Garnier інвестує в енергетичну безпеку українських лікарень:
сонячна енергія для Миколаївського онкоцентру
Promoted
30 грудня 2024
Бренд Garnier, спільно з фондом Spunbond, продовжує зміцнювати енергетичну незалежність медичних закладів України. Миколаївський обласний онкологічний центр став п’ятим у списку лікарень, оснащених сучасними системами безперебійного енергопостачання на базі сонячної енергії, завдяки інвестиціям Garnier у межах проєкту "Подбай про енергоживлення лікарень". Ця ініціатива спрямована на забезпечення стабільної роботи медичних закладів по всій країні.
Чернігівська та Київська області вже мають лікарні, обладнані такими системами, а Миколаївський онкоцентр став другим медичним закладом у своєму регіоні, що отримав цю життєво важливу підтримку.
Система забезпечує безперебійне живлення операційного блоку та реанімаційного відділення – двох найважливіших підрозділів Миколаївського онкоцентру – у разі блекаутів та аварійних відключень електроенергії.
1
Реанімація:
завдяки автономній роботі системи до 4 годин, апарати ШВЛ та монітори життєво важливих показників пацієнтів продовжуватимуть працювати, навіть коли зникне централізоване електропостачання
2
Операційний блок:
стабільне живлення операційних ламп, електронних приладів та систем вентиляції – гарантія безпечного проведення операційних втручань
Технології та економія
Система складається з сонячних панелей потужністю 25 кВт та системи збереження енергії ємністю 42 кВт-год, що дозволяє відділенням працювати автономно до 3 годин.
Це не лише рятує життя, а й забезпечує суттєву економію для лікарні – близько 2 000 євро щорічно, а також зменшує викиди CO² на 620 тонн за 25 років. Система працює найефективніше у весняно-літні місяці, з піковим виробництвом 8800 кВт-год у травні та 2200 кВт-год у грудні.
Внесок у майбутнє
Проєкт "Подбай про енергоживлення лікарень" – це важливий крок до енергонезалежності України та забезпечення стабільного функціонування медичних закладів. Завдяки сонячній енергії, щорічно близько 200 пацієнтів реанімації отримають більший шанс на життя, а операції проводитимуться безперебійно навіть в умовах надзвичайних ситуацій.
Більше про ініціативу за посиланням
Garnier – бренд, що входить до портфелю L’Oréal Україна, пропонує засоби догляду, доступні для всіх, і прагне стати першим екологічним, натуральним брендом на ринку косметичних засобів масового попиту. З 1904 року Garnier виробляє ефективні, інноваційні косметичні продукти, натхненні та збагачені природою.
Бренд Garnier дотримується принципів сталого розвитку, роками впроваджуючи їх у життя, створюючи формули косметичних засобів із все більшою кількістю інгредієнтів натурального походження, отриманих відповідальним шляхом та за програмою відповідальних закупівель. Бренд долучається до трансформації в напрямі сталого розвитку з метою створення більш інклюзивного та сталого суспільства.
Благодійний фонд Spunbond допомагає цивільному населенню України. З моменту заснування у 2020 році Фонд спеціалізується на допомозі лікарям та державним медичним закладам шляхом постачання спеціального медичного обладнання, витратних матеріалів та іншої гуманітарної допомоги. Саме під час пандемії COVID-19 команда благодійного фонду розпочала діяльність з пошиття захисних костюмів разом зі спільнотою українських дизайнерів.
Сьогодні Spunbond реалізовує комплексні проєкти за декількома напрямами:
-
постачання медичного обладнання (ВАК-апарати, обладнання для лабораторних досліджень тощо);
-
облаштування операційних кімнат, а також лікарняних пралень;
-
cтворення проєктів з безперебійного енергопостачання та енергоефективності (забезпечення лікарень СЕС та генераторами).
©2000-2024, Українська правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Українську правду" не нижче третього абзацу.
Будь-яке копіювання, публікація, передрук чи наступне поширення інформації, що містить посилання на "Інтерфакс-Україна", суворо забороняється.
Матеріали з плашкою PROMOTED є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.
Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.
Матеріали з плашкою ОГЛЯД можуть містити рекламу.
Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-02280.
ТОВ "УП Медіа Плюс". Усі права захищені.
Будь-яке копіювання, публікація, передрук чи наступне поширення інформації, що містить посилання на "Інтерфакс-Україна", суворо забороняється.
Матеріали з плашкою PROMOTED є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.
Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.
Матеріали з плашкою ОГЛЯД можуть містити рекламу.
Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-02280.
ТОВ "УП Медіа Плюс". Усі права захищені.