Микола Топалов

журналіст Економічної правди
Facebook
Усі публікації автора

З 1 серпня держава більше не регулює ціни на газ: що змінилось для населення

Фінальна шістка: хто може очолити "Укрзалізницю"

Чи заборонять авто із США? Спойлер – ні, але з'явиться чимало проблем

Голова Фонду держмайна Сенниченко: Ми не можемо вести війну з усіма олігархами одночасно, хоча намагаємося

В. о. міністра енергетики Ольга Буславець. Про зв'язки з Ахметовим, переговори із "зеленими" та енергетичну кризу

"Дизель шоу": Коломойський знову намагається обмежити імпорт нафтопродуктів

Комуналка на карантині: як українці платили за послуги ЖКГ та що робити з мільярдними боргами

Дорогий Рінат Леонідович: як Ахметов змінює правила енергоринку під ДТЕК

Криза – не аргумент. Комерційний директор Wizz Air: про ціни на квитки, відновлення рейсів та нову базу в Україні

Мінус 37 доларів за барель: що відбувається з ринком нафти

В "Укрзалізниці" знову змінюється керівник: хто може очолити держкомпанію

Гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін: Після кризи ми не побачимо дешевих авіаквитків

Найгірша за 100 років нафтова криза: чи зможе ОПЕК+ зупинити обвал цін

"Дожити" б до літа 2021 року". Президент МАУ Євген Дихне, що буде з МАУ

СЕО Join UP!: здоров'я і життя українців важливіші за будь-яку меркантильну мету, але не вбивайте нас

5:1 на користь секонд-хенду: як змінився авторинок України

Тандем "Приват" – "Нафтогаз": як Коломойський торгується за зміну акцизів на бензин та автогаз

Літак, поїзд чи автобус: наскільки подешевшали внутрішні авіаперевезення в Україні

Реклама:
Головне на Українській правді