Микола Топалов

журналіст Економічної правди
Facebook
Усі публікації автора

Тандем "Приват" – "Нафтогаз": як Коломойський торгується за зміну акцизів на бензин та автогаз

Літак, поїзд чи автобус: наскільки подешевшали внутрішні авіаперевезення в Україні

"Підпис здесь і підпис здесь": чому уряд не поспішає розкривати деталі співпраці з Deutsche Bahn

"Чорний вівторок" для голови "Укрзалізниці": за що звільняють Кравцова і чому це буде непросто

Боротьба з вітряками: чому війна з нелегальними АЗС може закінчитися провалом

Глава Держгеонадр Роман Опімах: У мене був тільки аванс, 16 тисяч гривень

Слуга Кременчука: як ціни на автогаз можуть злетіти через завод Коломойського

Ціна на газ зміниться: що за новий інструмент придумав уряд і як він дозволить економити

Чотири війни Коломойського. Як олігарх повертає свій вплив

Подкаст "Кляті питання": Що буде з цінами на газ з 1 січня та як це вплине на ваші платіжки?

Що буде з цінами на газ з 1 січня та як це вплине на ваші платіжки?

Голова "Укроборонпрому" Абромавичус: міністр поклав руку мені на плече і сказав: "тепер у тебе проблеми"

"Контракт на майбутнє": як з 1 січня можуть змінитись ціни на газ

На порозі газової війни: що буде, якщо не вдасться підписати транзит з "Газпромом"

Відокремлення ГТС від "Нафтогазу": навіщо це робити і як це допоможе у війні з "Газпромом"

Засновник та СЕО FlixBus Андре Шваммлайн: через п'ять років усі українці повинні мати FlixBus на думці

Ринок електроенергії: як бізнес оцінює головну енергетичну реформу країни

Власник Avellana Gold Брайан Севедж. Хто керує ринком золота та чому Україна відлякує великих гравців

Реклама:
Головне на Українській правді