11.05.08 15:00
___НЛО
11.05.08 14:49 ___krabat
11.05.08 14:36 ___Put-nik
11.05.08 08:15 ___bagua
1.05.08 08:24 ___справа
10.05.08 22:37 ___Діонісійка
і т.д і т.п
орденів вам як підрахую чи колесу не дадуть,
возити як ахметку не будуть
але щоб хоч на премію заробити, необхідно більше, якісніше працювати, арнументованіше -ато халва, халва, або г...,г..., і все.
А часу то вже обмаль.
Очі заплакані, ніжки закакані, та вже недовго лежати...
11.05.08 14:49
___krabat
т11.05.08 14:20 ___ЛЛА
"... в її команді, може й не дуже авторитетні люди, але освідчені, сміливі та наполегливі в своєму прагненні хоч щось змінити в цій державі..."
Ви добре придивіться може і не дуже "освідчені, сміливі " ащо "наполегливі в своєму прагненні " , то це точно - осбливо товктися біля корита байдуже під якими прапорами.
11.05.08 14:44
___krabat
11.05.08 13:41 ___НЛО
"Що тут сказати? Козел...."
Ха-ха!"Пуста розмова. І це аргументи на захист..."
11.05.08 14:36
___Put-nik
Ошибся ниже, исправляю.
А куда скотилась Тимошенко, работая с этим не человеком?
11.05.08 14:29
___Put-nik
Не читал и читать не буду.
УП скотилась к рекламе откровенного дерьма. А куда скотилась Тимошенко, работая с этим человеком?
11.05.08 14:20
___ЛЛА
Це вже давно усім зрозуміло, що президент - людина з подвійними стандартами, про що свідчать його дії і його оточення. І який би бруд не лили на Тімошу, це ще більше згуртовує її прихильників, бо в її команді, може й не дуже авторитетні люди, але освідчені, сміливі та наполегливі в своєму прагненні хоч щось змінити в цій державі. А якщо комусь мариться, що вона агент Кремля, так хай хреститься та краще молиться за президента, який так полюбляє будинок з химерами. Бо де химери, там і нечиста сила
11.05.08 13:41
___НЛО
11.05.08 09:17 ___krabat
Що тут сказати? Козел.
Ниточки ведуть до самолікування, тому й кінця не видно.
Провокатор драний.
11.05.08 13:11
___Тотем
10.05.08 13:07 ___krabat
«Правда не подарував народу такий солодкий пейзаж з шибеницями»
А зря, все мнимые достоинства перечеркнуты этим предательством.
При нем и завтра будет как вчера…
Полезней- геть тормоз развития.
11.05.08 09:17
___krabat
11.05.08 02:05 ___НЛО
"Та ні. Почалося трохи раніше...."
Я Вам написав коли все почалося, тільки ви як гі... в рот набрали."А ви добре ознайомлені з причинами тієї вечері?"...Не здивуюсь коли і ниточки з діоксином виведуть на вашу мадам, яка ЄДИНА ХТО БУВ ЗАЦІКАВЛЕНИЙ...
11.05.08 08:24
___справа
Прочитав відповіді Портного і здригнувся. Ви ж зверніть увагу, що Портнов і не намагається відхрещуватися від Медведчука, він підкреслює і прославляє його. Тепер задумайтеся яких кадрів набрала собі героїня майдану Тимошенко. В поередн ьому тексті Томаш надав адресу ЗіС з відкритим листом адвоката Радецького. Коли порівнювати нахабну сміливість Портного за яким стоїть лише Медведчук і Тимошенко, з листом адвоката я, приймаю сторону адвоката Радецького і підтримую його і ЗІС. Набридли Луценки і
11.05.08 08:15
___bagua
Пану Портнову в морду б плюнути...
Колись я вагався щодо того, хто саме започаткував розбрат в помаранчовому стані, а зараз для мене це цілком і цілком очевидно, коли я читаю знахабнілі висловлювання на адресу Президента. Який, як би не було, але є партнером по коаліції.
Кожен, звісно, має право на власну думку, але виносити сміття на люди так, як робить це убожисько...
11.05.08 02:05
___НЛО
10.05.08 22:37 ___Діонісійка
Та ні. Почалося трохи раніше. Тільки ви тоді мовчали. Коли по рейдерській схемі генпрокурора міняли, чи внутрішні війська вели в Київ, слава шести даїшникам - зупинили "беспредел" , хоч потім самі від "беспределу" вказівного пальця постраждали.
Або коли нашого Жовтяка на вашу м.. "мадам" міняли. Або коли ордени підрахую та іншій нечисті чіпляли. А може, коли РУЄ та УГЕ вводили?
10.05.08 22:37
___Діонісійка
"Так что мы живем в то время, когда уголовным делом особо никого не напугаешь".
Думалося: кримінальний "беспредел" 90-х навіки минув. Але з мадам все тільки починається...
10.05.08 21:44
___cthutq
___НЛО
Не думаю что при встрече Вы были бы так же красноречивы. Культура спора воспитанная белым братством еще одно преступление мадам и ей подобных. Вы должны понимать, что неосторожно сказанное слово может существенно повлиять на качество населения. Что же касается сути "предъявы", то и здесь Вы ошибаетесь. Коментарии призваны помочь небезразличным людям в поисках истины, а вовсе не полигон для "рохбірок"
10.05.08 21:35
___НЛО
10.05.08 21:10 ___cthutq
Не вам пхати носа до наших рохбірок, зас....
10.05.08 21:10
___cthutq
___НЛО
Потрясен до глубины души. Бютовский агитатор перечислил основные достижения белого братства на текущий момент. Так держать. В конце концов вся наша дискусия призвана ускорить именно этот момент - коли прийде час. Давайте считать що час вже настав. Давайте говорить правду. А народ сам определит своих героев.
10.05.08 20:53
___НЛО
10.05.08 20:33 ___krabat
Пуста розмова. І це аргументи на захист балогану?
Прийде час, і буде оприлюднена аналітиеа по газу, разом з деяким документами.. Так само по розколу суспільства. По культурі і мові. По армії. По настроям в офіцерському середовищі. По міліції. ПО судовій і чиновницькій корупції. І багато чого іншого. От тоді можна юуде підбити підсумки.
Я закінчую дискусію з вами. Я думаю, ви не иак думаєте, як тут "пісаєте". Служба,чи що?
10.05.08 20:33
___krabat
10.05.08 19:23 ___НЛО
"... Ви і гарант будите звіра..."
Це у Вас ? Того ,що вбивав молдавських міліціонерів?Ви ,хто в придністровських окопах був поряд з "кривавими казачьками" ,будете вчити нас "загальнолюдським пріорітетам і цінностям" І любові до України?...Чи "тим" методам?
10.05.08 19:50
___cthutq
Фрак народ носить разучился. Хамство и грубость в Сибири как раз получается ничего, а образование в Петербурге не идет пока. Аристократизм в Петербурге пока не идет. Если герой просто сидит - еще ничего, а как рот откроет - так пока не идет. ..Сохранились костюмы и обувь, но, когда мы над старинной дворянской одеждой видим лицо и всю голову буфетчицы современного зенитного училища, что-то мешает нам поверить в ее латынь..
10.05.08 19:23
___НЛО
10.05.08 19:08 ___krabat
Для більшості з людей першочерговими є загальнолюдські пріоритети і цінності, однак більшість з них про це не задумується, і це добре. Ви і гарант будите звіра. Не ті методи. Не так це робиться. Проблема в тому, що він малював, пив горілку і т.д., а не фундаментально працював над власною фунламентальною освітою. Ну а Балога..
10.05.08 19:16
___НЛО
10.05.08 18:37 ___krabat
Ну знову...навіть державна пропаганда не намагається вже аж так наводити тінь...
Скільки відсотків мало РУЄ до січня 2006? А УГЕ?
Скільки обсягу газу постачалося внутрішнім споживачам через нафтогаз до січня 2006?
Чому нафтогаз від січня 2006 до 2008 став банкрутом?
Оце все, що він зробив - ледве ЮВТ частково витягла.
"Сподіваюся, що започаткований нами конструктивний діалог буде продовжений і надалі, а досягнуті під час наших переговорів у Москві домовленості"
10.05.08 19:08
___krabat
10.05.08 13:24 ___НЛО
"...Я українець..."
10.05.08 13:52 ___ганна_ахметова
"є неетнічні укрїнці"
Національність індивідума відіграє значну роль навіть у побуті, але не з точки зору біології чи антропології(цей аспект цікавить найменше) а зокрема відповідно до сфрормованого поколіннями архетипу.Я сприймаю,що архетип росіян, німців чи євреїв не суперечить їх любові до України як землі де вони народились чи живуть, але підсвідомість вибудовує для них відмінні від українців пріорітети.
10.05.08 18:47
___krabat
для промисловості і комунальної сфери чи зробити поступові необхідні хоч і болючі для власного рейтингу кроки для переведення на "білі" а значить ринкові відносини.Очевидно,що такий план і такі дії неможливі для широкого розголосу навіть серед найближчих соратників не кажучи про конкурентів і противників,а навпаки потребують обмеженого кола посвячених.Ризик був надзвичайний і здається тепер невиправданий з точки зору подальших політичних перспектив для Президента і для учасників..але вартий того
10.05.08 18:37
___krabat
10.05.08 17:52 ___Nick_M
"...як відносно корисливої діяльності пана президента..."
Нічого не можу сказати про те , про що нічого незнаю...Відносно поширених звинувачень в яких небудь оборудках...Україна як і багато інших пострадянських країн була причетна до "чорного" ринку газу і саме тому а не через "транзитні" чи "братські" преференції і отримувала відносно дешевий газ.Після приходу до влади ВА мав вирішити дилему: вийти з цього ринку зі всіма очевидними наслідками
10.05.08 17:52
___Nick_M
10.05.08 13:07 ___krabat
Знаєте, багатьох Ви даним постом,якщо не переконали, то, принаймні, посіяли сумнів. Але, як відносно корисливої діяльності пана президента і його любого братика на благо своєї сім*ї і ближніх та дальних родичів?
10.05.08 15:12
___НЛО
10.05.08 15:05 ___Арій
Я про Тягнивсторону - чомусь його критика аж надто однобока. Вам не здається, що це ще один політпроект для крайніх, які не могли вибачити НУ співпрацю з янеками?
10.05.08 15:05
___Арій
НЛО
Не зрозумів.
10.05.08 14:42
___НЛО
10.05.08 14:41 ___Арій
Тоді чиє не вилазить з банкової?
Роззуй очі.
10.05.08 14:41
___Арій
09.05.08 19:25 ___lorry
Яке ж лайно ми, придурки, навибирали до Ради.
Що ж Ви так, шановний?
Казав же я - за Свободу тре було голосувати.
Всі інші просто граються з нами (виборцями) в поганого і хорошого (на Сході й Півдні "хороший" - Яник, "погані" НУ і БЮТ, на Заході й Центрі - навпаки) поліцейських. А самі роблять свою СПІЛЬНУ справу.
10.05.08 13:52
___ганна_ахметова
krabat - є неетнічні укрїнці, які принеслі країні багато більше ніж етнічні! Ви знаєте походження Костомарова, Донцова, Білецького? Мабуть, ні... інакше не розводидлися про хазарську республіку...в взагалі ви підміняєте поняття (може ви проходили стажування у ренатки, коли той крутив наперстки! Або теж підвизалися у нього водієм, як гарант! Тоді не дивно, бо я про те, що президент має відповідати за обіцянки на Майдані: справа Гонгадзе, бандитам тюрми, в ви про королеву, вона відповість за своє
10.05.08 13:45
___НЛО
10.05.08 13:35 ___Арій
Так.
10.05.08 13:43
___НЛО
Вплив експортоорієнтованої економіки та американського посла вдесятеро більші на ті процеси, які ви перерахували. Відносно розколу - так він сам привід, внаслідок недолугості внутрішньої політики та непродуманих публічних виступів. Серйозної роботи немає, будь -яка іскра призведе до такого...
Інше. Як після соціалізму можна впроваджувати ліберальну економіку? Чому не народний капіталізм? Це ж ближче ментально. Однак у нас у фаворі нові друзі начолі з ахметкою.
Коротше кажучи, втрачений час.
10.05.08 13:35
___Арій
Я б сказав би так: Портнов - сучий син, але поки що він бореться зі ще більшими сучими синами, але коли ми всі разом їх поборемо - його негайно теж потрібно буде прибирати.
10.05.08 13:24
___НЛО
1. Я українець. Але національність для мене не грає гіпертрофованої ролі, бо село у глибинці Франціїї мало чим відрізняється від нашого.
2. Я боюся святош і праведників. Бо бачив. У вас, і у гаранта є дещо від Снєгура - правда, гарант від нього набагато слабший в колінах.
3. Я мало не розчулився - кожен гість із господарем садить деревце біля будинку. Мать його!
4. 10.05.08 13:07 ___krabat а це пропаганда. Це та передвиборча лапша. Що, має стільки голосів у ВР?
10.05.08 13:07
___krabat
10.05.08 12:29 ___НЛО
"Ми всі,і ви також, побачили,як гарант використав владу, яку йому дав народ..."
Дистанціювався від як щирих так і фальшивих "любих друзів",не допустив розколу країни, провів демократичні вибори, розпустив ВР ,більшість якої спробувала узурпувати владу, провів ще одні демократичні вибори,Україна вступила в СОТ, наблизилась впритул до НАТО,має стабільні врівноважені стосунки з переважною більшістю країн світу...Правда не подарував народу такий солодкий пейзаж з шибеницями
10.05.08 13:05
___НЛО
10.05.08 12:53 ___krabat
А ви добре ознайомлені з причинами тієї вечері?
Чи повинні були мовчати багато хто, закінчуючи Зінченком? Якось Стецьків сказав, що у нього вперше в житті заболіло серце, після того як з великими потугами зміг кілька хвилин переговорити про те, що його гнітило, і почув у відповідь "не лізь туди.."
10.05.08 12:53
___krabat
10.05.08 12:40 ___НЛО
"...вас щось перекособочило (гарне слово) на одну сторону..."
Нас не перекособочило а розвело з Вами по різні береги світоглядного світосприйняття...І кожного разу ми будемо починати з "конча-заспівської тайної вечері", з смердіння після заслуженого копняка нід "кохану"дупу,з синхронного голосування з ПР...І не інсинуації а історичні паралелі ...От Ви особисто - українець?Чи син "русской і юріста"?
10.05.08 12:40
___НЛО
10.05.08 11:43 ___waldemarchik
Тоді починайте з офіційних висловлювань балогану і самого гаранта, а то вас щось перекособочило (гарне слово) на одну сторону.
10.05.08 12:29
___НЛО
10.05.08 12:05 ___krabat
Ми всі, і ви також, побачили, як гарант використав владу, яку йому дав народ.
Як її використає ЮВТ - побачимо.
Все останнє - інсинуації хворобливих...
10.05.08 12:05
___krabat
".... Хіба про це він верещав на Майдані..."
Майте сором...Навіть прихильники ПР вели тоді себе пристойно...Верещете Ви і тепер...достатньо дамочці зробити відмашку...Тепер дружно стройними рядами за парламентську республіку...Завтра за визнання історичної мови Хазарського каганату єдиною державною а російську і українську -мовами міжнаціонального спілкування нацменшин...Дірка вам від бублика а не хазарська республіка.
10.05.08 12:02
___Мое_Мнение
10.05.08 11:48 ___waldemarchik
Абсолютно согласен. Весть этот вой, чтобы, как и в случае с Кроворожсталью пробудить жлобов "Кому то достанется, а мне????" Только зря, удар мимо ворот. Никому ничего не достанется., как и в предыдущем случае. А переживать из-за того, кто из толстосумов прихапает еще обин жирный кусок..... Это проблема Портнова и иже с ним жирных карасей. Для людей важнее сохранить хоть что-то рентабельное в гос. собственности.
10.05.08 11:50
___Мое_Мнение
10.05.08 10:51 ___ганна_ахметова
Пойди подлечись! Такое впечатление, что только из психушки сбежал. Все замешено на ненависти к русским. Одноклеточное.
10.05.08 11:48
___waldemarchik
Якщо зараз раптом хтось з шановних дописувачів стане мене звинувачувати у симпатіях до Балоги чи Ющенка (чи когось іншого) - надаю довідку:
Нікому з українських політиків не симпатизую - або не надто моральні, або не надто профессійні, або взагалі випадкові люди :-(((((
Симпатизую лише Уінстону Черчілю (жаль помер дядько).
Треба нових облич, а за існуючої ситуаціі їх поява малоймовірна, хіба як чергові "проєкти" від олігархів - тоді навіщо це треба
10.05.08 11:43
___waldemarchik
Товариші юлефани - прозрійте, хоч трохи. Подібні висловлювання в бік президента не роблять честі жодному політику й з жодного табору. Й захоплено аплодувати якомусь жлобу (що доречі відчуває свою безкарність, от спробував би так при Кучмі, то було б у Таращі інше тіло замість Гонгадзе) - мені це незрозуміло.
Приватизація ОПЗ - взагалі маячня. Потужне підприємство, що завжди було рентабельним.
Я там неодноразово був - це оаза української промисловості. Цього не можна робити.
Продати-просрати?
10.05.08 11:02
___krabat
10.05.08 10:51 ___ганна_ахметова
"... а що вже всіх покарано, хто знущався над Стусом?"
Ащо? Може Ваша королева знає хто такий Стус?Чи Сверстюк?Чи Дзюба?...Ой ні вибачте...Вона знає Яворівського і Мовчана...
10.05.08 10:51
___ганна_ахметова
krabat - а що вже всіх покарано, хто знущався над Стусом? Лишився один медведчук! РОзкрита спава Гонгадзе, покаялися енкаведісти, які мордували людей у Жовтневому палаці і Биковні. Якщо лише один медведчук - ворог України, то ми вистоїмо, але... Може краще розумний ворог, ніж "любі друзі" на кшталт балоги чи гінеколога раї, ренатки, кучми, підрахуя, потебенька, колєснікова та інших відзначених ющенком за останній час. Хіба про це він верещав на Майдані!
10.05.08 09:40
___krabat
10.05.08 09:14 ___ганна_ахметова
"...ми всі між іншим мовчки терпіли знущання над Стусом, Дзюбою, Світличним..."
"...Генрих. Но позвольте! Если глубоко рассмотреть, то я лично ни в чем
не виноват. Меня так учили.
Ланцелот. Всех учили. Но зачем ты оказался первым учеником, скотина
такая?..."
10.05.08 09:22
___сдд
думается, что возбуждением уголовного дела эта история не закончится. я, как человек, который будет жить с последсвиями тех дел, что так искренне отстаивает этот господин, говорю, что распродавать имущество Страны, и очевидно западным инвесторам (как способным больше заплатить), Вам вспомнят и через 50, 75, 100, 200 лет. игра в самых честных надоела. не бойтесь сотоварищей, бойтесь объективно оценить ситуцию. вы тогда увидите, что ничем не отличаетесь от Ваших недругов.
10.05.08 09:14
___ганна_ахметова
чи не найбільший гріх медведчука, що він допоміг вбіти Стуса, Тобто був і є безпринципним кар"єристом. Але, якщо ми не провели люстрацію, не зганьбили сексотів, а говоримо про національне примирення, тобто простити і упівців, які вбивали комуняк і енкаведистів, які вбивали жінок і дітей, то чим гірше медведчук?! Теж продукт своєї епохи, ми всі між іншим мовчки терпіли знущання над Стусом, Дзюбою, Світличним...Зараз іде не боротьба ідеологій, а переділ власності, і для країни краще капіталіст
10.05.08 09:14
___ганна_ахметова
індус, який чесно платить податки, ніж "вітчизняний інвестор", який переводить прибуток на мальдіви. До речі, наше держмайно здебільшого куплено за копійки російськими злодіями, так що більшість великих підприємств належать давно іноземцям і працюють на збагачення іншої, не дуже толерантної до нас держави..