СПЕЦПРОЄКТ

ПРО ПРОЄКТ

Під час війни змінилися наші цінності, смаки та вподобання.
Ми цінуємо комфорт,затишок, тепло у всьому. В тому числі в одязі.
Речі, які ТОП – спецпроєкт УП спільно з INTERTOP, який розповідає про новинки одягу, як споживати правильно і обирати речі, які потрібні саме вам.
СПЕЦПРОЄКТ
Чорна п'ятниця-2023: як купувати швидко, екологічно й не витратити зайвого
Аби покупки були більш швидкими, приємними й не розчарували згодом, УП розповість про лайвгаки Чорної п’ятниці, запропонує план дій на цей день та розповість, як вигідно купувати.
СПЕЦПРОЄКТ
Свобода вибору й різноманіття неповторності: до свого 30-річчя INTERTOP вдягає українців "як завгодно"
Нова рекламна кампанія "Вдягнуся як завгодно" відображає нову концепцію. В основі – бажання допомогти клієнту створити образ, який втілить будь-який політ фантазії і покаже оточуючим внутрішню свободу, креативність і нестримну енергію весни.
©2000-2024, Українська правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Українську правду" не нижче третього абзацу.

Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".

Матеріали сайту підготовлено за участю Європейської комісії у рамках проєкту "Підтримка об'єктивного та важливого поширення інформації в період російської агресії".

Матеріали з позначкою PROMOTED, Імідж-інформація, ЗА ПІДТРИМКИ публікуються на правах реклами.


ТОВ "УП Медіа Плюс". Усі права захищені.