|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Yahoo його знає! IP: 77.121.167.--- 16.06.08 16:45
___Broon
ТІ коментатори, які говорять про прибутки від продажу українських книжок і що видавці загрібають бабло лопатою - нічого не знають про цей бізнес. Доводжу до вашого відома, що цей бізнес збитковий.
IP: 195.42.130.--- 13.06.08 11:55
___dsrs
"Україна стає сьогодні центральною ареною інформаційної боротьби між Росією і Заходом". - слова Капрановий
Але чому текст скерований проти Російського впливу? Чому говориться про "спробу анексії" Росією в 2004 році? Хіба в 2004 році , за самими ж Капрановими, не переміг Захід? Чи проти такої перемоги вони непроти? IP: 213.186.217.--- 12.06.08 19:26
___NozZle
12.06.08 08:47 ___кро
Вам не здається, що Капранови могли би знайти легший спосіб заробити грошей, аніж піднімати питання про безпеку інформаційного простору? Просто є люди, які здатні думати глобально, бачити розвиток подій наперед, і таких - мало, а є - більшість, що мислить своїми категоріями, на кшталт де би поцупити якусь копійчину. На жаль, до таких переважно належить наша політична еліта, тому шансів на сприйняття ідей Капранових -обмаль, і це -сумно...:( IP: 213.169.72.--- 12.06.08 11:25
___Томашівчанин
Молодці. ЗМІ будуть україномовними коли це буде економічно вигідно, а для цього потрібні не просто зміни в закони, а необхідно їх виконувати. Про що казати, коли в держустановах (навіть Секретаріаті, міністерствах і т. д.) програмне забезпечення компьютерів російськомовне. Євреї, які нюхом чують гроші і є власниками багатьох ЗМІ не роблять свій продукт на івриті - бо не продадуть. От чому українською має бути і престижно, і вигідно.
IP: 213.227.211.--- 12.06.08 10:45
___loki090303
Дуже пізно підняли питання, та і не на тому сайті ;)
IP: 77.239.179.--- 12.06.08 08:47
___кро
.
Китайці уже заборонили той інтернет. де зустрічається слово "демократія". Капрановим разом із тягнибоками кортить вирішувати, який Інтернет українцям можна дивитися. а який ні. Бо якісний Інтернет заважає їм продавати їхній неспроможний товар. Здаєьться. дешевше для народу якось заборонити самих Капранових, ніж палити книжки заради капранівського зиску. IP: 212.26.136.--- 11.06.08 22:14
___Медвепут
Братки як завжди зрять в корінь. Спасибі, що порушили таку надважливу проблему.
IP: 217.27.157.--- 11.06.08 19:38
___фея
2 кро. Дело не втом, что у Капрановых жены еврейки, или что украинофоб Дима Табачник еврей, или даже если сами Капрановы наполовину евреи. Дело в их поганом лицемерии, когда трусливо не желая никак и ни в чем затрагивать Табачника, они провозглашают себя отважными борцами за правду, учат тут всех жить по-совести.
IP: 87.118.105.--- 11.06.08 17:35
___Duzer
Тимохе точно приплачивают, что бы не работала а мутила воду в кабмине, но она немного просчиталась и забыла что происходит после предательства, пусть Мороз ей расскажет. ЮТ приближается к своему политическому концу, первым большим шагом в политическое забвение стали Киевские выборы. Юля отлично умеет грабить страну и распоряжаться бюджетом в свою пользу, недаром же в мире о ней говорят как о "принцессе 11 миллиардов".
IP: 212.90.168.--- 11.06.08 15:43
___tobiaz
Я наприклад прочитав 'Кобзар 2000', 'Приворотне зілля', сподобалось. Капранови - не долар щоб усім подобатись. Вони мають свою думку на події в країні, і відстоюють її.
Проект Україна - зона культурного лиха, лише одна з спроб боротись за свого читача, якому цікаві твори Капранових. IP: 194.54.187.--- 11.06.08 15:18
___Северянин
11.06.08 13:42 ___negr - А вони беруть, беруть...
IP: 193.109.147.--- 11.06.08 13:42
___negr
на мій погляд написано правильно, подібна загроза існуе,і план протидії нормальний.Але хто буде виконавець?Якось при п*янці один російський генерал укр. походження. приїхав до мами. признався , що вони платять майже всім нашим високопосадовцям.
IP: 77.239.179.--- 11.06.08 10:59
___кро
Шановний Козявка
Ви помиляєтесь щодо мотивів паскудників Капранових Вони не є ідейними нацистами Тут на УП докоряли,мовляв вони навіть одружені із єврейками Капранови хочуть заборонити російське в першу чергу із своїх комерційних інтересів А "любов до українського" у них походить від неспроможності (імпотенці) конкурувати на світовому чи хоча б на російськомовному рівні На відміну їхній колега Малкович з АБАБА... не базікає про заборону російського а робить першокласний україномовний проодукт IP: 77.239.179.--- 11.06.08 10:51
___кро
.
Цікавий матеріал вчора в новинах Дівчинка набрала найвищій в Україні бал на тестуванні 599 із 600 Коли її запитали що вона думає і де навчатиметься далі, то відповіла 1. Для неї сюрприз. що вона набрала багато балів з української(бо російськомовна) 2. Навчатися буде у МФТІ(Москва)* *МФТІ дає НАЙКРАЩУ В СВІТІ(!) освіту з матем.та фізики Висновки: а. Тут писали,що дурні завжди митимуть унітази розумним б. Російськомовний східняк вчить укр.мову, але залишиться розумним та російськомовним IP: 194.44.208.--- 11.06.08 10:16
___g111
Ті, хто живе під Unix/Linux теж не є злодиями... Але до чого тоді ПОВНА СВОБОДА?
IP: 194.44.16.--- 11.06.08 09:50
___leodc
А до чого тут ліцензована вінда??? Це свідчить тільки про те що ті, хто ії мають, не є злодіями...
IP: 194.44.208.--- 11.06.08 09:43
___g111
Дуже актуально! Можна поговорити черговий раз і про мови, але...
Хто там у нас проти ліцензування? То викиньте свою лицензовану вінду і живіть, як нормальні люди. А інакше ВИ ВЖЕ СОБІ СУПЕРЕЧИТЕ!!! IP: 194.44.16.--- 11.06.08 09:21
___leodc
Україна вступила до СОТ, ми бажаємо стати країною зі справжньою ринковою економікою.. Але принципи в нас залишилися ще з радянських, тоталітарних часів: заборонити, повісити залізну завісу тощо.. Також це нагадує феодалізм з натуральним господарством.
Хіба важко зробити власний продукт якісним, таким, що він буде мати попит без обмежень доступу до іншого продукту? Тим більше, що, як говориться в статті, власних гарних фахівців у нас багато! IP: 194.54.187.--- 11.06.08 08:25
___Северянин
10.06.08 22:52 ___Козявка - На щастя їх меншість...
IP: 85.198.154.--- 10.06.08 22:52
___Козявка
Що з того,що у тебе є крапля української крові? Свідомі і щирі українці -це не приймають до уваги.Брати,чи братки Капранови -це націоналісти вищого гатунку.Вони патологично хворобливо сприймають іншу мову на теренах України.Вони,якщо б історія дозволила,розмовляли зі всіма язиком товариша Маузера.Ось тоді ви всі і побачили культуру,про яку один діяч казав:коли він слухає це слово,то його рука тягнется к пистолету.Так їх виховали у свій час і вони його дочекались.
IP: 77.123.184.--- 10.06.08 22:40
___Полковник_Вешняк
«Добавление комментариев запрещено модератором»
Ви тільки погляньте, люди добрі, якесь смердюче лайно на прізвисько «модератором» уявив собі, що воно здатне мені що-небудь забороняти («запрещать» аналог бридкою мовою), і це убоге створіння, навіть не в змозі дотямити, що перекрити канал надходження, для моїх дописів, технічними засобами цілком можливо, але забороняти мені будь-що… Всі обмеження, табу і заборони я визначаю для себе одноособово, керуючись законами людськими і Божими. IP: 77.123.184.--- 10.06.08 22:40
___Полковник_Вешняк
Текст коментаря набирайте тут
IP: 194.54.187.--- 10.06.08 22:03
___Северянин
10.06.08 20:30 ___dconsult - А у меня и украинская кровь...Я не утверждаю, что только...Но мне претит когда бывший парткомовец сегодня от меня требует звертатися державною мовою, а раніше писав кляузи коли я кепкував з нього українською....Дуже неприємно, але українська стає офіційним сленгом бюрократів-крадіїв...До речі, чи маю я право звертатися до вищих посадових осіб російською? Чому з викладачів ВУЗів вимагають під загрозою звільнення викладати українською? Вони що все життя не те робили?
IP: 87.118.105.--- 10.06.08 21:55
___Duzer
Вот так и нужно сообща решать проблемы, спокойно, без суеты и бутафории, думаю что такое сотрудничество пойдет всем на пользу , ведь сообща, с помощью интернета бороться с ТЮлей становиться намного проще, информация расходится с бешеной скоростью, телевидение, газеты и радио уже не имеют такого влияния на массы как раньше, и эта тенденция будет возрастать.
IP: 77.239.172.--- 10.06.08 21:51
___kramola
Дякую авторам за гарно висвітлену тему!
Я і сам багато разів у постах намагався закликати людей дивитися на сучасний світ з точки зору інформаційності..., але читайте нижче коменти. як кажуть - но коментс! IP: 80.91.178.--- 10.06.08 20:30
___dconsult
Северянину..
Спасибо за +Отвоеванное ДИКОЕ ПОЛЕ+ вашими русскими предками и ПОСТРОЕННУЮ ими же СТРАНУ....Интересно..о какой именно СТРАНЕ Вы говорите? Если это-Украина-то не одни русские этим занимались..Оставьте это право и евреям и армянам и тем же украинцам.. И право иметь каждой этнокультуре свой этнос....В ЕДИНОЙ УКРАИНЕ. А это только возможно..когда уважая каждого..ЛЮБЯТ УКРАИНУ IP: 194.54.187.--- 10.06.08 20:04
___Северянин
10.06.08 19:29 ___crockOdile - А теперь о памяти... Мой отец русский, мама украинка.. Мои русские предки живут здесь очень давно. Они строили эту страну, отвоевывали у Дикого поля. Мне что это забыть ради придумок новой номенклатуры и панов. Да пошли они все. Они исчезнут в очередной раз, сменят маски, а страна останется.
IP: 194.54.187.--- 10.06.08 20:01
___Северянин
10.06.08 19:27 ___crockOdile - Дык кто спорит... Але я іноді чую досить дивні речі... У Шустера дивний співак Пономарьов(чи Пономарев) звертається до Жиріновського, мов йому гидко використовувати російську... Що це? У нас завжди сусіди розмовляли на українській, чули відповідь на російській і не було протиріч... Ісак Бабель нам не потрібен. Лобановський -москаль? Ландау - не має відношення до України? Ми повинні використовувати ці імена, бо їх знає весь світ.
IP: 213.169.71.--- 10.06.08 19:29
___crockOdile
Это война навязываемых мнений, понятий, собственно состязазание заложенных ,или агрессивно закладываемых понятийных аппаратов , и соответствующих им ценностей, норм оценок, мировосприятия и поведений. Это война за семью, самосохранение, единство , мощь и процветание, которое возможно только в максимально целостной, згуртованной и морально здоровой нации.Это каждодневная работа с людьми .во всех эфирах,трамваях,помещениях и пространствах.
IP: 213.169.71.--- 10.06.08 19:27
___crockOdile
10.06.08 08:26 ___Северянин
Культура,пан Северянин,это не только упоминание всуе Шевченко или Булгакова, Растроповича ,или Довженко. Культура -это еще и уважение к другой культуре.В первую очередь к культуре государствообразующей нации, ее языку,ее истории.ЕЁ памяти.В первую очередь самих етнических украинцев. И обязательно всех остальных инородных граждан в стране ихнего пребывания. А война культур это вовсе не примитивное противопоставление языков,авторов,или произведений... IP: 217.27.157.--- 10.06.08 17:57
___фея
Вы, два развеселых фантазера, лучше поясните, почему ни один из вас (!) не подписал до сих пор открытое письмо к общественности по поводу Табачника и черносотенных российских изданий в Украине?
http://www2.maidan.org.ua/news/index.php3?bn=maidan_petit&key=1202807617&action=view Это ж как раз по теме ваших волнительных умственно-патриотических упражнений. Чего б вам срочно не взяться за державотворення, как вы тут всех призываете? Ждем ответа. IP: 195.138.81.--- 10.06.08 15:35
___Kotia
Загалом правильна стаття, але не зазначено програми як це робити. Коли це є "ноу-хау" для законодавців, то будь-ласка негайно ім передавайте, а якщо Ви просто побазікати, то не треба було цього писати.
Те, що тема актуальна свідчить, що в Коцюбієві НЕ МОЖНА КУПИТИ ЄДИНОЇ УКРАЇНОМОВНОЇ ОБЛАСНОЇ ГАЗЕТИ навіть У ДЕНЬ ВИХОДУ IP: 77.239.179.--- 10.06.08 15:21
___кро
.
Чи правильно я зрозумів? Ці комерційні паскудники-заборонці хочуть наступного: Наші англомовні та російськомовні олігархи та їхня кишенькова держава(свідомі чиновники), ніяких обмежень мати не будуть. Але нас-бидлоту вони силою примусять до україномовності і загонять до україномовного гетто із обмеженням інформації від "чужих" олігархів нас вільно пасти та скубти та гнати до будь-якої бійні? IP: 193.93.48.--- 10.06.08 15:06
___Яролюб
10.06.08 11:38 ___Северянин
Автори пропонують звернути увагу на проблему захисту та створення інформаційного простору для формування свідомого громадянина своєї держави. Можливо є більш прийнятний шлях, пропонуйте власний. Моє бачення в багатьох питання співпадає з братами. Потрібна спільна гордість за свою державу яка би об'єднувала всіх, вона може бути виключно на любові до власної землі та її культури. Заможність це добре, але не засіб до єднання. IP: 194.54.187.--- 10.06.08 14:28
___Северянин
10.06.08 13:29 ___Яролюб - Про гордість згоден.... Але не погоджуюсь з забороною а-ля КПРС. Це вже було... Сильна країна там де людина вільна і заможна. А згідно Авторам це назад до УРСР. До речі цікаво як швейцарці протидіють французькій, італійській і німецькій експансії? Вигадують швейцарську мову? Чи забороняють у різних кантонах? Вони горді тому що заможні і вільні громадяни, а на якій мові розмовляє сусід-громадянин це їх не хвилює..
IP: 194.44.193.--- 10.06.08 13:44
___777888
Насправді лише сам афтар думає, що "корінне населення країни абсолютно щиро вважає себе глибокою і відсталою провінцією по відношенню до Європи і навіть тієї ж таки Росії". Цю думку безуспішно нав'язує ФСБ і путінська камарілья. Більшість українців знають собі ціну і здатні відстоювати свої інтереси.
IP: 193.93.48.--- 10.06.08 13:29
___Яролюб
10.06.08 11:38 ___Северянин
Поїдьте в Швейцарію тай подивіться як шанують та бережуть своє та з повагою ставляться до культурних надбань своїх сусідів по країні. Можливо тоді зрозумієте що таке національна культура і на якій основі створюються сильні держави. Без національної гордості за свою державу неможливо створити сильну країну, економіка важливо, але це не головне. IP: 212.109.63.--- 10.06.08 13:10
___UrA-GuN
Актуально. Конструктивно. Аналітично. Повністю згоден з авторами. Давно пора почати істерику про притиски української мови.
IP: 194.50.169.--- 10.06.08 12:48
___homer_s
спасибо. статья актуальная и интересная. а если бы заставить прочитать эту статью нынешних "царей", то была бы и полезной.
IP: 193.93.17.--- 10.06.08 12:40
___qws
Регистрировать Интернет СМИ и другую предпринимательскую деятельность в Интернет должно быть выгодно для СПД.
Однако, если государство на ровном месте создает шлагбаумы-препятствия и взимает деньги с тех, кому надо пройти, с благородной целью "наполнения бюджета", и СПД платит "за проход", то это - липовая выгода для СПД, оплата за право называть себя законопослушным и лояльным. СПД нуждается в интернет-услугах от государства, но качественных, с возможностью защитить себя, как потребителя. IP: 217.27.151.--- 10.06.08 12:28
___wild_cxid
Я такого ще не бачив!
Цензура запропонована Братами Капрановими в дії! Стерли мій вчорашній критичний коментар! Там не було образ, тільки критика однобокої необ'єктивної оцінки сітуації і заклик до поваги точки зору інакомислячих. За шо боролись?... IP: 193.19.242.--- 10.06.08 11:48
___krist
"Інформація у постіндустріальному суспільстві перетворюється на основний продукт виробництва" - муши не погодитися. На сьогодні концепція інша - ЗНАННЯ, а не інформація.
А взагалі: "Не спеши объяснять другим то, что сам только лишь понял: ты понял далеко не все". Козьма Прутков-инженер IP: 194.54.187.--- 10.06.08 11:38
___Северянин
10.06.08 10:55 ___Яролюб - Блин, швейцарцы аксиом не пишут и процветают... Откуда аксиому то взяли? Раньше нам доказывали что партия должна быть одна... Теперь те же лица, попрятав партбилеты КПСС, лепят нам нацдержаву, во имя старой нацноменклатуры и новых необандюков... Культура - да, взаимодействие культур - да, но держава - это больше экономика и общественный договор, конкуренция и экономическая инициатива граждан.
IP: 212.90.168.--- 10.06.08 11:02
___tobiaz
Як завжди надія на народне ополчення - державні структури як завжди в повному лайні.
Ото і піднімають питання поодинокі спеціалісти та письменники. IP: 193.93.48.--- 10.06.08 10:55
___Яролюб
Брати Капранови дуже добре розуміють, що збереження в сучасному світі держави неможливо без існування її національної ідентичності . Культура має бути національною і це є аксіома. Безнаціональна культура веде до деградації та до духовного відмирання особистості, а відповідно і людства! Хто це хоче побачити , той бачить, засилля представників найдревніших професій та нетрадиційних сексуальних орієнтувань в сачасній світовій культурній "еліті"- тому є підтвердженням.
IP: 85.223.212.--- 10.06.08 10:30
___ighorka
І брати Капранови просто хочуть жити, працювати, заробляти в цій країні в цивілізованих умовах. І пишуть вони ці тексти (які для декого "многа букав – не асилил") для того, щоб ці процеси життєдіяльності для них були якомога комфортнішими та цивілізованішими, як вони це розуміють. Ви, на мій погляд, можете висловлювати свою думку на комфорт та цивілізацію, але ж звинувачувати в брехні, це вже нецивілізовано.
IP: 85.223.212.--- 10.06.08 10:29
___ighorka
Але завжди є межа, до якої (чи після) ВИГІДНО дотримуватись законів, бути соціально відповідальними, і таке інше. Нас дуже зіпсували довгі роки совєтського союзу, розвалу, кримінального, законодавчого та інших сваволь. І в нас є декілька шляхів свого власного руху. Рух у цивілізацію разом з країною, рух у совєтський союз (з Великим Братом) також разом з країною і, нарешті – рух із країни куди завгодно.
IP: 85.223.212.--- 10.06.08 10:29
___ighorka
Може ви не помітили, але на початку року між Німеччиною (та Євросоюзом за її спиною) та Ліхтенштейном спалахнула справжня війна (кримінальна, економічна та інформаційна), де Європа прагнула, щоб слідом за Швейцарією і це князівство відмовилось від банківських та інших таємниць. При цьому Німеччина вдалася до таких дій, як купівля краденого (база даних клієнтів приватного банку), шантаж (погрози економічними санкціями)…
IP: 85.223.212.--- 10.06.08 10:29
___ighorka
І про регулювання Інтернету - вони пишуть, що ті, хто бажає отримувати певні преференції, повинні нести певну відповідальність. А ви – піду в офшор… Та ніхто ж вам не каже про те, що ви не можете цього робити, але, якщо ви це робите, то ті люди, що з вами співпрацюють, не отримають права зменшити свій оподатковуваний прибуток на суму своїх видатків… І таке інше. Завжди існували, існують та будуть існувати місця, де можна платити менше.
IP: 77.222.137.--- 10.06.08 10:29
___Sergio_S
"Отже сама собою напрошується аналогія – якщо захистити ринок від іноземного виробника, наклади книжок одразу зростуть, а письменники припинять бути настільки поганими" - главная мысль статьи, так как для Капрановых "Україна є джерелом наших царських доходів, справжньою дійною коровою, і тільки дуже поганий господар не буде намагатися зберегти це джерело". Правильно, вместо того чтобы сделать наше книгоиздательство конкурентоспособным - нужно просто запретить импорт.
|
![]() ![]()
Зірковий колгосп для Тимошенко
Тимошенко "освободила" Интер
Побитый "Мерседес" премьера пытаются "повесить" на стоматолога?
Юлія Тимошенко пішла за голосами на село
З життя прокурорської еліти: маєток Олександра Медведька
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|