Свобода вибору й різноманіття неповторності: до свого 30-річчя INTERTOP вдягає українців “як завгодно”

Свобода вибору й різноманіття неповторності: до свого 30-річчя INTERTOP вдягає українців "як завгодно"

Свобода вибору й різноманіття неповторності: до свого 30-річчя INTERTOP вдягає українців “як завгодно”

За підтримки INTERTOP
08 травня 2024

Натхнення для неймовірного настрою можна знаходити в усьому. А також свій настрій легко показати всім навколо. "Одягнутись як море? Чи як чайка? А може, як піон, чи червоний мак?" – такі повітряно-весняні варіанти самопрезентації пропонує українцям бренд INTERTOP, який святкує 30-й день народження. За цей час із суперпопулярного взуттєвого ритейлера компанія стала омніканальною Fashion-платформою, на якій представлені понад 71 тисяча одиниць одягу, а також взуття, аксесуари й косметика світових та українських брендів. Тож у тих, хто обирає INTERTOP, дійсно є нагода вдягнутися так, як душа забажає, а в цьому допоможуть зручні застосунки та нова яскрава концепція-підказка.

Одягнутися так, щоби почуватися вільним й унікальним

Нова рекламна кампанія "Вдягнусь як завгодно" відображає нову концепцію. В основі – бажання допомогти клієнту створити образ, який втілить будь-який політ фантазії та покаже оточенню внутрішню свободу, креативність і нестримну енергію весни. Яскраві образи-метафори представили в рекламному ролику, створеному в співпраці з креативним агентством banda. Візуальний ряд у поєднанні з легкою, повітряною піснею передають атмосферу яскравого самовираження без меж.
Зняли ролик в одному з символів Києва – бібліотеці Вернадського. Також на відео можна побачити образи, які не просто надихають, а й підкреслюють українську ідентичність. У кадрі: локації Півдня України, яскраві "інстаграмні" відео з водойм, київські вулички з фірмовими трамваями та сезонні квіти. Природні й індустріальні символи перегукуються з луком моделей, створених з одягу та взуття відомих брендів, які можна легко придбати в INTERTOP.

Речі, які означають суцільну свободу

У ролику INTERTOP показали низку звичних для нас речей гардероба, які натомість мають цікаву історію створення та дійсно свого часу стали уособленням свободи й самовираження.

Жіночий брючний костюм – свобода бути жінкою

Образ "моря" втілює жіночий брючний костюм лазурового кольору. Одна з перших "задокументованих" появ жіночого брючного костюма датується 1933 роком – тоді він з’явився на сторінках Vogue у матеріалі "Дні та ночі на Рів'єрі" (Riviera Days and Nights). Незрівнянна Марлен Дітріх позувала в літній двійці та стала таким собі символом жіночої свободи. На світовому подіумі жіночі брючні костюми засяяли завдяки маестро Ів Сен-Лорану. Починаючи з 60-х років брючний костюм "для неї" входить у масову моду й потім остаточно вкорінюється у світовій культурі, знову ж завдяки Іву Сен-Лорану з його Le Smoking.

Бомбер – куртка, яка літала високо в небі

Куртка "бомбер", яка зараз є улюбленим елементом гардероба молоді, теж має вайб повітряності та свободи. У Першу світову bomber jacket з’явився як вбрання для пілотів, що літали на важких винищувачах. Її запатентував у 1920-ті американський парашутист-новатор Леслі Ірвін. Шкіряна куртка модифікації B-3 захищала пілотів від низької температури та спершу була доволі громіздкою – мала високий комір, зіпери, затяжні ремені-регулятори та спеціальну кишеню для мапи. Модель MA-1, в якій легко впізнати сучасний бомбер, з'явилася за часів Другої світової – на той час куртки вже виготовляли зі штучних матеріалів, які не загорялись. У 1940-х бомбери також отримали фірмові нашивки – американські льотчики разом з літаками оздоблювали й одяг. До сьогодні деякі виробники бомберів підтримують традицію й прикрашають куртки малюнками й нашивками. Тепер бомбери є частиною чоловічого й жіночого гардероба, ними доповнюють як спортивний лук, так і комбінують із сукнями.

Худі з капюшоном – зухвалий і невпізнаний

Худі з капюшоном, який зараз є чи не найулюбленішим виробом українських та світових кежуал-брендів, відомий із далеких 1930-х. Саме тоді Гарольд Ліпсон, колишній президент компанії Champion (на той час Knickerbocker Knitting Mills), першим придумав пришити капюшон до тонкого светра. Такий виріб мав попит в американських робітників, які багато часу проводили на холодних складах Нью-Йорка, лісорубів та фермерів. Згодом – для зручності цієї ж категорії покупців – светр із капюшоном зробили теплішим. Champion співпрацювала з багатьма американськими університетами та спортивними школами, тож згодом у худі з логотипами навчальних закладів вдягли й футболістів-початківців – у кофтині було зручно тренуватись. Слово "худі" походить від англійського "hood" і означає "каптур". Від інших видів светрів з каптуром худі відрізняє вільний крій, кишеня за типом "кенгуру" та додаткові шнурки стягування. У 1970-х худі стали популярними "на вулицях", зокрема в Бронксі, де зародилися хіп-хоп культура, брейкданс та графіті, представники якої полюбляли зберігати анонімність. У 1976 році худі потрапив у кіно й остаточно підкорив світ – у фільмах про боксера Роккі Сильвестр Сталлоне проводив тренування саме в худі.

Кептар – автентичний одяг українських Карпат

У ролику INTERTOP також пропонують одягнутись, як козак Мамай, показуючи водночас модель у стильній безрукавці – і це не випадково. Так у рекламі поєднують два українські символи: героя народних переказів й автентичний одяг – кептар, який здавна носили в українських Карпатах. Це безрукавні хутряні кожухи, вишукано оздоблені вовною, кольоровим сап’яном та бляшаними кільцями. Один з автентичних кептарів, якому понад 140 років, показали в культовій картині Сергія Параджанова "Тіні забутих предків". Сучасні майстри продовжують виготовляти кептарі, долучаючи нові елементи дизайну.

Костюм оверсайз у східному стилі – вільний крій і комфорт

Створити образ "чайки" у ролику допоміг білий костюм оверсайз у східному стилі, що почасти нагадує кімоно, яке є етнічною візитівкою колоритної Японії. Кімоно буває чоловічим і жіночим, шиється переважно з бавовни або шовку, часто його розмальовують вручну або прикрашають вишивкою. На модні подіуми колоритне національне вбрання спершу потрапило завдяки колекціям східних митців, таких як Рей Кавакубо та Кензо Такада. Згодом надихатися ними почали й західні творці, як-то Джон Гальяно (під час своєї роботи в модному домі Dior). Зараз алюзії на японське кімоно присутні в оверсайз-виробах із натуральних тканин.

Синьо-жовті подіуми – кольори українського прапора в тренді

Один із найнезвичніших образів, який пропонує ролик INTERTOP, – це лук київського трамвая. Загалом створити образ не лише просто, але й приємно, адже суть полягає в поєднанні синього та жовтого кольорів, які досі у світових модних трендах. У 2022 році кольори нашого прапора стали відтінками року за версією інституту Pantone, того року вони були основними на показах осінь-зима та стрітстайлі Тижня моди в Парижі.
У синьо-жовтому на публіці регулярно з'являються всесвітньо відомі особи. Незабутнім став лук англійської королеви Єлизавети II – костюм жовтого кольору з капелюшком, прикрашеним синіми квітками. У синьо-жовтому на Каннському кінофестивалі з'явилася Шерон Стоун, на урочисті події "наші кольори" обирали Бланка Міро, Мей Маск, іспанська королева Летиція та інші знаменитості.

Модні українські символи, які вже знають за океаном

У рекламній пісні "Вдягнусь як завгодно" також є "пасхалочка", адже "одягнусь як відомий співак" – реальна можливість для клієнтів INTERTOP. У 2023 році бренд створив колаборацію із Kalush Orchestra – в її межах випустили колекцію рожевих панам, які, завдяки історичному виступу артистів на Євробаченні, знають навіть за океаном. Окрім того, надихаючись "безмежною" фентезійною концепцією, можна покреативити й у "магічному" напрямі. Торік бренд створив ще одну яскраву колаборацію з суперпопулярним анімаційним фільмом "Мавка. Лісова пісня". У співавторстві випустили колекцію одягу й взуття для дітей, яка не лише створює яскравий образ із духом казкового мультика, але й сприяє поширенню української культури у світі. 
Jumping Image
Jumping Image

30 років разом: цікаві факти про бренд

Компанія INTERTOP пройшла довгий і цікавий шлях – зародилася майже водночас зі здобуттям Україною незалежності й розвивалася, розширюючи асортимент, кількість і якість послуг.
Заснування бренду
Бренд заснували 1994 року. Перший фізичний магазин мав площу близько 150 кв. м (торговельний зал – 60 кв. м) і діяв у Києві на вулиці Січових Стрільців (колишня Артема) у Центрі розвитку моди. На час відкриття магазину в асортименті було менше ніж 200 моделей взуття – деякі з цих пар можна придбати в мережі й зараз. До 2002 року бренд був виключно "столичним", близько 10 магазинів працювали лише в Києві.
Компанія активно співпрацює з українськими виробниками одягу та взуття. Постачальниками ритейлера стали понад 20 фабрик, а на маркетплейсі представлені товари популярних українських брендів: Gepur, Issa Plus, Romashka, Promin тощо.
Українські виробники
Власна торгова марка
У бренду є власна торгова марка Braska, яку створили у 2004 році. За цей час випустили більше ніж 35 колекцій Braska, зокрема в колаборації з відомими українськими дизайнерами. У 2023 році компанія створила спільні колекції з брендом одягу CHER'17, виконавцями KALUSH, мультфільмом "Мавка. Лісова пісня" та компанією "Укрпошта". 
Станом на 2024 в межах бренду діють 160 магазинів 14 роздрібних мереж – мульти і монобрендових. Серед них: INTERTOP, Armani Exchange, Emporio Armani, EA7, Ecco, Geox, Marc O'Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, Vans, магазини італійської косметики Kiko Milano та INTERTOP Outlet. За останні кілька років мережа відкрила магазини Kiko Milano у Полтаві, Черкасах, Вінниці, Луцьку, Івано-Франківську, Skechers у Полтаві, а також новий формат Intertop Select – у Харкові.
160 магазинів
Найбільший платник податків
INTERTOP – один з найбільших платників податків в українському fashion-ритейлі, що працює офіційно. З початку повномасштабного вторгнення бренд як соціально відповідальний бізнес допомагає ЗСУ. В одному з інтерв’ю керівник компанії Сергій Бадрітдінов зазначив, що фінансова допомога та речі, які передали на допомогу армії, складають понад 25 млн грн. Компанія співпрацює із United24 (100% від прибутку у межах цієї колаборації спрямовують на ЗСУ) та фондом "Повернись живим", разом із яким бренд допомагає ветеранам.
З 2014 року компанія розвиває диджитал-напрям та омніканальність – всеукраїнська мережа магазинів нерозривно поєднана з сайтом та мобільним застосунком INTERTOP.UA, що дозволяє забезпечувати безшовний шопінг-досвід. Сучасна версія сайту допомагає зібрати готовий образ, врахувавши побажання, а алгоритми інтерфейсу мобільного застосунку показують лише актуальний контент, спираючися на стать, улюблені бренди та стиль клієнта. 

До того ж Marketplace надає свій онлайн-майданчик брендам, які хочуть збільшувати продажі. Мета – поєднати всіх, хто створює та споживає fashion, на відкритій технологічній платформі, де компанії можуть рости, а покупці – бути в захваті від шопінгу.
Розвиток диджитал-напряму
Заснування бренду
- Бренд заснували 1994 року. Перший фізичний магазин мав площу близько 150 кв. м (торговельний зал – 60 кв. м) і діяв у Києві на вулиці Січових Стрільців (колишня Артема) у Центрі розвитку моди. На час відкриття магазину в асортименті було менше ніж 200 моделей взуття – деякі з цих пар можна придбати в мережі й зараз. До 2002 року бренд був виключно "столичним", близько 10 магазинів працювали лише в Києві.
Українські виробники
- Компанія активно співпрацює з українськими виробниками одягу та взуття. Постачальниками ритейлера стали понад 20 фабрик, а на маркетплейсі представлені товари популярних українських брендів: Gepur, Issa Plus, Romashka, Promin тощо.
Власна торгова марка
-   У бренду є власна торгова марка Braska, яку створили у 2004 році. За цей час випустили більше ніж 35 колекцій Braska, зокрема в колаборації з відомими українськими дизайнерами. У 2023 році компанія створила спільні колекції з брендом одягу CHER'17, виконавцями KALUSH, мультфільмом "Мавка. Лісова пісня" та компанією "Укрпошта". 
160 магазинів
-   Станом на 2024 в межах бренду діють 160 магазинів 14 роздрібних мереж – мульти і монобрендових. Серед них: INTERTOP, Armani Exchange, Emporio Armani, EA7, Ecco, Geox, Marc O'Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, Vans, магазини італійської косметики Kiko Milano та INTERTOP Outlet. За останні кілька років мережа відкрила магазини Kiko Milano у Полтаві, Черкасах, Вінниці, Луцьку, Івано-Франківську, Skechers у Полтаві, а також новий формат Intertop Select – у Харкові.
Найбільший платник податків
- INTERTOP – один з найбільших платників податків в українському fashion-ритейлі, що працює офіційно. З початку повномасштабного вторгнення бренд як соціально відповідальний бізнес допомагає ЗСУ. В одному з інтерв’ю керівник компанії Сергій Бадрітдінов зазначив, що фінансова допомога та речі, які передали на допомогу армії, складають понад 25 млн грн. Компанія співпрацює із United24 (100% від прибутку у межах цієї колаборації спрямовують на ЗСУ) та фондом "Повернись живим", разом із яким бренд допомагає ветеранам.
Розвиток діджітал-напрямку
- З 2014 року компанія розвиває диджитал-напрям та омніканальність – всеукраїнська мережа магазинів нерозривно поєднана з сайтом та мобільним застосунком INTERTOP.UA, що дозволяє забезпечувати безшовний шопінг-досвід. Сучасна версія сайту допомагає зібрати готовий образ, врахувавши побажання, а алгоритми інтерфейсу мобільного застосунку показують лише актуальний контент, спираючися на стать, улюблені бренди та стиль клієнта. 

До того ж Marketplace надає свій онлайн-майданчик брендам, які хочуть збільшувати продажі. Мета – поєднати всіх, хто створює та споживає fashion, на відкритій технологічній платформі, де компанії можуть рости, а покупці – бути в захваті від шопінгу.

Луки з нової колекції: вдягнутись як чайка, піон чи трамвай?

Тож у часи, коли Україна захищається від ворога, і кожен українець щоденно продовжує шукати джерела для відновлення ресурсності, INTERTOP пропонує знайти натхнення в нових яскравих образах. Вони можуть бути "якими завгодно" – головне – ваше бажання, політ фантазії та нестримний креатив. У новій концепції компанії проста та водночас дуже важлива філософія: шопінг має бути комфортним, образ, який ми обираємо, формує настрій, а головна "розкіш" одягу – це свобода бути собою, відкритість, акценти на власну індивідуальність і неповторність – і INTERTOP у цьому допоможе. 

©2000-2024, Українська правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Українську правду" не нижче третього абзацу.

Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".

Матеріали сайту підготовлено за участю Європейської комісії у рамках проєкту "Підтримка об'єктивного та важливого поширення інформації в період російської агресії"

Матеріали з позначкою PROMOTED, Імідж-інформація, ЗА ПІДТРИМКИ публікуються на правах реклами.


ТОВ "УП Медіа Плюс". Усі права захищені.