Голосувати за Януковича агітує Моніка із Техаса?
За влучним виразом Віктора Януковича, політика – це "дерьмо". А перебування в такому мікрокліматі вимагає бути дуже обережним, оскільки з такими субстанціями краще не жартувати.
У політиці важливо усвідомити: коли звинувачуєш опонента, переконайся, що він не зможе побити тебе твоєю ж зброєю, висунувши дзеркальний компромат.
У розпал виборчої кампанії Партія регіонів звинуватила блок Тимошенко в тому, що він використовує несправжніх шахтарів у своїх виборчих роликах – їх роль грають актори.
Однак, виступаючи з такими викриттями, регіонали мають бути переконані у власній бездоганності.
Перебуваючи у Одесі на мітингу Віктора Януковича, автор цих рядків отримав у агітаційному наметі Партії регіонів подарунок – кишеньковий календарик на 2008 рік.
"Партия регионов. Стабильность и благополучне! Сделай свой выбор!" – закликали регіонали.
Ця дівчина постійно присутня на рекламі Партії регіонів |
Як відомо, штаб Партії регіонів вирішив мінімізувати присутність обличчя Януковича у рекламі, тому замість нього на календарі було вміщено зображення веселої дівчинки з жовтою парасолькою.
Вдягнута вона була у синій дощовик, що мало символізувати державні кольори України.
Виявилося, що ця дівчина є одним з головних образів кампанії Януковича. Вона присутня на багатьох агітаційних продуктах Партії регіонів. Так, вже декілька тижнів вона усміхається з реклами Януковича, розміщеній в друкованій пресі.
Ще одна реклама із загадковою героїнею |
Однак яким було здивування "Української правди", коли ми знайшли зображення цієї ж дівчинки... у американському банку фотографій "Corbis".
Як виявилося, політтехнологи Януковича не винайшли нічого кращого, ніж замінити нефотогенічне обличчя свого лідера фотографією Моніки або Саманти – невстановленої американської дівчинки, яка й мала символізувати щастя, що принесе в кожну родину Партія регіонів.
У банку фотографій "Corbis" пропонують ще одне зображення цієї дівчинки – щоправда, Партія регіонів не стала вміщувати його в своїй рекламі.
Там маленька американська героїня української політичної реклами зображення разом зі своїми подругами – чорношкірими однолітками.
Хоча, можливо, це було би по-справжньому креативно – використати представників інших рас в рекламі Партії регіонів. Тоді рекламна кампанія найрейтинговішої вітчизняної політсили була в витримана в стилістиці United colors of Yanukovich...
Так і залишилося незрозумілим, що завадило штабу Януковича провести фотосесію серед українських дітей, якщо їм кортіло використати цей образ в рекламі.
Однак не тільки Партія регіонів, але і блок Тимошенко зганьбилися на тих же прикладах, які вони ставили в докір власним опонентам.
Юлія Тимошенко ледь не на кожному мітингу звертає увагу на безграмотність Віктора Януковича.
Зокрема, автор цих рядків був свідком, як на зустрічі з виборцями в Полтаві та Кременчуку Тимошенко переповідала публікацію "Української правди" про те, як Янукович робив вітальній запис у книзі гостей Ради Європи в Страсбургу.
- Я все можу зрозуміти, але тільки не те, як Янукович примудрився зробити в слові "Європа" дві помилки, - намагалася розвеселити присутніх Тимошенко.
Вона, як завжди, трохи перебільшила – Янукович зробив одну помилку в слові "Європа", а іншу – в слові "прем’єр".
Але, демонструючи таку прискіпливість до опонента, Тимошенко має бути впевнена, що її не упіймають на чомусь подібному.
Як виявилося, помилки характерні й для блоку Тимошенко.
Минулого тижня БЮТ пікетував будинок Кабінету міністрів з транспарантами, які мали натякати на близьку відставку Януковича.
Більше того, штаб Тимошенко вирішив випендритися і написав заклик до Януковича з використанням англійської мови.
Але замість "Янукович good bye" бютівці тримали в руках заклик "Янукович good bay".
Тобто не "Янукович, до побачення", а "Янукович – гарна затока" або "Янукович – добра бухта".
"Креатифф" був б ще сильнішим, якби бютівці пішли далі, написавши "Янукович good boy", тобто "класний пацан".
Тож, шановні, кому вже можна - робіть свій вибір!