Усі розділи
Укр
Рус
Eng
Підтримати УП
Укр
Рус
Eng
Розділи
Новини
Публікації
Колонки
Інтерв'ю
Репортаж
Блоги
Подкасти
Спецпроєкти
Архів
Проекти "Української правди"
Українська правда
Економічна правда
Життя
Європейська правда
Спорт
Форум
Mezha
Блоги
Історична правда
ТаблоID
Доступ
КЛУБ УП
Допомога ЗСУ
Теми
ATACMS
ISW
Верховна Рада
Борис Джонсон
Зеленський
Ізраїль
Київ
коронавірус
Курська область
повітряна тривога
Польща
Сектор Гази
Слуга народу
Талібан
Фаріон
...
Спецпроєкти
"У дітей є чітке відчуття того, що війна поруч": як на Харківщині створюють "чутливу школу"
Досвід робітниці металургійного велетня "АрселорМіттал Кривий Ріг"
Якими ми хочемо бачити Донеччину та Луганщину після війни та що необхідно для відновлення українського Сходу
Як РЕБ допомагає зберегти життя. Історія військового
Як "Метінвест" розгорнув виробництво сотень металевих укриттів для військових
Усі автори
Юрій Щуклін
член комітету з логістики ЄБА, радник голови правління "Укрзалізниці"
Усі публікації автора
Дисконт із сумнівним ефектом
Юрій Щуклін
25 червня 2024, 20:44
Перевірка конкуренцією: чи готова Україна до євроінтеграції у сфері залізничних перевезень
Юрій Щуклін
7 травня 2024, 10:15
Чому аграрії відмовляються від послуг "Укрзалізниці"?
Юрій Щуклін
27 жовтня 2023, 13:00
Рейтинг всемогутній: чому влада не переймається майбутнім агровиробників
Юрій Щуклін
12 вересня 2023, 10:12
Затор для українського експорту: чому допомога ЄС не вирішує проблему
Юрій Щуклін
24 липня 2023, 09:15
Залізна незмінність: чому за дев'ять років залізниця не зрушила в напрямку євроінтеграції
Юрій Щуклін
3 липня 2023, 09:31
Прозорість замість обмежень: як вирішити кризу навколо українського агроекспорту
Юрій Щуклін
5 травня 2023, 17:00
Чому доступні кредити не врятують аграріїв
Юрій Щуклін
17 березня 2023, 19:30
Правила "Укрзалізниці" — рух агросектору до банкрутства
Юрій Щуклін
16 січня 2023, 10:00
Євроінтеграція для залізниці: як збільшити обсяги вантажних перевезень з ЄС
Юрій Щуклін
27 жовтня 2022, 20:00
Як прибрати спекулянтів із вантажних залізничних перевезень
Юрій Щуклін
20 вересня 2022, 16:00
Як зміниться бізнес-модель вантажних перевезень УЗ у 2022 році
Юрій Щуклін
17 січня 2022, 15:00
Як модернізувати бізнес-модель перевезень зерна в Україні
Юрій Щуклін
9 березня 2021, 08:00
Три кроки, які виведуть "Укрзалізницю" на рейки прибутковості
Юрій Щуклін
11 січня 2021, 12:00
Реклама:
Головне на Українській правді
УП 100. Поза межами можливого
"Українська правда"
Як ми шукали революцію на Майдані. Історія про помаранчевого левика і національну амнезію
— Михайло Кригель, Ангеліна Страшкулич
Що насправді сталося в Кринках. Нерозказана історія висадки морпіхів на лівому березі Дніпра
— Ольга Кириленко
інтерв'ю
Марія Берлінська: Найкращий сценарій – стати в оборону та побудувати 40 кілометрів замінованої смуги по лінії фронту
— Севгіль Мусаєва
інтерв'ю
Всім втекти з України не вдасться – історик Ігор Гирич про уроки революції 1917–1921, олігархів і метаморфози Скоропадського
— Євген Руденко
Я дівчина, мене не чіпатимуть. Як Росія викрадає, катує, приховує від світу та судить цивільних українців
— Рустем Халілов
Історія генпрокурора Костіна: від друга Єрмака до гучної відставки
— Роман Романюк, Ангеліна Страшкулич
Курс новобранця. Що не так із базовою підготовкою для військових
— Ангеліна Страшкулич
Реальний Сенцов. Історія режисера і штурмовика з товстою шкірою
— Михайло Кригель
Відео
"В ім'я отця і сина". Як Баканов на початку вторгнення сховав сина в СБУ
— Михайло Ткач