Битва за та проти Єханурова

Вівторок, 20 вересня 2005, 12:20

Президент Ющенко вирішив показати, наскільки для нього важливим є питання затвердження Єханурова на посаду прем'єра. Він зробив те, чого не спромігся зробити протягом довгого тижня після відставки Тимошенко – пояснив причини її звільнення. Для того, щоб показати, чому Єхануров має бути кращим за неї.

Результати поіменного голосування можна побачити тут.

ВИСТУП ПРЕЗИДЕНТА ЮЩЕНКА ПЕРЕД ГОЛОСУВАННЯМ ПО КАНДИДАТУРІ ЄХАНУРОВА

Є ті часи, є той момент, коли існують виклики, проти яких національна еліта, і перш за все політична, повинна сформувати ефективну свою позицію реакції.

Те, що сьогодні відбувається в Україні, як раз, на мій погляд, є той момент, коли політична еліта нації повинна згуртуватися, керуючись вищими інтересами держави і дати оцінку і відповідь на ті відповіді, які стоять перед нами.

Переконаний, що окрім тих людей, які в цьому залі є, цю працю ніхто не зробить. Тому я вас закликаю сьогодні не до інтриг, не до війни, не шматувати країну, не творити війни, не займатися працевлаштуванням декількох осіб, а чесно говорити про інтереси нації і держави.

Переконаний, що це єдина база, друзі, на якій ми всі можемо виграти ради інтересів нації і народу. Це кроки, які рано чи пізно здевальвують ті політичні сили, які цим будуть займатися.

Мені часто приходить на пам’ять ситуація в 1948 році, коли у Німеччині після трьох років окупації у країні не діяли ні економічні, ні гуманітарні реформи. Ціна не трималася на пачку цигарок або коробку сірників. Нація не вірила ні в що. І тільки еліта, зібравшись, підписала пакт про стабільність. І почали демонструвати один одному – партнерам по політиці, по бізнесу, профспілкам, партнерам і так далі. Речі, навколо яких можна згуртуватись.

Я хотів би дати своє бачення тих процесів, які відбуваються і, очевидно, деяку оцінку. Переконаний, що сьогодні вирішується не доля Єханурова, бути йому прем’єр-міністром чи ні. Це вирішується доля президента, парламенту ефективно, адекватно протестувати на здатність забезпечити стабільність в країні.

Це тест, який повинен пройти парламент. Повірте, я знаю, як сьогодні ніч пройшла, і в якому лісі, і з якими потугами. На жаль, я не хотів би, щоб знову працювали гроші.

Я вас прошу, друзі, сьогодні присягти, виключно керуючись моральними моментами. Друзі, я прошу, щоб сьогодні працювали державні і моральні моменти.

Потім я хотів пояснити, що відбувається. Я переконаний, що в країні задіяний цинічний план руйнації влади, причому до цього плану залучилися дехто і з майдану і дехто тих, хто хотів його розігнати.

Такий дивний альянс, і ми рухаємося до руїни, шановні друзі. Той авторитет, той імідж, який у нас був, сьогодні невблаганно скорочується. І це тест для всіх нас, і тому я хотів би пояснити ряд кроків, які мною як президентом були здійсненні, в тому числі по відношенню до уряду.

Попередній уряд дав втягнути себе в неблагородну гру в частині цього сценарію. Але я хочу по порядку.

Ми почали фінансовий, економічний, політичний рік із того, що зробили економічну програму, бюджет, мета якого була на базі ресурсів, які ми мали на початок економічного року, направити їх в першу чергу на заробітну плату, пенсії, фінансування програм дитинства і материнства.

Державний бюджет, мета якого була на базі ресурсів, які ми мали на початок економічного року, направити їх в першу чергу на заробітну плату, пенсії, фінансування програм дитинства і материнства.

Це були ясні 4 пріоритети.

Заробітна плата відповідно до бюджету піднята на 57%. Пенсії вперше за історію України приведені до показника прожиткового мінімуму. Програми по дитинству сформовані на 3-4 рази більше. Програма про матерів підвищена у 5-11 разів.

До цього курсу почали ділити ресурси, яких не існує. Почали обіцяти те, чого у країні немає. Економіка почала реагувати на такий хід політики. Оскільки пролунало запитання, за що я відправив у відставку попередній уряд, я хотів би декілька цифр назвати.

За 8 місяців 2005 року, темпи зростання валового продукту уповільнилися у 2,32 рази. Якщо на початку року вони були 6,5, сьогодні вони складають -1,6%. Ми маємо динаміку нижче попереднього року.

Темпи зростання промислового виробництва уповільнилися у 2,4 рази, а сільського господарства у 1,7. Якщо говорити про інші базові показники - за 7 місяців до цього року торгівельне сальдо на січень-липень попереднього року 2,6 мільярда гривень сьогодні впало практично до нуля.

Ми залишилися з двотижневим запасом позитивного сальдо. Це складає 118 мільйонів доларів. Переконаний, що величезну послугу цьому зробила і та бездарна політика ревізії митних ставок, яка була проведена кілька місяців назад (аплодисменти).

Залишається велика частка податків, які підприємці сплачують наперед – за перше півріччя передплати зросли до 6 млрд. гривень, або 29,3% надходжень. Не відшкодовано сума ПДВ на 1.09 складає 2 млрд…. Це ті речі, які я обіцяв, виступаючи і перед майданом, і перед українським парламентом, що їх у нас в практиці не буде.

Я не буду вдаватися в деталі, показника інфляції, споживчої корзини. Заборгованість заробітних плат виросла на 15,9%, я говорю про тенденції за 8 місяців. Підсумовуючи це, що на фоні тих процесів, які почали відбуватися як негативні, ряд негативних моментів пішло і в системі відносин команди, яка представляла владу України. Ці конфлікти відбувалися як закулісні рішення.

Останньою краплею став конфлікт навколо приватизації НЗФ, де, ви знаєте, було прийнято унікально справедливе рішення суду. Через закулісні потуги уряду на вулицю вийшли декілька тисяч людей у протистоянні, були виведені підрозділи МВС, для того, щоб провести акцію про утвердження нового директора, якого ніхто на завод не пускав. Ми стояли на межі один крок від кровопролиття.

Це був антимайдан. Я не хочу, щоб вирішувалися спори ще з бізнесом, ми маємо колосальну недовіру бізнесу до української влади. Кінець-кінцем у команді влади виникли закулісні наклепи, конфлікти, я пробував присвятити останні 8-10 днів, щоб привести порозуміння у команді влади.

Якийсь час мені вдалося відчути, що порозуміння близьке, але, як водиться, за ніч воно було зраджене. Знову закулісними консультаціями.

Тому, я хочу сказати – я підтримував уряд, інші інституції влади, роботу РНБО, секретаріату президента, я цінував зусилля моїх колег, направлені на добробут і на благо нації. Але я не міг заховати голову в пісок і дивитися, як руйнівні процеси зайшли в інститути влади і з кожним днем девальвували імідж України.

Коли не вдалося знайти порозуміння, я прийняв рішення про відставку всіх сторін, які не змогли знайти рішення у цьому конфлікті.

Проблеми конфлікту не в стосунках Ющенко - Тимошенко, Ющенко - Порошенко, чи Ющенко – Зінченко. Не в цій площині було непорозуміння, але я був втягнутий у вирішення цих питань своїми активними діями і нажив непорозуміння з багатьох сторін, але я засвідчую вам, що цей крок я робив заради України, а не будь-якої частини владної команди. Прошу це зрозуміти.

Ющенко також запропонував план стабілізації, який, на його думку, необхідно обговорити і прийняти:

Перше. Якщо ми бажаємо максимально швидко стабілізувати ситуацію в Україні, нам треба розглянути і затвердити на засіданні подання, яке я сьогодні офіційно представляю вам – на призначення Єханурова Юрія Івановича на посаду прем'єр-міністра України.

Нам потрібно всім докласти зусиль, щоб цей уряд був неполітизований, непартійний. Ми розуміємо, що нам 7 місяців треба прожити у прагматичній роботі. Власно кажучи, у нас є два вибори - 7 місяців проіснувати і жити в стагнації або жити в розвитку.

Жити в розвитку ми можемо тоді, коли ми сформуємо на цей час можливість ефективно працювати уряду. Переконаний, що тільки уряд, який сьогодні буде сформований з прагматиків, може ці 7 місяців активно працювати на Україну. Тому, я просив би вашої згоди, підтримки на такий розвиток сценарію відносно затвердження уряду.

Друге. Стабілізація економіки, стабілізація торгівлі, стабілізація інвестиційного клімату і інших базових речей розвитку 2006 року буде виходити з нашого професійного об'єктивного і своєчасного розгляду бюджету 2006 року. Переконаний, що своєчасний розгляд бюджету дасть хороші сигнали на ринок економічний, інвестиційній, інвесторам як внутрішнім, так і зовнішнім, щоб активізувати дії в рамках національної економіки.

Ми повинні зрозуміти, що скандали і кризи не замінять виборцям ні пенсій, ні зарплат, ні стабільних цін. Це - прямий обов’язок еліти, незалежно від кольору прапору, під яким вона знаходиться.

Третє. Багато дискусій виникає навколо виборів 2006 року. Я даю слово, що адміністративний ресурс працювати не буде. Я вам даю слово, що жодний канал державних фінансів віднині - ні кошти "НАК Нафтогазу", ні кошти Мінтрансу, ні кошти зв’язку, жодні кошти - на вибори 2006 року працювати не будуть. Я вам даю тверде слово – вибори будуть чесними, прозорими і публічними.

Я у переговорах з ОБСЄ зайняв позицію, яка дала змогу продовжити моніторинг за демократичними маяками України до виборів в парламент 2006 року. Ми повинні мати поведінку максимально відкриту. Хай у нас будуть спостереження з усіх інститутів, які бажають перевірити чистоту і публічність наших виборів 2006 року.

Як президент України я зроблю все, щоб припинити дестабілізацію. Верховна Рада може стати зі мною поруч у подоланні кризи, може зайняти іншу позицію – роздмухувати її далі.

Переконаний, що мудре рішення – це стати на позицію якомога швидше стабілізувати ситуацію в Україні. Ми підписали з вами Декларацію і продемонстрували, що усвідомлюємо відповідальність перед Україною.

Хотів би зупинитись на деяких речах, які декого тривожать. Як президент, я вам гарантую, що не допущу політичних репресій, політичних переслідувань. (З цими словами в залі парламенту пройшов гул). Цю іронію я можу прокоментувати таким чином, що в цій залі, можливо, дуже рідко між деякими командами було порозуміння.

Основні події робилися за кулісами через авантюри. Це не моя політика. Я вірю, що кожна сторона, яка підписала (декларацію), буде дотримуватися свого слова. Якщо сьогодні існує питання про наповнення декларації, я просив би сісти за стіл і наповнити конкретним змістом, в тому числі і тези щодо недопущення політичних переслідувань - я готовий взяти відповідальність цю на себе.

Що відноситься до механізму формування уряду. Механізм є відкритий: шляхом проведення взаємних політичних консультацій між фракціями. Я підкреслюю, що принципи формування уряду - не буде осіб, що пов'язали себе з бізнесом, які себе дискредитували, осіб, які не є в контексті тих політичних домовленостей, які ми формуємо в рамках формування уряду.

Що стосується політичної реформи. Я як президент даю гарантію, що буде той хід політичної реформи, який намічений. Не буду творити дії деструктивного характеру. Те, що підтверджено на папері, я буду тою стороною, яка буде виконувати ці дії. (Депутати зааплодували Ющенку).

А зараз прошу розглянути представлену кандидатуру Єханурова на посаду прем’єр-міністра України і прошу підтримати. Спасибі.

ВИСТУП ЄХАНУРОВА

Відставки урядів не така вже новина за останні півтора десятка років. Всенародно обраного президента і Верховної ради України цілком достатньо для того, щоб сформувати новий дієздатний уряд та побудувати ефективну виконавчу гілку влади. Події останніх тижнів направлені саме на консолідацію зусиль всього українського суспільства.

Одночасно ми не маємо права недооцінювати тих тенденцій в економічній сфері, які стали очевидними, українська економіка почала втрачати темпи розвитку, популістські кроки, пов’язані з перманентно тривавшими останні три роки виборчими кампаніями, призвели до накопичення негативних явищ.

Слід відзначити деформування співвідношень капіталовкладень та споживання, падіння конкурентноздатності економіки та зменшення позитивного сальдо зовнішньої торгівлі.

За таких обставин головним завданням нового уряду є стабілізація економіки та створення умов для забезпечення сталого поступального розвитку. Ми не відмовимося від активної соціальної політики. Новий уряд працюватиме над тим, щоб високі соціальні стандарти стали з одного боку похідними від динамічного росту економіки, а з іншого були дієвими стимулами цього росту.

Наша стратегія – поєднання макроекономічної політики з базовими принципами соціальної інфраструктурної політики. Необхідними для забезпечення необхідного економічного зростання.

Серед першочергових урядових завдань – виконання бюджету 2005 року. Через десять днів після свого формування уряд відзвітує про реальне виконання програми приватизації та запропонує комплекс заходів, спрямованих на втримання ситуації щодо виконання бюджету на цей рік.

Бюджет буде виконано за будь-яких несприятливих умов.

Він також попросив "поставитися з порозумінням" до проекту бюджету на 2006 рік. Щодо розгляду цього законопроекту, Єхануров зазначив: "У нас є час та можливості для конструктивної роботи. Для такої роботи з депутатами голові уряду посередники будуть непотрібні. За умов спільної праці ми маємо всі підстави для прийняття вже й у цьому році соціально виваженого бюджету розвитку".

Окремо він звернувся до регіональної влади. "Державна податкова адміністрація допоможе вам у формуванні місцевих бюджетів. Крім цього, гарантую вам підвищену увагу уряду у довершенні проблем розвитку території, ми разом допрацюємо ефективні регіональні моделі. Вони матимуть не стільки компенсуючий, скільки стимулюючий характер".

Ми закладемо підвалини реальної конкуренції регіонів, боротьби за інвестиції та кваліфіковані кадри.

В новому складі кабінету міністрів буде віце-прем'єр міністр з питань регіональної політики. Голови державних обласних зможуть не лише звітувати, але й вирішувати проблеми на центральному рівні. Ми будемо чути голос регіонів. Водночас буде врахована позиція нардепів щодо професійної здатності деяких голів облдержадміністрацій.

На них буде розповсюджено правило відокремлення бізнесу від влади.

Дії уряду відповідатимуть політиці президента та базуватимуться на виконавчих засадах, що їх визначила Верховна Рада. Тому, не чекайте від нового складу уряду сенсацій та щоденних прес-конференцій. Буде кропітка щоденна праця. Міністри коментуватимуть свої дії в межах своїх повноважень. Повідомлення після засідань кабінету міністрів робитиме уповноважений для цього член уряду або в окремих випадках прем’єр-міністр.

Уряд працюватиме компетентно і прозоро. Дії будуть логічними та прогнозованими. Для цього буде відновлено роботу урядових комітетів, на засіданнях яких відбуватиметься попередній розгляд та проходження основних питань. Засідання урядових комітетів проходитиме за участі народних депутатів та представників громадськості. Участь громадських організацій забезпечить публічність прийняття урядових рішень. Таким чином прозорість роботи нового уряду буде мати робочий характер. Практичний сенс цієї публічності – підвищення рівня відповідальності в прийнятті рішень.

Уряд запроваджуватиме сучасний метод механізмів впливу на економічні процеси замість ручного управління. Експериментів над Україною не буде. Перший місяць діяльності нового уряду стане реабілітаційним періодом у стосунках між владою та бізнесом.

Зрозумілі та однакові для всіх правила гри базуватимуться на безумовному дотриманні прав власності. В державі пануватиме закон. Уряд запроваджуватиме сучасні механізми впливу на економічні процеси.

Випадки незаконної приватизації доводитимуться через суди. Конфліктні питання вирішуватимуться через переговорний процес та мирові угоди. Недооцінені об’єкти - за них держава отримає справжню ціну. З метою створення умов для ефективного захисту прав власності. Звертаюсь до Верховної Ради з проханням прискорити розгляд законопроекту про акціонерні товариства та мале підприємництво, щоб отримати закон про спрощену систему оподаткування.

Надійний захист власності, дотримання принципів ринкової конкуренції допоможуть повернути Україні привабливий інвестиційний імідж. Уряд сприятиме тому, щоб зростаючі капіталовкладення забезпечували збільшення інноваційної складової виробництва., допомагали формувати ланки, необхідні для створення замкнутих виробничих ланцюгів. Управління інноваційним процесом стане пріоритетним напрямом урядової діяльності.

Одночасно з формуванням стабільно працюючого внутрішнього ринку споживання промислових товарів, уряд надасть вагому підтримку вітчизняним експортерам. Ми не будемо розділяти галузі на донорів та утриманців. Кожна отримає ту міру допомоги держави, яка потрібна доля їх ефективної роботи з урахуванням інтересів стабільного зростання всієї економіки України.

Найскладніша ситуація в паливно-енергетичному комплексі. Будуть зроблені негайні кроки для поліпшення стану справ. На переговорах з нашими головними партнерами ми зекономимо на перевозчиках.

Першочерговою буде увага на агропромисловому комплексі. Питання продовольчої безпеки вирішуватиметься за рахунок підтримки українського виробника.

Гуманітарна інфраструктура на селі стане об’єктом повсякденної турботи уряду. Орієнтуючись на захист інтересів України на міжнародних ринках, уряд працюватиме в руслі реалізації стратегічного курсу на європейську інтеграцію. Ми будемо шукати нові форми інтеграції ринків і капіталів в межах ЄЕП. Це вирішуватиме прагматичний розрахунок та взаємна вигода.

Підвищену увагу приділятимемо розвитку співпраці з нашими сусідами - Росією та Польщею. Ми продовжимо програми використання геополітичного розташування України для формування транспортних коридорів. Призначення цих програм – отримання максимальної користі для бюджету.

Звертаюсь до депутатів з особливим проханням - забудьте всі образи, пов’язані з прийняттям СОТівських законопроектів. Ці документи будуть якісно допрацьовані за формою для пошуку спільної позиції головним має стати захист національних інтересів. Сподіваюсь на підтримку питання вступу до СОТ.

Своєю стратегічною метою уряд вбачає стимулювання суттєвого підвищення заробітної плати в реальному секторі економіки. Досвід, опрацьований на Дніпропетровщині, буде застосовано в усіх областях України. Саме висока "світла" зарплата має стати джерелом надходження коштів до пенсійного фонду та місцевих бюджетів.

Новий уряд підтримує виважену валютно-кредитну політику з Нацбанком. Валютний курс відповідатиме потребам захисту добробуту населення та інтересів виробників. Переконаний, що керівництво Нацбанку разом з урядом зроблять все, щоб бюджетні показники були непохитними.

В гуманітарній сфері буде більше конкретних справ. Новий уряд вживатиме все можливе, щоб українська наука зробила відчутний крок для перетворення на базис розвитку високих технологій, а українська культура наблизилась до належного місця в європейському та світовому культурному процесі.

Прискорення адаптації в українській системі освіти світових стандартів займе чільне місце серед пріоритетів діяльності уряду в гуманітарній сфері.

Завдання уряду - створити умови для збереження та примноження здоров'я тілесного. Новому уряду доведеться працювати в непростій ситуації, яка ще більше ускладнюється в міру розгортання виборчої кампанії, але уряд зможе забезпечити стабільність України.

Після виборів ми зможемо достойно здати вахту наступному Кабінету міністрів.

ПІСЛЯ ВИСТУПУ ЄХАНУРОВА ЮЩЕНКО ЗАЛИШИВ ЗАЛ ЗАСІДАНЬ для консультацій в парламенті.

Після виступу Єханурова перед голосуванням кожна фракція висловила свою офіційну позицію. Так фракція Народної партії заявила, що підтримає кандидатуру Юрія Єханурова на посаду прем’єр-міністра.

Про це заявив з парламентської трибуни Олег Зарубінський. Він зокрема зазначив, що "кандидатура Єханурова є досить компромісною і прийнятною".

"Лише професіонали можуть в нинішній ситуації знайти оптимальний шлях, який зупинить негативні тенденції, що були в останні місяці", - сказав він.

Лідер фракції НДП-"Трудова Україна" Валерій Пустовойтенко також заявив про підтримку Єханурова.

"Я сподіваюсь, що буде сформована команда, яка візьме на себе відповідальність за розвиток нашої економіки", - сказав він.

Фракція "Вперед, Україно!" прийняла рішення про підтримку Єханурова. Член фракції Володимир Нощенко сказав, що фракція підтримає Єханурова, знаючи його "як конструктивного урядовця, який може чути, вислухати, і головне – може виконати свої зобов’язання".

Водночас Нощенко сказав, що фракція "робитиме все, щоб цей уряд не зменшив соціальні показники нашого життя".

Лідер фракції Української народної партії Юрій Костенко заявив про підтримку фракцією Єханурова, оскільки, за його словами, "Україні потрібен не стільки новий уряд, скільки нова парламенсько-урядова коаліція, яка буде втілювати в життя програму президента".

"І ця політична команда повинна не тільки відповідати за стан справ в державі, але й мати відповідні повноваження", - сказав він.

Водночас Костенко звернувся до Єханурова з вимогою при формуванні нового уряду "виконати ті вимоги, які сформував Майдан, – патріотизм, чесність, професіоналізм, відданість національним інтересам держави".

Депутат від фракції Народного Руху України В’ячеслав Коваль повідомив, що фракція прийняла рішення підтримати кандидатуру Єханурова на посаду прем’єра через його "професійні, моральні якості", а також згідно з "чіткими домовленостями і гарантіями, які були досягнуті" з Єхануровим.

"Ми переконані, що новий уряд повинен формуватися з професіоналів-партіотів, які здатні стабілізувати ситуацію в Україні і повернути в роботу уряду принципи, за якими працював уряд Віктора Ющенка", - сказав він.

Член фракції СДПУ(о) Ігор Шурма заявив, що фракція не голосуватиме за кандидатуру Єханурова, бо "в ліс не ходили, грошей не давали і грошей не брали". Шурма підкреслив, що фракція голосувала б лише у випадку голосування за негайне введення політреформи.

"Ми за те, щоб була проведена політична реформа і уряд був політично відповідальний. Політреформа, а потім будемо обговорювати", - додав він.

Лідер фракції БЮТ Олег Білорус заявив, що фракція не голосуватиме за кандидатуру Єханурова, бо президент Віктор Ющенко "здав попередній уряд" на чолі з Юлією Тимошенко.

"Президент сказав, що уряд Тимошенко – найкращий в Європі, президент заявив, що уряд Тимошенко досяг найвищих результатів, президент раптово розпустив уряд, президент не провів жодних консультацій з парламентом перед цим драматичним рішенням", - сказав він.

Лідер фракції СПУ Олександр Мороз заявив, що перед урядом стоїть "непросте завдання не те, що наступний бюджет сформувати, а нинішній довести до толку, що буде зробити дуже і дуже непросто". Він висловився "за" кандидатуру Єханурова.

"Тому давайте не будемо займатися риторикою – хвалити одних чи ганьбити інших, а займемося конкретною справою", - сказав він.

Василь Гуреєв, фракція ПППУ заявив, що фракція розраховує на те, що новий бюджет буде бюджетом розвитку. Фракція підтримує призначення і висловлює впевненість, що "новий уряд поставить чиновництво і бюрократію на службу підприємництву, роботодавцям".

Петро Симоненко, лідер фракції КПУ, заявив, що фракція голосуватиме проти Єханурова. Він заявив, що "формальна відставка уряду – це дешевий політичний трюк у великій політичній грі, мета якої – зберегти команду олігархів та відвести від відповідальності за різке зростання цін і тарифів, цін на м’ясо, зерно і бензин". "Уряду Єханурова відводиться роль хлопчика для биття", - додав він.

Ксенія Ляпіна від фракції "Наша Україна" заявила, що фракція, "безумовно, підтримує Єханурова, бо в ньому поєднуються 2 знання – знання і розуміння економіки розвитку і системне розуміння організації державного управління".

"Це людина, яка не тільки знає, що треба зробити, щоб в Україні було зростання, це людина, яка вміє організувати процес, а це вже велика рідкість", - сказала вона.

Лідер фракції "Регіонів України" Раїса Богатирьова заявила, що фракція не голосуватиме за кандидатуру Єханурова. Вони вимагають введення політреформи з 1 жовтня для формування "нового, прозорого уряду".

"Уряд потрібно сформувати, можливо, і на чолі з Юрієм Івановичем, після набуття чинності політреформи з 1 жовтня, коли в цьому залі більшість політично визначиться і буде підтримкою уряду", - сказала вона.

Лідер фракції "Єдина Україна" Богдан Губський сказав, що фракція голосуватиме проти Єханурова. Він зазначив, що фракція виступає за дострокове введення в дію політреформи.

"Конституційна реформа повинна вступити в дію, і вже тоді уряд буде формуватися за прозорими європейськими процедурами", - сказав депутат.

Представники фракції "Реформи і порядок" не виступали.

За результатами голосування "за" Єханурова проголосували 223 депутати. Проти - 0. Утримались - 0. Не голосували - 28.

Результати поіменного голосування можна побачити тут.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Головне на Українській правді