаточного арбітра в цій справі, питання до нас з вами, любі українці: невже за дешеве пійло проп'ємо душу? Невже і далі продовжуватимемо пити пійло, виготовлене українофобами?..

Як бачимо, шановні українці, життя в суверенній державі не така легка штука, як здавалося в Перестройку: будь-який зайда може образити тебе у твоїй же хаті, інтереси ТНК, як виявилося, захищаються краще за національні, гроші і дешевий алкоголь купують все, навіть національну гідність, а захистити себе маємо тільки самі, більш ніхто.

Тому, такі справи, як "справа Чернишова" це є перевірка. Перевірка на історичність, перевірка на гідність, перевірка на честь. Такі справи є ідеальним індикатором того, наскільки сильна держава, наскільки високий дух нації... Чи ні?

Богдан Пацкань, історик, для УП

Колонка – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст колонки не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ній піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора колонки.
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Соціальний бюджет-2025

Як не перетворити військового омбудсмена на весільного генерала

Полюбіть критичне політичне мистецтво. Промова Олени Апчел на нагородженні УП 100

ЄС обмежує, Україна – надає преференції. Що має змінитися у рекламуванні тютюнових виробів

Діти Майдану

Дорогою ціною