Дані Google Analytics за червень 2024 року
Знайдіть оптимальне маркетингове рішення для вашого бізнесу
Ідеальний формат нативної реклами. Завдяки спецпроєктам ваша компанія отримує тривалу, а головне особливу промоцію, яку ми розробляємо спільно з вами. У спецпроєктах читачі знаходять корисну інформацію, а ваша компанія інтегрує свою рекламну мету.
• Анонсування: динамічно, у загальній стрічці
• Позначення: СПЕЦПРОЄКТ
• Розміщення: від 4 матеріалів
• Обсяг: до 10 000 знаків з пробілами
• Світлини: до 10
• Посиланнь NOFOLLOW: 3
• Прогноз органічних показників / KPI: 3 000
• Мова: українська, англійська
Відвертий і неупереджений редакційний огляд вашого гаджету чи послуги авторитетним редактором з 15+ річним досвідом приверне увагу аудиторії до цільового продукту та створить цілісну картинку для споживача, яка буде мати тривалий і дієвий ефект на аудиторію та стане дієвим інструментом, що допоможе споживачу зробити правильний вибір на користь вашого девайсу.
• Анонсування: динамічно, у загальній стрічці
• Позначення: “Огляд”...
• Обсяг: до 10 000 знаків з пробілами
• Світлини: до 10
• Посиланнь NOFOLLOW: 3
• Прогноз органічних показників / KPI: 3 000
• Мова: українська, англійська
Стаття дозволяє розповісти ту ж новину, проте більш розгорнуто, закцентувати на потрібних Вам особливостях чи важливих речах. Тут більша кількість знаків, фотографій та вигідніша тривалість промоції.
• Анонсування: динамічно, у загальній стрічці
• Позначення: PROMOTED
• Обсяг: 6000 знаків з пробілами
• Світлини: 2
• Посиланнь NOFOLLOW: 3
• Прогноз органічних показників / KPI: 1000
• Мова: українська, англійська
Хто? Що? Де? Коли? Як? І головне Навіщо? Якщо у вашої компанії є відповіді на ці питання, тоді новина – ідеальний короткий формат тексту для Вас.
• Анонсування: динамічно у стрічці новин
• Позначення: PROMOTED
• Обсяг: 3000 знаків з пробілами
• Світлини: 1
• Посиланнь NOFOLLOW: 3
• Прогноз органічних показників / KPI: 1000
• Мова: українська, англійська
Ефективний інструмент досягнення концентрованої цільової аудиторії, який у зручному аудіоформаті здатен розкрити складні питання та донести важливі цільові меседжі до техно-гіків та транссетерів. А отже ці меседжі гарантовано будуть передані широкому колу осіб від людей, які мають найбільший «техно» авторитет серед своїх оточуючих.
• Періодичність виходу: 1 раз на місяць
• Кількість епізодів: 29
• Кількість переглядів 1 епізоду: 1000 - 2000
• Загальна кількість переглядів: 25 000 - 40 000
Популярніший формат отримання інформації серед аудиторії, який дозволяє доносити переваги і сильні сторони продуктів не тільки завдяки цікавому сценарію, а і ефектному відеоряду та якісному монтажу. Що в результаті дозволяє споживачу швидко та легко примати рішення про покупку.