У секретаріаті пояснили, навіщо Ющенко опинився в рекламному ролику
У секретаріаті президента називають ролик, в якому президент Віктор Ющенко пояснює причини проведення дострокових виборів, механізмом налагодження комунікацій між владою і громадянами.
Про це заявив заступник глави секретаріату президента Віктор Бондар, коментуючи появу сюжету, який з 21 червня 2007 року демонструється в ефірі кількох загальнонаціональних телеканалів.
"Секретаріатом президента підготовлено інформаційний ролик, в якому глава держави дав оцінку останнім подіям у країні", – сказав Бондар, слова якого наводить прес-служба секретаріату.
Він зауважив, що практика інформування громадян про важливі суспільно-політичні ініціативи влади шляхом розміщення інформаційних роликів є поширеною у світі.
"Це дієвий механізм налагодження комунікацій між керівництвом держави та громадянами, який дозволяє людям краще розуміти державну політику, а владі – прагнення народу", – наголосив він.
За словами Бондаря, ролик виготовлено на правах соціальної реклами і він відповідає всім вимогам законодавства щодо подібної інформаційної продукції.
Бондар повідомив, що секретаріат президента отримав відповідне роз’яснення від Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення, де було проведено відповідну експертизу.
Державне управління справами надіслало листа на адресу кількох телеканалів, які погодилися безкоштовно розмістити ролик у своєму ефірі.