Міністерство відновлення розпочало реформу пасажирських автомобільних перевезень. Як трансформується ринок, чим незадоволені перевізники і що зміниться для пасажирів.
22 березня 2024, 15:13 — Економічна правда — Дана Гордійчук
Головні питання стосувалися причин появи тріщин в тунелі, пошуку відповідальних за надзвичайну ситуацію та прозорості роботи Київського метрополітену. Чи знайшлись відповіді?
22 березня 2024, 08:34 — Економічна правда — Олександр Колесніченко
Аріна поговорила з шістьома дуже різними поетами, аби дослідити міти та упередження, які заважають помітити творення нової української літератури, свідками якого ми є.
Спільно з Фундацією DEJURE ми поговорили з Ольгою про труднощі і радість виховання дитини з ФАС, про дорослішання дітей з інвалідністю та їхню самостійність, а також про безумовну любов до усиновленої дитини.
21 березня 2024, 08:38 — Життя — Анастасія Іванців
У грудні 2023 року новий міністр оборони презентував Державного оператора тилу, з яким незбройні закупівлі мали стати кращими і без "яєць по 17 грн за штуку". Чи вдалося це?
Криза в українському ІТ-секторі не вплинула на продуктові компанії. Вони розширюють штат, але полюють здебільшого на нетехнічних спеціалістів і закривати вакансії їм стає дедалі важче. Що відбувається?
20 березня 2024, 09:00 — Економічна правда — Ігор Пилипів
Ліза працює на Харківському напрямку – між населеними пунктами, де проходила лінія розмежування. Зараз ця місцевість рясно всипана смертельними знахідками.
"Українська правда. Життя" у партнерстві з благодійним фондом savED розповідають, як живуть та відновлюють освітній процес громади, що постраждали від війни.