В Україні зріс ринок пива
За 10 місяців 2006 року обсяг вітчизняного ринку пива збільшився майже на 13%, у той час як зростання обсягів продажів склало менше 12%.
За обсягами випуску пива лідирує ЗАТ "Оболонь", передає Ліга.
Такі дані самої компанії, частка якої в жовтні поточного року склала 37,6% (приріст 3,3%). Частка компанії на внутрішньому ринку збільшилася до 32,1% (приріст 4,1%).
Як повідомляє прес-служба ЗАТ "Оболонь", усього з початку року компанія випустила 80,8 млн. декалітрів пива, збільшивши виробництво на 22,2% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
У жовтні випуск пива підприємствами ЗАТ "Оболонь" склав більше 7 млн. декалітрів (приріст 13,9%).
За інформацією ЗАТ "Укрпиво" (дані статистики за методикою Антимонопольного комітету України), за I півріччя 2006 року частка "САН Інтербрю Україна" на українському ринку пива склала 36,8% (за аналогічний період 2005 року - 36,3%), ЗАТ "Оболонь" - 28% (2005 р. - 25,2%), "ВВН-Україна" - 17,7% (19,1%), групи "Сармат" - 12,3% (13,2%), інших виробників - 5,2% (6,2%).